בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין לעשות שום שימוש שהוא באלפי הסיפורים שכתבתי עד עתה ואלה שאני כותבת כעת ואי"ה אכתוב גם בעתיד ♥

המטוס פרק ג'

בקי 24/04/2012 509 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין לעשות שום שימוש שהוא באלפי הסיפורים שכתבתי עד עתה ואלה שאני כותבת כעת ואי"ה אכתוב גם בעתיד ♥

המטוס פרק ג'

זה הזמן לנקות את המדפים של מכירות סוף העונה שמחה אביב. אך לא היא אמרה, אני המטוס לא רוצה לבזבז את המשכורת על שטויות לא חסר לי ממש כלום אני אנסה לחסוך ובחופשה הראשונה שמגיעה לה כעבר 2 חדשי עבודה רצופים אני רוצה לשוט בספינת האהבה ושהם ישרתו אותי.

אביב שאלה את יעל היכן הם אמורים לשהות במהלך 3 הימים לאחר שינחתו בניו יורק ????

"יש לנו מלון 5 כוכבים ושם מבלים אנשי צוות האוויר מכל הארצות"

"ואוו איזה כייף אפשר להיפגש עם טייסים מעולם הגדול"

"אביב את בחורה צעירה וכל כך יפה, זוהי טיסתך הראשונה ואני רוצה להזהיר אותך כך אני נוהגת עם כל הדיילות הצעירות ובפרט בטיסה הראשונה שלהן, לשמור על הכבוד לא להתאהב באיש להתנהג בצורה ראוייה כי למעשה אנחנו הפרצוף של המדינה כן מאמי תתנהגי בצורה מכובדת תזכרי זאת ולעולם תהיי אסירת תודה לי".
המטוס נחת בנמל התעופה בניו יורק ואביב נפרדה מכל הנוסעים והודתה להם כי טסו באל על – נתיבי אוויר לישראל.

כל אנשי הצוות 2 הטייסים יעל ואביב נותרו אחרונים במטוס וכל אחד סידר את הטרול שלו וכולם ירדו לעבר מנחת המטוס ומשם החוצה לכיוון בית המלון

"אביבי שאל יהלי את רוצה לקנות איזה מזכרות למישהו או מישהי אהיה מוכן להיות מורה הדרך שלך מאחר וזו טיסתך הראשונה"???

"תודה רבה לך יהלי אך נראה לי שאני מעדיפה לפחות בשלב זה להתקלח טוב טוב ולנוח בחדרי במלון"?

"אוקי אני מבין אותך אם תרצי אני מוכן ללוות אותך.

4 אנשי הצוות עלו על מונית והגיעו לבית המלום.

"אביב לא הצליחה להסתיר את שמחתה כשהיא רואה את המלון הענק ורק מבחוץ עדיין אך הוא יפהפה זאת אין מה לדון בכלל.

הם נכנסו ללובי הענק ויהלי ניגש לדלפק הקבלה וכל הפקידות חייכו אליו בשמחה .

הוא לקח את שני המפתחות כאשר יעל ואביב בחדר אחד ואילו רון והוא בחדר השני.

"במעלית צחקה יעל ושאלה את אביב : את נוחרת מאמי"?????

"נדמה לי שלא אך לא אוכל להישבע רק מחר בבקר תגידי לי כיצד נעמה לך השינה באותו חדר איתי"

המעלית עלתה לקומה 12 של המלון היוקרתי והנוף היה משגע כל ניו יורק בכף ידם של 4 הישראלים האורות ריצדו כאילו הקבילו את פניהם בברכת ברוכים הבאים.

"ואוו התלהבה אביב איזה יופי , אני כבר מתחרטת כי הבטחתי לעצמי לישון מה פתאום ??? חבל להפסיד את הזמן בשינה אני מוכנה ללכת איתך יהלי באם עדיין זה בסדר מבחינתך"????

"אין בעייה חייך אליה וממילא ניפגש בחדר האוכל לאחר שנתארגן ונפוש קימעה ואחר כך נוכל ללכת לטייל ולחפש מתנות למי שאת רוצה להעניק."

"אוקי תודה ושתי הדיילות נכנסו לחדר שלהן"

המשך יבוא מ י ד ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך