אמילי קלארק
תודה על התגובות אתם קוראים נפלאים. תגובות לא טובות נא לשמור בלב.

הריון בגיל צעיר ותאומים בגיל צעיר פרק 13

אמילי קלארק 19/04/2014 1275 צפיות 4 תגובות
תודה על התגובות אתם קוראים נפלאים. תגובות לא טובות נא לשמור בלב.

עברו שבועיים מאז ששמעתי מדין והחיים נהיו יותר טובים.
אבא שלי חזר לדבר איתי אבל רואים שהוא מאוכזב. אמא שלי הפסיקה לששכנע אותי לתת לאימוץ או להפיל וזה דבר טוב.
אני מרגישה את התאומות בועטות שלפעמים נראה כאילו זה שתי בנים ולא שתי בנות.
היום טיילור והארי (הארי הוא החבר הכי טוב שלי) רצו שאני ייצא מהדיכאון ולקחו אותי קצת החוצה. לא למועדון אבל למסיבה של חברה.
כל הזמן שכולם רקדו אני ישבתי והייתי מתוסכלת כי כולם יכלו לרקוד ולשתות ולעשן ורק אני בצד בטלפון.
בסוף המסיבה ראיתי את דין.
הוא בא ואמר לי: "אז אני רואה שאת כן יכולה לצאת אה".
אמרתי לו שזה כולה יום הולדת של חברה שלי אז שיירגע קצת.
"אני רואה שנרגעת, ואתה לא רוצה כבר להיות איתי או עם הבנות שלך, אם ככה זה דין זה נגמר אני ואתה זה נגמר ואל תנסה אבל ליצור קשר איתי או עם הבנות כשהם יוולדו".
אני הייתי מאוד עצובה התרגשתי נבגדת אבל מה יהיה כשהבנות שלי יוולדו ויירצו לדעת על אבא שלהם מה אני אמורה להגיד להם אז?
הייתי עצובה ודין בכלל לא הביע שום עצב הוא פשוט אמר "אם זה מה שאת רוצה בסדר" וככה הוא פשוט הלך.
הייתי בשוק ולא ידעתי מה לעשות לגבי זה כי אחרי הכל הוא זה שהכניס אותי להריון.
מה אני אמורה לעשות? ועוד עם תאומים.
קשה לי עכשיו יותר מתמיד ואני לא יודעת מה לעשות.
באמת שקשה לי ואולי באמת כבר עדיף לתת את הבנות לאימוץ. אבל מה יהיה כשהם ייגדלו? אני באמת רוצה לשמור עליהם אבל זה יותר מידי.

אני חייבת רעיונות להמשך הסיפור אני לא יודעת איך להמשיך מכאן.


תגובות (4)

תמשיכייי

19/04/2014 21:26

המשךך

19/04/2014 21:39

היי אמ.. אני קוראת חדשה ואני רוצה להגיד לך שכן הרעיון והבסיס של הסיפור טובים אבל אני אישית מרגישה שאת כותבת מהר מידי כאילו הסיפור הזה ממש רץ אני ממש לא באה מכוונה רעה ואת לא חייבת להקשיב לי באמת ואני לא באמת מכוונה של לפגוע או משו אבל הוא ממש רץ וזה בעיני לפחות פחות מרגיש לי כמשו שאפשר באמת להתחבר אליו אבל זה רק דעה אישית שלי ואת לא חייבת לקחת לצומת לב.
ותמשיכיי

19/04/2014 21:46

תמשיכיייייייייייייייייי ואני יתן לך רעיון
אמילי מחליטה לא לתת לאימוץ את התאומות ועובר 4 החודשיים שהיא צריכה והיא בחודש 9 לילה אחד היא שמעה מישהו זורק אבנים לחלון חדרה והיא הסתכלה וזה היה דין וכשדין ראה אותה הוא ביקש מימנה לרדת כי הוא רוצה לדבר איתה אז היא ירדה לאט לאט ובזהירות בכול זאת הילדה בחודש 9 היא הגיעה ללמטה ודין עזר לה לצאת החוצה דין התחיל לדבר שהוא מצטער וזה ואז באמצע השיחה לאמילי היה צירים והיא צרחה לדין שכואב לה ודין לא ידע מה לעשות ואז היא הרגישה שיורד לה המים והיא צרחה לדין שהיא יולדת דין מרוב בהלה נכנס לבית של אמילי לקח את המפתחות של המכונית הרים את אמילי כמו כלה והכניס אותה למכונית שלה והם מהר נסעו לבית חולים הם הגיעו ולקחו את אמילי ללדת ודין התקשר לאמא ואבא של אמילי ואמא שלה מאוד התרגשה והם אמרו לו שהם יוצאים ומבחוץ דין שמה את אמילי צועקת את השם לשלו והוא נבהל ולפתע יצא הרופא ואמר לו שאמילי לא מוכנה ללדת עד שהוא לא נכנס ודין נכנס והחזיק לאמילי את היד ואחרי חצי שעה הם שמעו תינוקת בוכה ואמילי התרגשה והתחילה לבכות אבל שוב הכאבים תקפו אותה כי הילדה השנייה רוצה לצאת ואז בדיוק אחרי 3 דקות נולדה הבת השנייה וגם דין התרגש ובכה וגם אמילי הוריה של אמילי הגיעו לבית החולים שכבר אמילי הייתה אחרי לידה ואמא שלה חיבקה אותה ונשקה אותה והם הלכו לראות את התינוקות הקטנות ודין לקח את אמילי לצד שהיא בכיסא גלגלים והוא התחיל לבכות לה ולומר שהוא מצטער על הכל והוא רוצה לגדל אתה ילדות שלו ואמילי סלחה לו והוא התקשר לכל החברות של אמילי ואמר להם שהיא ילדה וכולן בכו מאושר והם תכננו לאמילי מסיבה ואמילי אחרי שבועיים ישתחררה מבית חולים והגיע הביתה עם התינוקות ודין ואז היא ראתה את ההפתעה שהם עשו לה והיא בכתה וזה היא עלתה לחדר שלה ושל דין והניחה את התינוקות במיטה שלהן ואז דין בא חיבק אותה מהמותניים וסיבב אותה נישק אותה והוציא מהכיס קופסא קטיפה אדומה ירד על הברך ואמר לה אמילי האם תינשאי לי? אמילי התחילה לבכות וקפצה עליו בחיבוק ואמרה לו כן ואמילי ודין נשואים כבר הילדות בנות 3 ואמילי בהריון שבוע ראשון וככה עברו להם 10 שנים הבנות של אמילי בנות 13 ויש להם אח בן 10 זהו!!!
מקווה עזרתי

20/04/2014 11:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך