המקובלים והלא מקובלים – פרק 20

time machine123 01/04/2016 597 צפיות אין תגובות

-הבנים שיחקו גולף,הבנות ישבו על הדשא,וגוסטבו הגיע לדשא אל הבנות-
גוסטבו:"בנות!!" קרא לעברן בחיוך.
הבנות:"המורה!!" קראו לו בחיוך ובצחקוקים כולן ביחד.
גוסטבו:"לולה,…אני שמח מאוד שחזרת אלינו בריאה ושלמה!" הביט לעברה.
לולה:"תודה רבה המורה" השיבה לו בחיוך.
גוסטבו:"מגי,תלכי לקרוא לבנים בבקשה כי יש לי כמה הודעות" ביקש ממנה ומגי הלכה לעבר הבנים.
-אצל הבנים-
פרנקו:"קדימה תומס!!!" עודד אותו בקריאות כשהבנים עשו טורניר זוגות.
תומס:"מה אתה רוצה אני עושה הכי טוב שאני יכול" אמר תומס כשבדיוק עברה בחורה ותומס לשנייה הביט עליה וכשהסתובב הבין שאנחל הכניס לחור בדשא את הכדור והם החמיצו נקודה.
אנחל:"הפסדתם!!!" התגרה בהם.
פרנקו:"יופי תומס!!" נתן לו כאפה קטנה.
מתיאס:"איי איי איי,מישהו פה עושה פרצוף חמוץ!" צחקק בפניהם כשהוא לוגם בבירה שלו.
פרנקו:"יאללה אתם…" אמר פרנקו כשלפתע מגי הגיעה ונישקה את אנחל.
מגי:"מזל טוב על הניצחון.." אמרה בחיוך וחיבקה אותו.
מתיאס:"הלו,הלו,לא לאכול בפני הרעבים!!" הפריד ביניהם.
מגי:"אנחנו באמת צריכים לסדר לך איזו פרגית!!"קרצה לו והבנים צחקו.
מגי:"טוב,גוסטבו שם עם הבנות הוא ביקש ממני לקרוא לכם יש לו הודעות כנראה" זרזה אותם והם התקדמו לעברו.
-על כר הדשא,מגי והבנים התיישבו ליד הבנות וגוסטבו נעמד-
גוסטבו:"איך הולך לכם?" שאל את הבנים ואנחל ומתיאס עשו פרצופים לפרנקו ותומס.
אנחל:"בוא נגיד..ששחקני גולף הם כבר לא יהיו" אמר בהתגרות והבנים התעצבנו וניסו להרביץ להם.
גוסטבו:"היי היי…" ניסה לעצור את המהומה.
פרנקו:"בוא נגיד..שחברה למתיאס כבר לא תהיה" החזיר להם.
גוסטבו:"די!!מספיק!!" ניסה לעצור את המהומה.
אנחל מתיאס,פרנקו ותומס נעמדו אחד מול השני בעצבים.
אנחל:"בוא נגיד..שאת לינדה אתה לא 'תפרק'" החזיר לו אנחל בהתגרות וכשלפתע פרנקו העיף לו אגרוף לפנים וכך גם תומס למתיאס.
הבנים רבו מכות..זה העיף בוקס לזה…זה בעט בזה…הבנות ניסו להפריד וצעקו בבהלה…הם הבינו כבר שזה רציני…..הבנים המשיכו להתקוטט.
– כעבור כמה דקות גוסטבו הפריד ביניהם ושתי הקבוצות בנים עמדו זה מול זה בהתנשפות כשמהצד גוסטבו גוער בהם..הם לא ממש שמעו את מה שגוסטבו אומר וזה גם לא עניין אותם…כול מה שעניין אותם זה המבטים שחלפו אחד בשני-
אלגרה נעמדה ליד מתיאס ומגי ליד אנחל..לינדה נעמדה ליד פרנקו ומלודי ליד תומס.
לינדה:"עכשיו זה רשמי….זה הקבוצה שלי…מול הקבוצה שלכם" הביטה בהם בתחרותיות.
מגי:"תיראי בזה כעובדה מוגמרת כי לכם ולנו" הצביעה עליהם ועליהם "אין שום דבר משותף ביחד".
הקבוצות התרחקו זה מזה…והבנות של כל הקבוצות לקחו מים וקרח וריפאו את הפצעים שלהם.
-אצל לינדה ופרנקו-
לינדה שמה קרח על הפציעות של פרנקו..
פרנקו:"איי!זה שורף!!" צרח מכאבים והתנשף.
לינדה:"אני יודעת..אמור..לא היית צריך להקשיב לדביל הזה..היית צריך להתעלם ממנו" ניסתה לינדה להרגיע רוחות.
פרנקו:"הייתי חייב להעמיד אותו במקום..אף אחד לא ידבר לחברה שלי ככה?שמעת!" אמר ברכושניות.
לינדה:"באמת מה שהוא אמר לא היה במקום….ואני ממש מצטערת שבגלל שאני עוד לא מוכנה..אתה צריך לסבול את ההערות האלו.." היא אמרה בצער.
פרנקו:"היי…" ליטף את פניה " אין לך מה להצטער,אני לא יעשה שום דבר שיפגע בך..אני מחכה לך.." הוא אמר לה בסובלנות והיא נתנה לו נשיקה ארוכה.
לינדה:"תודה,תודה שאתה מחכה לי..אני מבטיחה לך שהרגע הזה יגיע אתה לא תתחרט" היא אמרה בחיוך והמשיכה לשים קרח על פניו.
-אצל מלודי ותומס-
מלודי:"גורדי,אל תזוז!" אמרה מלודי שניסתה לרפאו אך תומס אינו היה רגוע ושקט.
תומס:"הבני זונות האלה עוד ישלמו…" אמר בהתנקמות.
מלודי:"זה לא להאמין..אם קודם הבנות התפלגו לשתי קבוצות..עכשיו גם הבנים…זה ממש כמו בקבוצות ריקודים:'פרט לנד סקול' , נגד 'בנות הכפר'"
אמרה לעצמה את שמות הקבוצות שלהם בתחרות וכבר דמיינה לעצמה את התחרותיות שתהיה ביניהן מעכשיו.
לפתע פרנקו ולינדה התיישבו לידם.
פרנקו:"אני איתך אחי!" לחץ את ידו.
תומס:"איתי במה?" לא הבין.
פרנקו:"מפגרר!!,בנקמה…מה עושים?" שאל אותו בסקרנות ובערמומיות.
תומס:"3 דברים:גוסטבו הודיע שהיום יש משחק פותח עונה שלנו בכדורגל ושלכן הבנות יש תחרות ריקוד:
1.אני ופרנקו נדאג לזה שאנחל ומתיאס לא יעלו למגרש.
2.אתם תדאגו שהקבוצה של בנות הכפר יביכו את עצמן.
3.אנחנו פרט לנד סקול נדאג לחגוג אחר במסיבה שהם לא יוזמנו אליה" הפתיע את כולם בחיוך.
מלודי:"אוי.גורדי…לא ידעתי שאתה כזה..כמוני..כל כך מתוחכם…אתה הנפש התאומה שלי" חיבקה אותו.
לינדה:"אני בפנים…" אמרה בחיוך ערמומי.."מה איתך מיאמור?" פנתה לפרנקו.
פרנקו היסס לרגע ואז הוא חייך בהפתעה:"נשמע לי פיצוץ!!" אמר בחיוך והם לחצו ידיים וכול זוג התנשק.
-גוסטבו ריכז את כולם שוב-
גוסטבו:"טוב אז כמו שאתם יודעים היום יש משחק כדורגל פותח עונה ותחרות ריקודים פותחת עונה…אז אתם תלכו לנוח ולהתארגן ושיהיה בהצלחה…" הודיע להם גוסטבו וראה שכולם רצו לקום והוא עצר אותם…
גוסטבו:"ובגלל מה שהיה עם הבנים החלטנו להפריד אתכם מהחדרים…כלומר,מתיאס ואנחל בחדר אחד ופרנקו ותומס בחדר שני כדי למנוע מהומות כמובן" הודיע להן והם הנהנו והעיפו מבטים אחד לשני הם התכוננו ללכת שגוסטבו שוב עצר אותם.
גוסטבו:"עוד דבר אחד קטנטן" החל לומר.
כולם:"מה?" שאלו אותו.
גוסטבו:"בשבת…" משך את הזמן.
כולם:"נו?" שאלו חסרי סבלנות.
גוסטבו:"אתם מרותקים!!" הודיע בקצרה.
כולם:"מה??!?!" היו בשוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך