השם שלי ברשותי.
מקווה שאהבתם (: <3
5+ תגובות ומעלה את פרק 7 !

הפכים- פרק 6-

השם שלי ברשותי. 16/06/2013 1841 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם (: <3
5+ תגובות ומעלה את פרק 7 !

״תישאר כאן, אני אביא לנו אוכל״ אמרתי לו בשקט. הוא הנהן והדליק את הטלוויזיה. נאנחתי וירדתי למטה. ״יש לי עבודה בהיסטוריה, אני אוכל למעלה״ אמרתי והעמסתי על הצלחת שלי כמה שיותר. ״את רעבה היום״ אמא שלי אמרה בחיוך. ״כן״ אמרתי בחיוך ועליתי למעלה. ״פששש״ שמעתי את אסי ממלמל מתוך החדר. הנחתי את הצלחת במהירות על השולחן ולקחתי ממנו בעצבנות את המחברת. ״מישהו הרשה לך?״שאלתי בעצבנות, ואז נזכרתי עם מי אני מדברת. ״זה אחלה שיר כפרה״ הוא אמר בחיוך. הסמקתי. ״אני לא מאמינה שהסתכלת בזה״ אמרתי והתיישבתי על המיטה. ״לא ידעתי שזה אישי..״ ״כשזה נמצא בתוך הארון בגדים זה כנראה אישי!״ קטעתי אותו. הוא התיישב לידי וחייך. ״את יכולה לשיר לי?״ הוא שאל. הסמקתי. ״אתה.. אתה רוצה לשמוע?״ שאלתי בגמגום. ״למה לא? אין משהו יותר טוב לעשות״ הוא אמר. הסתכלתי עליו, ועל עיניו שהביטו בי וחיכו. ״טוב״ מלמלתי והלכתי להביא את הגיטרה שלי. כשסיימתי, הנחתי את הגיטרה בצד. לא הסתכלתי עליו, כי פחדתי מהתגובה שלו. ״עמוק״ הוא אמר. גיחכתי. כאילו שהוא מבין במוזיקה. ״את יכולה להגיד תודה״ הוא אמר אחרי שתיקה של כמה דקות. חייכתי. ״תודה״ אמרתי והסתכלתי עליו. ״טוב, אני יכול להתקלח?״ הוא שאל וקם. ״כן, ברור״ גמגמתי והצבעתי על הדלת הנוספת שיש בחדר. ״שירותים בחדר? ידעתי שאת טחונה״ הוא אמר בחיוך. ״רק אל תשיר או משהו, ההורים שלי כנראה יזהו שזאת לא אני״ אמרתי בחצי חיוך. ״מבטיח״ הוא אמר בחצי חיוך, מצא את המדף של המגבות ונכנס לחדר האמבטיה. נאנחתי מהקלה. הוא נחמד בסך הכל. ברור שהוא מלחיץ, לפי מה שדנה והחברות שלה סיפרו לי, כנראה שהניידות חיפשו אותו, אבל הוא לא כמו שחשבתי. ״ענבר!״ שמעתי את אמא שלי מהמדרגות. זה לא טוב. ״מה אמא?״ שאלתי. ״את במקלחת?״ היא שאלה והתקדמה אל הדלת שלי. פאק. ״כ.. כן!״ אמרתי ונכנסתי לחדר האמבטיה. נשענתי על דלת החדר. הלב שלי דפק כמו מכונה. אסי הוציא את ראשו מהווילון והסתכל עליי בחיוך. הנחתי את האצבע שלי על פי וסימנתי לו להיות בשקט. שמעתי אותה פותחת את הדלת של החדר שלי ומתקדמת לעברי. ״אני נכנסת שנייה לחדר אמבטיה, נגמרו אצלנו המגבות״ היא אמרה. ״לא!״ צעקתי במהירות. ״מה לא?״ היא שאלה. ״אין.. אין מגבות״ אמרתי. ״היום סיגל אמרה לי שהיא שמה אצלך שש מגבות!״ היא אמרה בהפתעה. ״אה, נכון״ מלמלתי. ״טוב, אני נכנסת, מבטיחה שזה ייקח שתי שניות״ היא אמרה. רצתי לתוך האמבטיה, והנחתי על פיו של אסי את ידי. השארתי את מבטי מול עיניו. הוא חייך. אמא שלי פתחה את הדלת. ״רואה, זה לקח שתי שניות״ היא אמרה וסגרה את הדלת בחזרה. הורדתי את ידי מהפה של אסי. הוא הושיט לי את אחד הבקבוקים. "רוצה שמפו?" הוא שאל בחיוך.


תגובות (6)

חחחחחח תמשיכי מהר!!

16/06/2013 10:41

וואי מקסים!! תמשיכייי

16/06/2013 10:44

מהמםםםם

16/06/2013 10:57

מושלםםם,תמשיכי

16/06/2013 11:29

תמשייכייי

16/06/2013 11:47

לחחחחחח מדהים

16/06/2013 12:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך