המפקד. פרק 2

Forever young 13/10/2015 1525 צפיות 4 תגובות

5:57.
הסתובבתי ברחבת הבסיס, הסתכלתי על השעון, השעה עוברת כל כך לאט ..
עוד מעט שש, עומדים ל-ח' בכל זאת קרבי, כולם רציניים פה…
השעה שש, כולם עומדים ל-ח', הסתדרתי ליד האנשים, הסתכלתי על המפקד. הוא היה כל כך חכם, שולט. לא, לא! שחר את צריכה לשמור על טקט, תפסיקי לחשוב עליו. שמעתי צעקה "מטווח!" הפסקתי לחשוב, התחלתי לפעול. רצתי, זחלתי, לקחתי את הנשק שלי, קפצתי ונשכבתי על האדמה ויריתי לעבר המטרות. הגעתי בין הראשונות, סיימתי את המטווח וקמתי. המפקד בא לכיוון שלי.. עם ידיים משולבות, הסתכל לי בעיניים..
"כל הכבוד, חיילת טובה, תמשיכי ככה." אמר והלך. התנשפתי, עלה בי חיוך, חיוך של סיפוק.
סיימנו את האימון שלנו, אנחנו משוחררים, הלכתי לעבר המתח, המקום המנודה בבסיס.. הורדתי את החולצה של המדים ונשארתי עם גופיה, התאמנתי על מתח.
אור באה וישבה לידי, התחילה לספר לי בדיחות ולהצחיק אותי, אני נוטפת זיעה, היא הביאה לי מגבת וניגבתי את עצמי..
"הקצין הגיע!!" שמענו צעקה מכיוון הרחבה, אור הביאה לי חיבוק והלכה לרחבה, לקחתי את החולצה והלכתי לחדר שלי, החלפתי את הגופייה ומישהו דפק בדלת, פתחתי אותה, הייתי עם גופיה והחולצה מעל, הכפתורים קצת פתוחים..
פתחתי את הדלת, וזה היה המפקד, עמדתי לדום. הוא אמר "משוחררת חיילת" ונכנס לחדר.
הסתובבתי והסתכלתי עליו "מה אתה עושה פה, אתה צריך להיות ברחבה הקצין פה"
הוא הסתובב אלי "גם את אמורה להיות ברחבה" הוא מתקדם אלי, סגר לי את הכפתורים בחולצה.. סידר לי את הצווארון, ואמר "תהיי שם." חייך ויצא מהחדר..
החיוך התפשט על כל הפרצוף, לא. שחר.. תשלטי בעצמך. הוא מפקד. את חיילת. זה לא אמור להיות ככה! קחי את עצמך בידיים.
יצאתי מהחדר לכיוון הרחבה ישבתי ליד אור, היא הסתכלה על הקצין בחיוך מוזר…
"אור? מה קרה עם הקצין?"
היא הסתכלה עלי בחיוך ואז הסתכלה עליו
"נכון שהוא חתיך??"
"אין לך גבולות הא?? שובבה את " צחקנו שנינו.
הטקס הסתיים והיינו בסביבה של הקצין והמפקד, ואז הקצין התקדם לכיוון של אור ואמר לה "את מתאימה לכושר קרבי, אני מוכן לאמן אותך אם את רוצה.." והוא ליטף לה את היד, היא חייכה והמפקד בא לכיוון שלי "בואי למשרד שלי בעוד שעה אני צריך לדבר איתך על משהו" הוא אמר והלך..

18:55
הגעתי למשרד, דפקתי שלוש פעמים על הדלת והוא פתח אותה.. הוא היה עם גופיה, כל השרירים בלטו..
"לא ציפיתי לך.."
"אמרת לי לבוא בעוד שעה.. אז הגעתי.."
"תכנסי.." נכנסתי וישבתי על הכיסא שממול.. הוא ישב מולי וחייך אלי..


תגובות (4)

תמכשיכיי דחוף פרק מהמם מחכה!

13/10/2015 15:22

אני אמשיך בעוד כמה שעות :)

13/10/2015 16:11

ממש אהבתי!! תמשיכי!

13/10/2015 21:55

ואוווו נדיר תמישיכייי

13/10/2015 22:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך