אהבתן? מקווה שכן
2 תגובות וממשיכה

-הקדמה-סיפור אכזר על ערסים (כולל אהבה)

23/07/2013 1023 צפיות 2 תגובות
אהבתן? מקווה שכן
2 תגובות וממשיכה

-הקדמה-
העיי אני דיאנה עולה ל- י' בת 16.5 שער שטני עד לתחת עיניים כחולות-טורקיז- בקיצור כמו שכל בת חולמת וכן בטח לפני השם הבנתם שאני רוסיה אבל לא רגילה אלה ערסית ובטח גם שמתם לב שיש לי ביטחון בשמיים אז צדקתם.- כרגע אין חבר אחרי הלב השבור שנדבק אחרי הרבה זמן.
לפני חודש עברתי מנתניה לתל אביב עיר מהממת נודרת.
החברות הפרחות המדהימות שלי מנתניה זאת נטלי ברציון וכרמל גלאד.
נטלי ברציון- בלונדינית חלק ועיניי דבש הורסת !!! אין חבר
כרמל גלאד- שער שחור כפחם גלי ועיניים כחולות- ירוקות פרפקט החיים הזאת !! וגם רווקה
יש לי אח הורס מילה שער שטני קצוץ ועיניים ירוקות הורסות.
אוקיי אז אני אדיר אני עולה ל- יב אחותי זה הדבר הכי יקר לי בעולם אף בן אדם לא ינסה להתקרב עלייה ואם יתקרב הוא מפורק.
מבחינתי אני אליל הבנות שזוף ריבועים עייניים ירוקות שער שטני חלום של כל בת.
אני מאלו שמזיין וזורק את כל הבנות בנתייה עברו אותי אבל ברור שאת הכוסיות ויש כאלו הרבה.
אבל כשמגיע לאחת אז אני נשאר איתה ורציני בקשר כמה שאפשר- כמו שהיה עם מאי האהבה הראשונה שלי והלב השבור שהיא השאירה כשטסה עם המשפחה לפריז עד להודעה חדשה.

הנשמות שלי (ההורים שלי) שאנחנו (אני ואחי) מאוהבים בהם עד אין סוף מבקרים פעם בחודש אם לא פחות ואיפה שהם נמצאים זה העסק שלהם אנחנו לא מעורבים אבל כשעברנו הם קנו ווילה ענקית בריכה ג'זוקי קיצר כל מה שצריך להיות בבית מושלם. 4 קומות יש לי קומה משלי חדר פשוט הוווורס בקומה השלישית עם ג'קוזי כזה פרטי פופים מחשב מיטה זוגית חדר אמבטיה טלווזיה תלת מימד שידת איפור ענקית מחליק ביביליס כל תכשירי השער חדר אורונות ענקי אין אני חולת קניות פשוט הכל.
כן ההורים מליונרים אבל זה לא מה שמקפיץ ת'אגו.
______________________________________________________________
ה- 27 לספטמבר השעון המעורר שלי מצלצל ב- 7:00 אני קמה בכיף שלי ויודעת שיש לי ככה שעה+ להתארגן נו מה יום ראשון רושם ראשוני הכי חשוב.
קמה עושה מקלחת מהירה שוטפת פנים מצחצחת שיניים ואז הבעיה מגיע- הבגדים- מרוב המבחר קשה לבחור נו מה חח.
ככה 10 דקות אני חושבת ולבסוף שולפת את הג'ינס הכי צמוד שיש לי שעושה את זה במקומות הנכונים בצבע ככה-בהיר עם קרעים וסטרפלס לבנה מתלבשת בוחרת שרשרת זהב עדינה עגילי חישוק ועכשיו השער- אז זהו שאצלי הוא לא בעיה הוא חלק ולא מנופח אז ככה טיפה עוברת עם מחליק עושה לי כזאת בננה בושם מתוק איפור איליינר אודם אדום-ורוד ככה לוקחת את התיק הלבן את האיפון והולכת להעיר את אדיר עולה וצורחת לו שיש לו 30 שעה להתארגן.
וכשאני נכנסת להעיר אותו אני מגלה את הדבר שידברנו שלא יעשה ערב קודם…


תגובות (2)

נשמע טוב, תמשיכי (:
ורק הערה – כשאת עוברת נקודת מבט, כאילו כשפתאום דמות אחרת מדברת – תעשי או רווח או שתכתבי -מנקודת המבט של____-
שימי לב לסימני פיסוק כי זה מבלבל לקרוא ( ״ , . )

אבל סה״כ רעיון חמוד :)

23/07/2013 12:50
~~

תמשיכייי. וכשמדברים תוספי מרכעות (") וסימני פיסוק….

23/07/2013 12:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך