lina15
מה אתה חושבים? אשמח לתגובות עדיין אין לי קרקע לסיפור אבל אני בטוחה שהוא התקדם בצורה מעניינת . נ.ב רציתי להגיד תודה לכולם על התגובות ממש מעריכה.

הצד האחר של הסולם- פרק 2

lina15 01/07/2016 691 צפיות 2 תגובות
מה אתה חושבים? אשמח לתגובות עדיין אין לי קרקע לסיפור אבל אני בטוחה שהוא התקדם בצורה מעניינת . נ.ב רציתי להגיד תודה לכולם על התגובות ממש מעריכה.

עבר:
הגעתי לשכונה חדשה לא ידעתי מה לצפות כי בכול שכונה יש פריקים אחרים. סוד החיים הוא תצפה להכי גרוע וברוב המקרים תופתע לטובה לפי דעתי הסוד עובד בהרבה סיטואציות בחיים שאנשים מרגישים גרוע כי ציפו ליותר מידי ובסוף קיבלו הרבה פחות.

אז לאחר הסבר קצר על תאורית החיים שלי בואו נמשיך בסיפור. הגענו לבית החדש שלנו אני וההורים לוסי ובראד שהם אנשים ממש מתוקים כול הזמן איתנו מנסים ליצור זיכרונות טובים מהילדות שלנו אני ממש אוהבת אותם. ושני האחים שלי מתן בן ה-16 שהוא התאום שלי וגם הוא פופולרי דרך אגב. ולירון בן ה- 4 ילד מקסים ומתוק אני ממש אוהבת אותו שאת זה אני לא יכולה להגיד על הרבה אנשים.

אחרי שהגענו סיימו העוזרות לפרוק את הדברים והחדרים שלנו היו מוכנים. שכבתי על המיטה הגדולה שלי וחשבתי למה אני כול-כך מסובכת אם אין לי סיבה לכך כלומר אין לי תסביך נתישה זה ממש ההפך יש עובר אהבה אצלנו במשפחה. לא הייתי אף פעם ילדה שמנה או מכוערת עם משקפים ושתי צמות של בילבי. אין לי תסביך חבר כי אף פעם לא היה לי חבר אז מה הבעיה שלי אין לי שמץ הרהרתי על זה ואז נרדמתי.


תגובות (2)

תמשיכי מהמם!

01/07/2016 21:28

תודה מחר אני אגתוב עוד פרק רציתי להגיד לך תודה על התגובות ממש כיף לשמוע שאת אוהבת את הסיפור

01/07/2016 22:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך