אני חדשה בכתיבת סיפוריםםםם יש המשך ממש יפה , אשמח אם תעקבו(:

הקדמההה – כוכב עמנואל

28/03/2015 954 צפיות 2 תגובות
אני חדשה בכתיבת סיפוריםםםם יש המשך ממש יפה , אשמח אם תעקבו(:

עמנואל- היי, אני עמנואל בת 16 וחצי גרה במושב מרוחק בצפון .. אמא שלי נפטרה שהייתי בת 7 אבל כבר השלמתי עם זה ואני יודעת שהיא שומרת עליי מלמעלה.. יש לי 5 אחים ואחיות ואני השישית.. אחותי ליה היא החברה הכי הכי הכי טובה שלי בעולם!!! אין אהבה כזאת !! ההפרש בנינו הוא קצת פחות משנה ואנחנו פשוט נעשה הכל אחת בשביל השנייה!! יש לי שיער חום גלי , עיניים ירוקות אני גבוהה ורזה ואני פשוט ילדת מושב!! רפת , פרות אני חולה על זה .. יש כאלה שלא יבינו כי הם מהעיר אבל אני לא מתארת את עצמי בלי , אבא שלי מדהים הוא עושה הכל למען המשפחה שלנו , הוא עובד ב3 עבודות ביום וכמובן שאנחנו עושים הכל בשביל לעזור לו . למרות שאין לנו חיים כל כך קלים אנחנו משפחה מגובשת וחמימה שמנסה להתגבר על הקשיים ביחד ! (:

ליה – היי אני ליה , אחותה של עמנואל היפההההה (זאת היא כתבה נשבעתתתת!!!) אנחנו החברות הכי טובות ושום דבר בחיים לא יפריד בנינו.. אני המופרעת מבין שתינו, יש לנו אח גדול ומעצבן יוני , אנחנו חולות עליו אבל בואו נגיד שהוא חש את עצמו איזה אבא שלנו וסליחה ?! הוא כולה בן 18 , חתיךךך כזה!! יש לו חברה מישל הורסתתת עולה חדשה ישנה מאוקרינה , שאנחנו חבורה כזאת וזה פשוט מושלםםם להיות כולם ביחד במושב זה כל כך כיףףף . אני רזה וגבוהה עם שיער בהיר חלק גולש אבל יש לי עיניים חומות): אני עובדת ברפת יחד עם עמנואל ויוני ואני מקווה שבעתיד שלי אני לא אצטרך לעבוד כל כך קשה כמו אבא שלי הנסיךךך

נתנאל- נתנאל בן דוד , בן 17 מחולון חיי ונושם את העיררר , חולהה מסיבווות!! חברה צמודה מהממת כמובן מיותר לציין מלך השכבה נסיך החלומות של כל אישה נו חתיך הורס, עשיר עם אלף חברים החיים יפים שקוראים לך נתנאל בן דוד המלך..

להמשיך ?


תגובות (2)

אני מקווה מאוד שאת לא תיעלבי ממה שיש לי לומר לך, זה לטובתך ולשיפור הכתיבה שלך. בעיקר אם זה אחד מסיפוריך הראשונים, ואז אני אפילו יותר משמחה להעיר ולהאיר.
אז מספר הערות:
1. יש לך נקודות שבהן את עושה כפל באותיות, כמו ״היפההההה״ או ״נשבעתתתתת״ וזה לא נעים בעין וגם לא ברמה ספרותית.
2. יש מקומות שבהם את צריכה לשיםנקודה אחת ולא כמה, כמו ״אני השישית…״.
3. כשאת שמה יותר מנקודה אחת בסוף משפט, שימי שלושה.
4. לפני נקודה/פסיק/כל סימן פיסוק אחר אין רווח, רק אחרי.
5. בסיפור לא שמים סמיילים בדרך כלל.
6. כשאת כותבת גיל, או מספר באופן כללי, תכתבי אותו במילים, לא בספרות.
סליחה אם פגעתי או נשמעתי מתנשאת, אבל זה רק בשבילך. באמת שאין לי שום כוונה לרדת עלייך.
כשאני התחלתי לכתוב, נתנו המון ביקורות. חבל שאז לא ידעתי לקבל אותן.
-קטניס אוורדין

28/03/2015 15:07

שגיאה מפגרת ביותר שלי:
* לשים נקודה

28/03/2015 15:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך