הרומנטיקן הקטן פרק א חלק 3

10/02/2014 808 צפיות תגובה אחת

שמוליק הלך לחדר שלו ואמו קראה לו.
אמא:"שמוליק בוא רגע".
שמוליק:"כן אמא מה"?
אמא:" מחר יש לך יום הולדת אתה זוכר שיום שלישי חוגגים לך עם החברים נכון"?
שמוליק: " כן אמא אני יחלק מחר לילה טוב".
אמא: " לילה טוב".
הגיע הלילה ושמוליק הלך לישון והוא היה עצוב, הוא חשב על נטליה כל הלילה, אבל אז הוא ניזכר
שהוא יחלק לה הזמנה אז הוא הלך לישון עם חיוך.
הגיע הבוקר באותו יום היה לו יום הולדת 12 הוא אכל ארוחת בוקר, וישאר הלך לבית הספר.
הוא חילק לכולם את ההזמנות שלו ליום שלישי לחגוג לו את היום הולדת שלו.
הוא גם הזמין את הילדה שקוראים לה נטליה והוא בא אליה ואמר לה: " הינה קחי זה בשבילך".
היא שאלה אותו: " מה זה"?
הוא אמר לה: "הזמנות לחגוג את יום הולדתי למרות שזה היום, אבל אני חוגג היום עם המשפחה
והחברים מוזמנים ביום שלישי".
נטליה: "אבל שכחת משהו אני לא חברה שלך אז אני לא באה שיהיה לך במזל טוב, אבל אני לא באה אוקיי? ברור? הבנת"?
שמוליק: " למה את לא באה? אני מזמין את כולם ובמיוחד אותך".
נטליה: " מה זה אכפת לי אני לא באה, כי אתה לא מקובל אז אני לא רוצה, אז תפסיק כבר לשלוח לי מכתבים ,תפסיק מה לא מובן אני בחיים שלי לא היה חברה שלך.
הבנתי שאתה אוהב אותי אבל אני לא, אז להתראות וגם לא להתראות, אני אוהבת רק מקובלים, אז תבין אתה אומנם יפה,מוכשר, טוב לב אבל אני לא יוצאת איתך ולא היה חברה שלך לעולם, סוף פסוק.
אז תבין די כבר אני לא רוצה להיות חברה שלך די תפסיק.
בבקשה אחרת אני יגיד אותך זה כבר מטריד אז תפסיק……."
שמוליק: "חבל היה כיף ,טוב אני יפסיק לא ידעתי שאת לא אוהבת רומנטיקנים. אז נכון אולי אני לא מקובל
אבל לא צריך להסתכל על הבחוץ, אז מה עם את מקובלת.
עכשיו הבנתי עדיף להיות עם מי שלא מקובל, ולא אכפת לי אז אני לא היה מקובל, אז מה זה לא נורא אולי לך זה כן נורא, לצאת עם לא מקובלים, אבל לי זה לא נורא ואני יותר לא יצא עם מקובלות ולא היה חבר שלהם אז הבנתי עכשיו. אני מאוד מאוד אבל מאוד אוהב אותך מהרגע שאת אפילו לא מקובלת".
נטליה"מה זאת אומרת , אוהב אותי מאז שאני לא מקובלת"?
שמוליק: " לא רוצה להגיד אני הולך שברת לי כבר את הלב אני ימצא, משהיא יותר טובה מימך ויפה מימך וגם לא מקובלת מימך אז להתראות או לא להתראות לתמידדדדדד".


תגובות (1)

מחכה להמשך:)

10/02/2014 10:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך