המאוהב

היינו יחד באותה מסיבת יום הולדת של שירן. על הקיר היה כתוב בגדול "שירן בת 18". עמדתי שם, במרכז הסלון אוחז בבקבוק בירה בידי אחת והשניה בכיס הג'ינס, הרגשתי אבוד ולא שייך.. היחידה שהכרתי שם הייתה שירן.
יצאתי מהסלון אל הגינה האחורית ואז קלטתי אותך, הסתכלתי לך בעיניים ואת הסתכלת גם עלי וחייכת, באותה שניה ההרגשה של ה"אני אבוד' נעלמה'. חייכתי אלייך חזרה וראיתי אותך מתיישבת על אחד מכסאות השיזוף שם, התקרבתי אלייך וישבתי לידך. "היי", חייכת חיוך מבוייש ואמרת "היי" בקול הכי מקסים שיש
"רוצה שלוק?"שאלתי "כן, הבקבןק שלי נגמר" אמרת והצבעת על הבקבוק הריק שעמד על הרצפה. "מאיפה את מכירה את שירן?" "הכרתי אותה עוד מהחטיבה, היא התחילה ללמוד אצלנו באמצע השנה ואני הייתי החברה הראשונה שלה בכיתה והייתי החברה הכי טובה" "זה נחמד, אתן עדיין חברות טובות או שכבר לא?"
"נע, מאז כיתה י' היא תפסה חברות חדשות, אנחנו חברות כאלו של שלום שלום ומדי פעם לומדות יחד למבחנים" אמרה והמשיכה "ואתה מאיפה מכיר את שירן?" "יש את הערבי נוער האלו, שיחקנו שם בסוני יחד" עניתי. "נשמע נחמד" השבתי בהנהון
"לא שאלתי איך קוראים לך, אני טום" היא צחקה קלות ואמרה בחיוך השובה שלה "אני ג'יין"
"באלך להשאר פה או ללכת?" "אני יכולה ללכת, רוצה לבוא איתי? הבית שלי פה קרוב ואפשר להמשיך את השיחה המרתקת שלנו". "כן, אלך איתך"
התחלנו ללכת יחד לכיוון הבית שלה והיא שאלה אותי שאלות על עצמי כמו בן כמה אני, איפה אני גר, לומד ומה אני לומד.
התקרבנו אל השכונה שלה, היא אמרה שקר לה אז הבאתי לה את הגקט שלי. הוא היה גדול עליה בכמה מידות וזה היה כל כך קסום.
הבית שלה הוא קוטג', מהשכונות האלו של בתים בודדים. חלום.
עלינו במדרגות אל החדר שלה והיא הציעה להביא יין, אמרתי כן בחיוך. הרהרתי לעצמי "ממש כמו דייט"
התיישבנו על המיטה שלך כשהיא יושבת מולי, האור המעומם של מנורת הלילה גרם לעיניים שלה להיות נוצצות, רק עכשיו שמתי לב כמה הן גדולות ושחורות. זה כל כך יפה. כל. כך. מה. שאני. אוהב.
אני פשוט מסתכל עליה קמה מהמיטה להדליק את הטלוויזיה, בוחן אותה בכל צעד. זה הגיוני יופי כזה?
היא התיישבה לידי שוב, בחנתי את הפנים החלקות שלה והסטתי את המבט שלי לכיוון העיניים שלה.
היא הסתכלה עלי, חייכתי, "מה?" היא שאלה בחיוך וצחוק קל
"כלום, את פשוט יפה" היא הסמיקה ומלמלה תודה. חייכתי את החיוך הכי גדול שאני יכול לחייך, בלי לשלוט על זה.
הרגשתי שהדבר שאני כל כך רוצה עכשיו זה פשוט לנשק אותה, להרגיש את השפתיים שלה, להרגיש את הטעם שלה שבוודאי מדהים, לחבק אותה את החיבוק הכי גדול שאפשר.
"רוצה שאשים מוזיקה?" היא שאלה "כן זה יהיה נחמד". היא קמה אלל הארון, פתחה אותו והוציאה תקליט.
דיימ, זה נראה טוב. היא שמה אותו בפטיפון שהיה בחדר שלה, השיר שהתחיל ישר היה של אלביס can't help falling in love, זה אחד השירים שלו שיותר אהובים עלי. "אני אוהב את השיר הזה ממש, בכללי אני אוהב את אלביס" אמרתי. "גם אני, יש לו מוזיקה טוב ממש. בכלל המוזיקה הישנה ממש טובה לדעתי"
"אני כל כך מסכים איתך, בדיוק המוזיקה שאני אוהב". היא הסמיקה שוב ומזגה לשנינו יין בכוסות הגבוהות וישבה לידי. אני פשוט בהיתי בה, הרגשתי שאני כל כך רוצה אותה, אני רואה את הדבר הכי יפה שראיתי מעודי יושב מולי ומחייך אלי. איך אפשר להיות אדיש??
אלביס החל לשיר שיר אחר, Don't. "אני גם אוהב את השיר הזה ממש." "כן הוא יפה, חבל שהוא קצר"
"זה מה שאני תמיד אומר!"
"היה לך חבר פעם?" שאלתי. "לא בדיוק, אם משהו של חודש בכיתה ח' נחשב ושלא נגענו אחד בשני זה נחשב אז כן" חייב להודות, זה הדליק אותי שלא היה לה בדיוק חבר, מה שנכון גם לגבי.
היא שאלה "התנשקת בעבר?' "כן, עם מישהי אחת"
היא הראתה לי תמונות שלה כשהייתה קטנה, היה לה (ונשאר) חיוך כל כך קסום, הסתכלתי עליה שוב, חייכתי והיא שאלה שוב "מה?" וחייכה, "כלום, החיוך שלך פשוט מקסים אותי". התקרבתי אליה עם הפנים, לאט לאט, היא עיקמה את הראש טיפה וליקקה את השפתיים שלה, כאומרת עשה את זה.
השפתיים שלי נגעו בשפתיים שלה סוף סוף, הרכות שלהן כל כך קוסמת לי, הטעם שלהן מושך אותי להמשיך ולא להפסיק. התנשקנו. מרגע שהשפתיים התחילו לגעת אחת בשניה, השעון עצר, הוא הפסיק לתקתק, עצר את כל העולם בשביל הנשיקה שלי איתה, התנשקנו 15 שניות, 15 שניות שגרמו לי להריץ את כל החיים שלי אחורה וקדימה עד לנשיקה שלנ
היא הסתכלה עלי וחייכה ואז צחקה צחוק של הקלה. "ואו. זה סוף סוף קרה" אמרתי "חיכיתי לזה גם כן'
"זה היה קסום" אמרתי וצחקתי "זה נשמע מה זה הומואי". "כן אה לגמרי" היא אמרה וצחקה גם כן
נשכבנו על המיטה והיא הראתה לי תמונות של הספר מחזור שלה מכיתה ט', המשכנו לדבר,ללגום מהיין ולצחוק יחד עד שנרדמנו כשהיא בידיים שלי, מחבק אותה.
התעוררתי בבוקר לפניה, הסתכלתי עליה ישנה. היא נראית כל כך שלווה, כל כך טבעית ושמתי לב גם כן שהיא לא מאופרת ולא הייתה מאופרת מאתמול. ואו. אני תוהה אם זה אמיתי בכלל או שאני חולם. זה אמיתי שיש בן אדם שהוא כל כך יפה? היא התעוררה אחרי חצי שעה, מסתכלת עלי במבט מופתע "נרדמנו יחד?"
"כן" עניתי "אמא שלי תהרוג אותי שלא עניתי לה" היא צחקה בקול מנומם. ואו. זה כל כך סקסי לראות אותה ישנה. זה כל כך קסום.
"את יודעת שאת נורא יפה גם כשאת ישנה?" היא צחקה ואמרה "ממש לא, אני ישנה כמו היפופטם"
צחקתי גם כן בקול וחיבקתי אותה אלי. "את ממש מקסימה" "גם אתה מקסים"
והמשכנו לשכב במיטה מחובקים. "רוצה שנקום?" שאלתי. "כן למה לא, אני רעבה גם כן"
"אין לך הורים שיגורו בבית הזה או משפחה?" שאלתי בתהייה "הם בטיול באנגליה"
"ממממ נחמד, הטירה הזו כולה שלנו?' "כן" "אני אשלח לאמא הודעה, שלא תדאג"


תגובות (1)

נשמע מעניין

05/05/2016 17:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך