המקובלים והלא מקובלים – פרק 51

time machine123 25/04/2016 570 צפיות אין תגובות

גוסטבו ניגש לחדרו של פרנקו,ודפק על הדלת,פרנקו קם ופתח את הדלת,ונדהם לראותו.
פרנקו:"מה אתה עושה פה?" שאל בזלזול.
גוסטבו:"אנחנו צריכים לדבר פרנקו!" נכנס לחדר.
פרנקו:"מהר,אין לי זמן בשבילך!" אמר בעצבים.
גוסטבו:"למה נעדרת היום מהשיעור?" שאל בדאגה.
פרנקו:"כי ככה בא לי.מה אתה עכשיו משחק לי את התפקיד של האבא הדואג?" אמר בלגלוג.
גוסטבו:"פרנקו…תקשיב לי שנייה בני,אני לא רוצה שנמשיך ככה…" ניסה לדבר.
פרנקו:"אין לנו ברירה.אני לא מוכן לקבל אותך בתור אבא שלי!" צעק עליו.
גוסטבו:"אבל אתה אף פעם לא הקשבת לי באמת!תמיד רק צעקת והתפרעת אף פעם לא הקשבת לצד שלי,להסברים שלי,יודע מה?בוא נעשה עסקה!קודם תקשיב לי ואם אחר כך עוד עדיין לא תרצה לשמוע ממני יותר אני מבטיח לך,שאני לא יציק לך יותר בחיים,אתה לא תשמע ממני יותר,בסדר?" שאל אותו ופרנקו הנהן.
גוסטבו:"אתה מוזמן לשאול מה שבא לך" אמר כשהתיישב לידו.
פרנקו:"למה?למה אבא?למה נטשת אותי?" אמר כשהביט בו במבט תמים היישר לתוך עיניו.
גוסטבו:"כי הייתי מטומטם.רציתי לספק לך משהו שלא היה לי כשבעצם היית צריך רק אותי,אני כול כך מצטער על זה פרנקו אין לך מושג כמה,אלפי סליחות,סליחה על כול הסבל שגרמתי לך בחיים,שגרמתי לך לחיות בשקר,בלעדיי ההורים שלך,אני אבא לא יוצלח ואני לא יודע אם אתה רוצה להתחיל בדרך חדשה איתי,כי לא מגיע לי ואני יבין את זה" אמר בבכי ופרנקו שמע את מילותיו הכנות,שבאו באמת מאהבה.
גוסטבו:"אין לך מושג כמה אני מתחרט על זה,בלילות אני לא יושן,לא אוכל,חושב רק עליך ועל הנזק שגרמתי לך בחיים,אתה היית תינוק יפהפייה וגדלת להיות גבר יפהפייה,ואני רוצה שנפתח ביחד דרך חדשה ונהיה משפחה,נשאיר את העבר מאחור,אתה צריך אותי ואני אותך…אבל..לא נראה לי שזה יקרה כי אתה לא מוכן לזה,היה חשוב לי רק להסביר את עצמי,זהו פרנקו,אני הולך…" אמר כשקם משם לעבר הדלת ופרנקו הביט בו.
פרנקו:"חכה!" צעק לו והוא הסתובב.
גוסטבו:"מה?" לא הבין.
פרנקו:"גם אני זקוק לך אבא!" אמר בחיוך והוא רץ אליו וחיבק אותו חיבוק אבא בן אוהב.
גוסטבו:"אין לך מושג כמה אני אוהב אותך,בחיים אני לא ייתן לך לחמוק מידיי!" אמר באושר וחיוך עלה על פניו בפעם הראשונה.
-בכיתה-
לינדה:"ג'וני,אנחנו מדברים נכון?" שאלה בחשש.
ג'וני:"אנחנו בסדר בוניטה" אמר בחיוך.
לינדה:"אין לך מושג כמה אני שמחה לשמוע את זה" אמרה בחיוך.
ג'וני:"אבל לא בקטע כזה.את לא תנצלי אותי!אני עכשיו מחפש לי את האחת האמיתית שלי,ואת תעזרי לי בזה" אמר בחיוך והם צחקו.
לינדה:"אין בעיה" אמרה בחיוך רחב.
ג'וני:"אהה…וברכות על הניצחון!" בירך אותה כשנזכר והלך משם.
-בחדר של מגי,אלגרה, ולולה-
הם ישבו מבואסות,כבר כמה זמן,בלי חשק לכלום.
לולה:"אני ממש עצבנית!לינדה היא כזאת רעה!נמאס לי כבר שאנחנו הקורבן שלה!זה לא פעם ראשונה שהיא עושה לנו דברים כאלה!!" אמרה בהתרגזות.
אלגרה:"די!חייבים לשים לזה סוף!חייבים ללמד אותה לקח!אנחנו נראה לה כבר!" אמר בחיוך ערמומי.
מגי:"כן,הגיע הזמן שנראה לכולם מי זאת לינדה האמיתית!!" אמרה בהתלהבות מהרעיון.
-לפתע דפיקה בדלת-
לולה ניגשה לפתוח ונדהמה לראות את מלודי ודיאנה.
מגי:"מה אתן עושות פה?" התעצבנה.
אלגרה:"אם באתן ללעוג לנו זה לא הזמן!" ניסתה לחפף אותם.
מלודי:"חכו שנייה!זה ממש לא זה!באנו לעזור לכן!" באה בכוונות טובות.
אלגרה:"לעזור לנו?מה קרה לכן?" שאלה בחשד.
דיאנה:"נמאס לנו מההשתלטות של לינדה עלינו,נמאס לנו מהרעיונות השפלים שלה,היא מכריחה אותנו להיות רעות,ודי,אנחנו רוצות להיות בנות ישרות כמוכן,להתחיל הכול מההתחלה,וכדי להראות לכן שאנחנו באמת רוצות להיות בדרך הישר,הבאנו לכן משהו!" אמרה להן.
מלודי:"שמענו את הרעיון שלכן להפליל את לינדה ולנו יש דרך טובה,בחדר שלנו יש מצלמות אבטחה שלינדה פעם התקינה,הבאנו לכן את הקלטות שם מתועדים כול הרעיונות הנבזיים שלה,וכול הדיבורים המלוכלכים שלה,אני חושבת שאתם יודעים למי להראות את זה,לפרנקו כמובן,ואז הוא יוכל סוף,סוף,להיות איתך לולה" אמרה בחיוך קטנטן שמסרה לה את הקלטות.
מגי:"איך נדע שאתן לא מרמות אותנו שוב?" שאלה בחשד.
דיאנה:"עליכן להאמין בנו ולסמוך עלינו,אנחנו באמת באמת מצטערות ומנסות לחפר על הכול,וזה לא יקרה בלעדיכן,אז..סליחה על ההפרעה ושוב,סליחה" אמרה בחיוך והם יצאו משם.
אלגרה:"היי,אנחנו סולחות,ותודה" אמרה כשחיבקה אותן ולולה ומגי הצטרפו לחיבוק.
-השעה הייתה שמונה בערב,לחדר המנוחה בו יש טלוויזיה זומנו:פרנקו,תומס,אנחל,מתיאס,לינדה,ג'וני,מגי אלגרה לולה מלווינה וגוסטבו-
כולם התיישבו וחיכו לדעת למה קראו להם.
לולה:"שלום לכולם,אני מניחה שאתם רוצים לדעת למה קראנו לכן?אז קראנו לכן כדי לחשוף מישהי,כדי לחשוף את הפרצוף האמיתי של לינדה" אמרה בחיוך רחב וכולם נדהמו מלשמוע זאת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך