השחיינית המיסתורית
היי מקווה שהאהבתם את את זה אני לא יודעת אם להמשיך אבל אני אנסה להעלות עוד פרק מחר, מקווה לא לאכזב 3>

הסיוט שהופך למציאות- הקדמה

היי מקווה שהאהבתם את את זה אני לא יודעת אם להמשיך אבל אני אנסה להעלות עוד פרק מחר, מקווה לא לאכזב 3>

"גל! גל! גל!" שמעתי מישהו קורא לי , אני מכירה את הקול הזה רק מאיפה? פתאום משהו אחז בי בחוזקה בכתף ומשך אותי אחורה, בום!
התעוררתי בצרחה, "זה היה רק עוד סיוט" לחשתי לעצמי, זה היה כבר הלילה השמיני שאני מתעוררת בצרחות. "חמש לפנות בוקר" אמרתי לעצמי ביאוש, ידעתי שלא אצליח לחזור לישון אז באי רצון גררתי את עצמי מהמיטה והתחלתי להתארגן לבית ספר , הינה עוד יום משעמם חשבתי לעצמי.
ירדתי למטבח לקחת כוס מים שם ראיתי דמות אפלולית עומדת ליד השיש, היה חשוך מידי כדי לזהות את פניה אך ראיתי שהיא זיהתה את פניי, בזריזות יוצאת דופן הדמות נעלמה כיאלו לא הייתה. עליתי למעלה במהירות הערתי את הוריי וסיפרתי להם מה קרה.

"גל! סוף סוף הגעת! את חייבת לשמוע משהו!" שמעתי קול מוכר צועק לעברי, זאת הייתי חברתי הטובה רייצ'ל, אני אוהבת אותה אבל לפעמים היא יותר מדי חפרנית, אבל עם רוצים לדעת מה חדש ברכילות היא הבן אדם שהכי כדי לשאול אותו מה קורה. "הגיע אליי שמועה שאומרת ששון מחבב אותך ועומד להזמין אותך לנשף הסתיו!!" אני מאוהבת בשון מכיתה ד' ואנחנו היינו חברים טובים פעם אבל בשנה האחרונה התרחקנו "את יודעת שזאת רק שמועה נכון?", "איזה שמועה?" שמעתי קול אומר מאחוריי, זה היה דור אני והוא חברים הכי טובים משנה שעברה מכיתה ז' "השמועה ששון עומד להזמין את גל לנשף הסתיו!" אמרה לו רייצ'ל. "היי גל" שמעתי קול קורא מאחורי "היי שון, מה קורה?" "אני בסדר, אפשר לדבר איתך רגע…..לבד?" הוא הסתכל על דור ורייצ'ל, רייצ'ל גררה איתה את דור והלכה משם "יש לי משהו חשוב להגיד לך" שון אמר רוכן לכיווני "גל…, אני….., אממ…."


תגובות (1)

פרק חמוד ודיי מסקרן. אני ממליצה לך להשתמש ביותר תיאורים ולמחוק את המילה וחשבתי מהלקסיקון.
סליחה שזה קצר אני דרך הטלפון…

30/08/2015 20:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך