מקווה שתאהבו... <3
3 תגובות ממשיכה

הערס שכבש אותי- פרק 3

18/08/2013 966 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו... <3
3 תגובות ממשיכה

היום מתחיל בצפר!!!יואו איך אני מתרגשת יום ראשון ללימודים בבצפר החדש…נכנסתי למקלחת עשיתי ארגוני בוקר ויצאתי לבחור בגדים…*כשאני עוד בפיג'מה מתלבטת* פתאום רון יצא משום מקום והפיל אותי למיטה והתחיל לצחוק!!!אני:"זה לא מצחיק יא דפוק!!!עוף לי מהחדר!!!!"
רון:"טוב טוב יצאתי…" הוא יצא ואני לבשתי ג'ינס גבוה שחור וחולצת שיפון שמתי מסקרה בקטנה סומק ליפגלוס, בושם דאורדורנט וירדתי למטה…
לקחתי את התיק שלי פלאפון מפתחות כסף ושקית שוקו, צעקתי לרון שיבוא ויצאנו לבצפר…הבית שלנו דיי קרוב לבצפר אז הלכנו ברגל…נכנסנו בשער וכל אחד הלך לחפש את הכיתה שלו, בדרך פגשתי את מאי ושאלתי אותה באיזה כיתה היא, מאי:"אני בי' 1 איזה את?"
אני:"איזה קטע גמאני!!!"
מאי:"יופי!!!!בואי אני יראה לך איפה זה…."
הלכנו ובדרך דיברתי איתה ולשניה הסתכלתי על הרצפה ונתקעתי באיזה מישהו ונפלתי על הרצפה…הוא התחיל לצחוק ואני קמתי וצרחתי עליו:"מה נראלך?!?!תסתכל לאיפה שאתה הולך!!!" ואז קלטתי שזה הלירון הזה ששלך לי בקשת חברות בפייסבוק…הוא עמד ובחן אותי כזה אז הבאתי לו בעיטה לאתן יודעות לאן ואני ומאי הלכנו משם…
-נקודת המבט של לירון-
הלכתי בבצפר לכיוון הכיתה שלי פתאום נתקעה בי איזה אחת והתחילה לצרוח עלי שטויות לא הקשבתי ממש התעסקתי בלצחוק או יותר נכון להתפקע מצחוק ואז קלטתי שזאת ההיא מהפייסבוק ואז כבר הפסקתי להתעסק בלצחוק והתעסקתי בלבחון את הגוף שלה…פתאום הביאה לי זאתי בעיטה לב****
ואני התקפלתי על הרצפה…עצבנה אותי זאת ואני עוד יחזיר לה אל תדאגו…

~נקודת המבט של רוני~
הגענו לכיתה היה צלצול ואני לא ידעתי איפה לשבת אז חיכיתי שאיזה מורה תיכנס…המורה נכנסה ושאלה אותי:"למה את לא יושבת?"
אני:"אני לא יודעת איפה לשבת אני חדשה…"
היא:"טוב בכל מקרה אני צריכה לעשות שינויים…טוב נועם תעברי ליד עומר רועי תעבור ליד איתי ורוני את יכולה לשבת ליד…


תגובות (5)

תמשיכי

18/08/2013 14:52

תמשיכי

18/08/2013 14:55

המשך בבקשה

18/08/2013 15:26

מהממצמם תמשיכי!!!!!!

18/08/2013 15:30

תמשיכיייי

18/08/2013 15:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך