♥ Dandi ♥
תודה על התגובות המעודדות ♥ תמשיכו כך ^^

הפחד להתאהב – פרק 15 (לכל מי שביקשה אחמ אחמ holl of fame ♥)

♥ Dandi ♥ 21/09/2014 1119 צפיות 4 תגובות
תודה על התגובות המעודדות ♥ תמשיכו כך ^^

"סנדי!" אמרתי ורצתי אליה "מה קרה? את חיוורת!"
"אני.. אני… אני לא יודעת איך להגיד לך את זה…" היא אמרה והשפילה את מבטה.
"את יודעת שאת יכולה להגיד לי הכול!" אמרתי בלחץ.
"אוקיי, אז… את סיפרת לי שזה עדיין לא רשמי שנפרדתם, ובגלל זה רציתי להגיד לך… ראיתי את מלאני נמרחת על סטיבן."
"מה?!" אמרתי והלכתי במהירות לכיוונו. אז בגלל זה הוא היה צריך לשלוח לי תמונה שלו מתנשק עם מלאני!
התקרבתי אליהם, דחפתי את מלאני אחורה, ונתתי לסטיבן את הסטירה הכי חזקה עם כל הכוח שהיה לי, ונפלתי על הרצפה. כנראה מהחולשה, כנראה מהכאב בלב. כנראה.. בגלל שאהבתי אותו. התחלתי לבכות, הוא התכופף אליי, וחייך אליי חיוך קטן. הפנתי ממנו את הראש והמשכתי לבכות. הוא התקרב לאוזן שלי ולחש:"אני… אני לא יודע מה עשיתי.."
לא הפנתי אליו את המבט, והמשכתי לבכות בשקט כשכבר כל הכיתה בערך מסתכלת עליי ומנסה להבין מה קרה.
ובלי שליטה על עצמי, פשוט קמתי וברחתי משם. ברחתי והלכתי לשבת על הדשא בחצר בית הספר. המשכתי לבכות כשכולי כבר רועדת בגלל הקור החורפי שהתחיל פתאום.
לפתע, זזתי עם הגוף שלי, ונתקלתי במישהו. זה היה זאק, שלפתע קם והעינים הירוקות שלו זהרו לכיווני. "את… את בוכה?"
"אולי…" אמרתי והשפלתי את מבטי לדשא.
"רוצה לדבר על זה?" הוא שאל וליטף בעדינות את ידי.
"אני לא יודעת.. זה.. לא ממש מרגיש לי בנוח". הכחשתי למרות שכל כך רציתי שהוא יעודד אותי,
שהוא יחייך אליי את החיוך המתוק שלו ולפתע, שמתי לב שאנחנו כל כך קרובים, עד שכמעט..
"אליס הנה את!" שמעתי את סנדי וישר התרחקתי ממנו "יפה שלי לא היית צריכה לברוח! אני פה אי.."
"אמ… סנדי?" זאק קטע אותה "אני יכול שנייה איתה לבד?" והסתכל עליי.


תגובות (4)

סטיבן החרא… זאק אהובי!!!!

21/09/2014 21:54

תעשי את הפרקים יותר ארוכים…

22/09/2014 15:53

תמשיכיי ובאמת תעשי את הפרקים יותר ארוכים

22/09/2014 17:24

תעשי באמת פרקים יותר ארוכיים
ותמשיכיייי
ממש יפה

22/09/2014 21:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך