השארת אותי שבורה… תקראו

אז אני מוצאת את עצמי שוב באותו מצב , זה כבר מצחיק … מתחת לשמיכה , מחבקת כרית ובוכה . המצב הזה קורה יותר מדי לאחרונה … כמה פעמים ביום … פעם עוד הייתי אומרת שאני לא בוכה בגלל אנשים שלא שווים את זה , פעם לא הייתי בוכה חשבתי שבכי זה סימן לחולשה … היום ? אני כבר לא שמה לב לעובדה שאתה עובר לי בראש ודמעה יורדת ונופלת לפני שהספקתי לנגב אותה . 6 שנים אני אומרת שאתה לא יודע להחליט , 6 שנים שאנחנו ידידים ואתה הידיד הכי טוב שלי בכל העולם הזה , אבל משהו בדרך גרם לי להתאהב בך , גרם לי להכניס אותך ללב ללא שליטה , משהו בך.. משהו שאני לא יודעת להסביר … אומרים שאם אתה אוהב מישהו ואתה לא יודע למה – זאת אהבה אמיתית…
ילד יקר שלי… אתה שובר אותי כל פעם מחדש , פעם אוהב ואומר שיש סיכוי שנהיה חברים , פעם מדבר עליי עם האנשים הכי יקרים ללב שלי שאם תמצא בנות יותר יפות ממני אני "ייקח את הפרידה שלנו קשה" אז אתה אפילו לא מציע.. ובבוקר למחרת ? מנסה להתקרב ולא חושב שאני יודעת על השיחה שלך מלילה לפני כן עם החברה הכי טובה שלי …. הסיפורים שלנו עוד ממשיכים אה ? תמיד ידעתי ותמיד אמרתי לך שאתה לא יודע להחליט , 6 שנים אני אומרת את זה .
המשפטים שאתה מדבר עליי עם אחרים הם הכי פוגעים "אם בבית ספר החדש אני אכיר בנות אחרות והן יהיו יפות ויהיה בינינו קשר של יותר מידידים ואני יהיה חבר שלה ? אני לא יהיה מסוגל וניפרד בצורה לא יפה "
כן , אני מוצאת את עצמי עם לב שבור משחקת אותה בסדר גמור בעייני כולם ומנסה לדבר איתך לפחות מילה ביום … למרות כל הכאבים וכל הדברים שקרו , רציתי שתדע שאני באמת אוהבת אותך , מכל הלב … ברמה שאני מוכנה לספוג את כל הטעויות שעשינו , את כל המילים שנאמרו , את הדיבורים עליי עם אחרים – ועדיין , עדיין אני מוכנה להיות אך ורק שלך !


תגובות (3)

חייבת להגיד לך בכנות , שזה הזכיר לי חוויה אישית שלי , כותבת יפה . ורואים שזה ישר מהלב שלך .
תמשיכי לכתוב :)

28/07/2015 02:08

כתיבה ממש יפה, חוץ מזה רואים שאת באמת אוהבת אותו ושאת תילחמי עליו ואם הוא עדיין לא רוצה אותך אז פיספוס שלו!!!!!!

28/07/2015 08:24

ח

28/07/2015 12:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך