״עוד לילה במיטה קרה רועדת,לילה שהזמן עוצר מלכת..״ דמויות :)

18/10/2013 1302 צפיות 4 תגובות

הקדמה+דמויות
הילה פרץ-
בת 16.5 כיתה יא׳, שיער שחור עיניים חומות, 1.61 כן כן אני נמוכה.. לא שמנה ולא רזה די ממוצעת..
בואו נאמר בהתחלה אני נראית ביישנית אבל כשמכירים אותי יודעים שאני משוגעת ושאי אפשר להרגיע אותי ואת החברה הכי טובה שלי בקלות.. כשאנחנו משתגעות אנחנו משתגעות עד הסוף ;)

שיר לוי החברה הכי טובה שלי-
בת 16.5 בכיתה שלי, שיער חום גלי, עיניים חומות וחיוך משגע!
היא קצת יותר נמוכה ממני בערך 1.59 (חח כן יותר גמדה ממני)
לא שמנה ולא רזה (מלאה במקומות הנכונים )
משוגעת יותר ממני חזקה בטרוף חחח לא כדאי להתעסק איתה..
מצחיקה חברותית ויפה!!
יש לה חבר קוראים לו אדיר, אני מאוהבת להם בצורה חחח שתיהם שרוטים!

אדיר קדם-
חבר של שיר בן 17 כיתה יא׳ שיער שחור, תספורת מוהק כזאתי, עיניים חומות, גבוה, רזה, שחום חחחח ויש לו קוביות ;)
לא מעשן סיגריות רק נרגילה וכמובן שותה.. בזמן האחרון יוצא פחות למסיבות כי יש לו את שיר..
מתה עליו אנחנו אוהבים לריב כל הזמן על שטויות למרות שזה תמיד בצחוק ותמיד כשצריך אנחנו שם אחד בשביל השני.

סהר איפרגן-
כמובן כמו בכל סיפור על ערסים יש את החתיך הסטוציונר..
אז תכיר סהר איפרגן.. בן 17.5 כיתה יב׳ חתיך הורס שיער שטני עיניים ירוקות תספורת כמו של הערסים מארינס או איך שלא קוראים לזה.. גבוה, קוביות, שזוף מה עוד צריך? בוא נאמר מושלםם..
ובניגוד לכל הסיפורים שהדמות הראשית משחקת אותה קשה להשגה ושהיא לא מאוהבת בערס.. כן כן אני מאוהבת בו עד מעל הראש.. רק חבל שזה לא הדדי :/
בקיצור סהר מעשן נרגילה שותה וחולה על מסיבות.. כרגיל.

נויה אטיאס-
בת 16.5 כיתה יא, בכיתה שלי לצערי הרב..
ילדה מגעילה פרחולה סנובית ומתנשאת.. לא סובלת אותה!
מתלבשת כמו זונה וגם מתנהגת ככה..
יש לה שתי שפוטות פלג ומיתר שתמיד עושות מה שהיא אומרת ואין להן דעה משל עצמן.. בקיצור שפוטות כמו שאמרתי.

דניאל ציפורה-
בת 16.5 בכיתה שלי חברה טובה שלי ושל שיר גבוהה רזה שיער עד הכתפיים בצבע חום ועיניים חומות מתה על דניאלי שלי מצחיקה חברותית וחמה..
שלושתנו חולות על שופינגג לצאת לבלות מועדונים וכל השטויות האלה.. אין על החבורה שלנו!
בקיצור מה אני חופרת?
בהמשך יהיו עוד דמויות בינתיים זה הכל
תגידו אם להמשיך ולעלות פרק ראשון :)


תגובות (4)

כןכןכןכןכןכןכןכןכן תעלי את הפרק הראשון

18/10/2013 08:30

תעלי

18/10/2013 08:40

תעליי :)

18/10/2013 08:43

תמשיכי!!!

18/10/2013 08:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך