המסתורית- פרק 5

lior_s 17/09/2014 675 צפיות אין תגובות

"על מה אתה מסתכל?" שמע קול נשי מאחוריו. זאת הייתה נופר. הוא חייך ולפתע, הוא חיבק אותה. היא עמדה שם בלי לזוז והייתה מופתעת. "הכל בסדר?" שאלה. "איפה היית? חיפשתי אותך" אמר ברוגע, הוא שמח שמצא אותה, למרות שבסוף היא מצאה אותו. "זה לא משנה…" התחמקה ממנו. "מה קורה נופר?" שאל ושלח את ידו אל פניה, היא נרתעה לאחור. "הכל טוב" שיקרה. "אז למה ברחת?" המשיך לחקור אותה. "לא ברחתי, אני פשוט לא פוגשת ביום יום ילדים שמנשקים אותי, בזמן שהם לא יודעים עליי כלום" חייכה. "אני מבין" חייך ולאחר מכן שתק.
"אז… מה קורה איתנ-" ניסה לומר אך היא השתיקה אותו. "תקשיב אופק, אני לא מעוניינת. תפסיק להיות כזה עקשן טוב? לא קרה 'איתנו' כלום, וגם לא יקרה 'איתנו' כלום" הדגישה. הוא לא יכל לתאר מה הוא מרגיש אליה, הוא הבטיח לה את כל הטוב שבעולם, אז למה היא לא מאמינה לו? טוב, אולי בגלל שהוא פשוט רוצה בחברתה כשהוא בקושי מכיר אותה.
"אוקיי" אמר, "אני הולך הביתה" הלך.
*
"איך היה אתמול?" מור ניגשה אל אופק בחיוך, זה היה יום טוב בשבילה. "היה בסדר" שיקר וסידר את שיערו המבולגן. "מה זה בסדר?" שאלה בעצב, אופק לא היה משקר לה לגבי דברים כאלו.
"דיברנו…" אמר ולא רצה להמשיך. "ו…?" המשיכה לשאול. "וזהו, היא אמרה לי שהיא לא רוצה אותי וזהו, טוב? אני לא רוצה לדבר על זה." אמר במבט רציני.
"מה קורה איתך אופק? ממתי אתה נותן למישהי כמוה להשפיע עלייך? אלף פעם היא אמרה שהיא לא רוצה אותך, אלף פעם! תתקדם! אתה לא שם לב שבגללה התרחקת מכולם? הדבר היחיד שיש לך בראש זה רק 'נופר'! מה עם כל השאר?" אמרה בכעס.
"מה את רוצה שאעשה?" נאנח, אף פעם לא גרמו לו להרגיש ככה. "שתחזור להיות אתה, טוב? כי לי נמאס לחשוב שאתה לא השתנית, כי כן השתנית, ורק בגלל… בגללה!" המשיכה.
"טוב, סליחה" אמר ונשק לאפה. באותה השנייה, הם היו נראים כמו זוג, היו להם מלא רגעים כאלו, הייתה שם אהבה… אף אחד לא ידע להסביר.
בן זוגה של מור התקרב, אופק התרחק ממנה. "דברי איתי היום בערב, תבואי אליי" לחש אליה.
הוא חייך לחבר של מור ונתן לו כיף, אחר כך, הוא נעלם.
*
"מה קורה?" חיבק את מור והכניס אותה לחדרו. "מה עושים?" שאלה בחיוך. "מה את רוצה לעשות?" הזמין אותה להתיישב על המיטה. "בא לך סרט?" אמרה. "או שפשוט… אפשר לדבר" חייכה אליו והסתכלה עליו. הוא התיישב לידה. הזיז את שיערה ונשק לצווארה. "על מה את רוצה לדבר?" שאל תוך כדי. 'יש לה חבר, מה אתה עושה? היא הידידה הכי טובה שלך!' הקולות שבראשו הציקו לו. הוא לא ידע מה הוא עושה.
היא הרימה את ראשו ונישקה אותו. מה קורה פה? שניהם לא ידעו. הם המשיכו. "חכה" הזיזה אותו. "מה אנחנו עושים?" אמרה וסידרה את שיערה.
"אני לא יודע…" אמר והסתכל עליה, היא חייכה לו והמשיכה לנשק אותו. "רגע…" עצרה. "אתה עושה את זה כדי לשכוח מנופר?" הסתכלה אל עיניו, באותו הרגע לא היה ניתן להסביר איך הוא היה נראה. היא גילתה לו למה הוא עושה את זה. הוא שתק.
"בדיוק כמו מה שאת עושה לאור בשביל לשכוח ממני" אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך