♥ Dandi ♥
תגיבו מה דעתכם , ו.. איזה זוג אתם רוצים שיהיה.. זאליס? (זאק ואליס) או אליבן? (אליס וסטיבן) כל תגובה מתקבלת ברוח טובה ♥

הפחד להתאהב – פרק 8 (מוקדש לamber) ♥♥

♥ Dandi ♥ 22/08/2014 1406 צפיות 6 תגובות
תגיבו מה דעתכם , ו.. איזה זוג אתם רוצים שיהיה.. זאליס? (זאק ואליס) או אליבן? (אליס וסטיבן) כל תגובה מתקבלת ברוח טובה ♥

****** יש פרקים מעכשיו שאולי אני עושה עם נקודות מבט *************
~~~מהפרקים הקודמים~~~
התיישבתי מול המחשב, ונכנסתי לפייסבוק, ובדף הבית, ראיתי תמונה שג'ולי העלתה.. מה?! היא וזאק מתנשקים?! אין לו בושה?! הוא היה צריך לעבוד, ובמקום זה, הוא בולע לחברה שלי את הפרצוף! — "אתה פשוט דביל אתה יודע?" אמרתי בעצב וכעס משולבים עם דמעות עומדות לעלות "אתה היית צריך לעבוד אתמול איתי, והלכת לבלוע את הפרצוף של חברה שלי במקום!". — מילמלתי בשקט כשהוא התחיל להתרחק "שאני אוהבת אותך…." רגע מה?! לא לא לא… את לא מאוהבת בו אליס, את פשוט, הרגשות מבלבלים אותך תשכחי מזה הכול עלה לך וזה נפלט לך די די…. — "מה זה היה עכשיו?" ג'ולי שאלה כשהיא מתקרבת אליי "למה את מדברת אל חבר שלי ככה?"
"וואו, אז הוא חבר שלך…" אמרתי כשאני כבר בוכה "כל הכבוד ג'ולי.. מזל טוב שיהיה" ודחפתי אותה, לקחתי את התיק, וברחתי הביתה — נכנסתי הביתה ופתאום ראיתי שני אנשים בערך בגיל ההורים שלי, יושבים עם בחור קצת יותר גבוה ממני, בחור עם שיער חום, ועינים ירקרקות עם דבש..
והם שאלו: "אז את אליס?" — "שמענו עלייך כל כל הרבה מהסיפורים של אבא שלך.." הם אמרו בחיוך גדול, והם כנראה ראו שאני לא מבינה מי הם, אז האישה אמרה "אנחנו חברים של אבא שלך, וזה הבן שלנו, סטיבן…" — "את בכית?" הוא שאל מתקרב אליי.
"לא…" הכחשתי, והוא הרים גבה אז הודיתי "אוף זה עד כדי כך שקוף?" ונשכבתי על המיטה.
"ולדעתי, את עדיין על סף לבכות…" הוא אמר כשהוא מתיישב לידי בחיוך, וזלגה לי דמעה כשהרכנתי את ראשי לכיוון הרצפה, אז הוא הרים את פניי מהסנטר, חייך, וניגב לי את הדמעה עם האצבע. "את לא מכירה אותי, אבל אני די אוהב לעזור…. ספרי לי מה קרה?" הוא הציע, וכמובן הסכמתי בחינניות, וסיפרתי לו על כל מה שמציק לי בכל העניין הזה מאז שזאק הגיע.. הוא חייך ואמר:"את יודעת, מאיזשהו מקום אני מאוד מבין אותך.."
"באמת??" אמרתי ועיני נפתחו לרווחה.
"כן, גם אני לא התאהבתי אף פעם. אני גם לפעמים מפחד להתאהב.." הוא השיב בחיוך נחמד —
————————סורי על האורך ———————————- ://///////

"טוב אז… חכה לי כאן אני מחליפה בגדים כי אני צריכה לעשות עוד משהו באורווה ואתה תתלווה אליי".
"אוקיי" סטיבן אמר בחיוך שחשף תור של שינים מדהימות.
עליתי לחדר, החלפתי לבגדי עבודה, ירדתי, וסטיבן החמיא לי:"וואו, גם כשאת עם בגדים כאלה את יפה" והסמקתי.
"טוב יאללה, בוא נלך?" אמרתי בחיוך והוא שילב את ידו בשלי והתרגשתי, ואז הלכנו לאורווה.
הלכנו וצחקנו, ופתאום ראיתי את … זאק?! אוי שיט! שכחתי שהוא בא לפה היום לעבוד, שכחתי לגמרי שמחר זה היום החופשי שלו…
"הי.." הוא אמר והשפיל מבט.
"היי.." אמרתי ברצינות "תכיר, סטיבן, זה זאק, זאק, סטיבן..".
"כן אני שמעתי כבר עליך.. המון.." סטיבן אמר בקול עצבני.
והתרוממתי על קצות האצבעות (הוא יותר גבוה ממנה ^^) ולחשתי לו באוזן:"די הוא לא שווה את זה.." ולהפתעתי.. לא שלטתי בעצמי ונתתי לו נשיקה בלחי.
"טוב, אליס, בואי שנייה לצד, אני צריך לדבר איתך.." זאק אמר במבט רציני והרמתי גבה "דחוף!" הוא אמר בקול תקף. "טוב…." אמרתי בגלגול עינים, והתרחקנו מסטיבן כמה מטרים לצד.
"דביל חבר עמוד שדרה את אומרת לי הא? ואחרי זה את משלבת ידים עם איזה בחור ומנשקת אותו!" הוא נזף בי.
"קודם כל, אל תצעק עליי" נזפתי בו חזרה "דבר שני, זה החיים הפרטיים שלי, אתה בא לפה רק לעבוד, וזהו. מה אתה מקנא?" שאלתי בחיוך קטנטן.
"תגידי מה עובר עליך?! אני מקנא?! בך?! יש לי חברה מותק…" הוא אמר בכעס.

-נקודת מבט זאק-
טוב… אולי קצת.. טוב.. בסדר! אני מקנא! אני פשוט מתאהב בה כל יום מחדש אבל… חשבתי שהקטע שאני מרים את הצווארון יצחיק אותה! וואי אני כזה דביל..! למה אתה לא נפרד מג'ולי הפקאצה הזאתי לא יודע למה בכלל התנשקתי איתה ואומר לה 'אני אוהב אותך'?
ועוד הסטיבן הזה .. דביל …

-נקודת מבט סטיבן-
על מה הוא מדבר איתה? טוב רואים מרחוק שהם כועסים.. אבל.. גם כשהיא כועסת היא יפה.. היא פשוט כמו נסיכה.. רק בדיוק הטעם שלי.. אני ממש מחבב אותה.. נראה לי שיש לי סיכוי טוב איתה.. בכל זאת.. היא נישקה אותי בלחי למרות כל מה שהיא סיפרה לי.

-חזרה לנקודת המבט של אליס-
"טוב.. אני תליתי לך על יד בלונדי רשימה, אתה עושה אותה, ו.. תעשה מה שאתה רוצה! אוקי?" נזפתי בו.
"בסדר.." הוא מילמל והלך.
ניגשתי לסטיבן והוא שאל אותי:"הכול בסדר?"
"כן ברור" אמרתי בחיוך. והלכנו לטייל על שפת הים.
"לא… ציפיתי שתיקח אותי לכאן.." אמרתי בצחקוק.
"גם אני לא.. פשוט זרמתי.. אני ספונטני ולא אחד שמתכנן הכול.." הוא אמר והסמיק.
"זה חמוד בעיני" אמרתי בחיוך והסתכלתי לו לתוך העינים.. אני לא יודעת מה אני מרגישה כרגע כלפיו, או כלפי כל אחד אחר, פשוט באותו רגע החלטתי שאני פשוט נהנית, ו.. זורמת .
"אתה ממש ידיד טוב.." אמרתי כמו סתומה.

-נקודת מבט סטיבן-
"אתה ממש ידיד טוב.." היא אמרה בחיוך "רק הכרנו ואני מרגישה הכי פתוחה איתך".
"כן.." אמרתי בחיוך כשבעצם בא לי פשוט לברוח משם.. ידיד? חשבתי שזה יתפתח למשהו אחר… אני פשוט רוצה לברוח.. אני מבויש…. אני… אוהב אותה.

תגובות וממשיכה :)


תגובות (6)

אני מאוד אהבתי את הסיפור שלך ואשמח שתקראי את הסיפור שלי :)

22/08/2014 23:17

    אני אקרא את הסיפור שלך בשמחה ^^

    22/08/2014 23:25

אהבתי!!!
ממש מהמםםם♥♥
תמשיכיי
מבטיחה לעקוב אחרי הסיפור.
אני אשמח שתקראי את הסיפור שלי♥

23/08/2014 00:07

מעניין,תמשיכי מהר!
:-)

23/08/2014 08:24

תמשיכייי :)

23/08/2014 12:43

דניאל עכשיו קראתי את זה וואיי תמשיכי לפרק 10 !!!!!!

24/08/2014 01:51
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך