l.a.h.i
היי והיי כפי שהבנת יש סרט כזה אבל העלילה אחרת זה לא קשור לסרט כלל זה סוג של פרודיה בז'נאר אהבה תהינו כי אתם רק תצחקו :)))))))))))))))))))))))))) תיקון הושלם :)

השבויה הקווקזית הקדמה לסיפור חדש לא קשור לסרט :)))))))))

l.a.h.i 08/05/2014 1780 צפיות 17 תגובות
היי והיי כפי שהבנת יש סרט כזה אבל העלילה אחרת זה לא קשור לסרט כלל זה סוג של פרודיה בז'נאר אהבה תהינו כי אתם רק תצחקו :)))))))))))))))))))))))))) תיקון הושלם :)

"אפ אפ אפ לאן זה?" מתחילה אחותו.
"רגע איך הגעת לכאן?" שואלת דודתו.
"מי נתן לך את הזכות לקחת לו לנו?" אקסיות שואלות.
"מי את חושבת שאת?מציבה לו פה תנאים את שבויה פה!" אמא שלו מעצבנת טילים
"מה הבעיה שלך להיות אישה קשובה?" סבתא שלו.
"מה קרה חשבתי שאתן קווקזיות קשובות לבעלים?" אבא שלו
סטופ!!!!!!!!!!! עיצרו הכל!
קודם כל אתם רואים אם מה אני מתמודדת אני לבד מול כל המשפחה שלו. קודם כל היי, אני לינה החברות קוראות לי לין. אני בת 17 תקועה עם החופרים האלה כוסאמק בגוב אריות. שלא מפסיקות הנשים שלהן במיוחד לחפור ולחפור אני כאן לא מרצוני. הבן האידיוט שלהם חטף אותי גם כן אידיוט, במקום לבקש כמו גבר רומנטי חכם ויפה את ידי ולשאול לעזאל בצורה יפה. 'האם תנשאי לי?' מה יש? מה קרה? למה אני לא יכולה להתחתן כמו בסרט רומנטי כזה נכון!! נכון אני קיטשית מעט עכשיו. אבל תבינו אותי אני נערה שרוצה להתחתן בצורה נורמלית ככה שהוא יציעה לי נישואין מול שקיעה רומנטית כזאת גבר עזובו אותו הוא לא גבר שחלמתי עליו. אבל במקום זאת הוא מנפץ לי את החלום כמו הבן זונה וחוטף אות ומביא אותי לגוב אריות. אתם שומעים הוא חטף אותי!! אתם מאמנים חטף אותי לאיית את זה ח-ט-ף-!! איפה כולם? איפה החוק במדינה? איפה הזכויות שלי? איפה אתם אנשים תצילו אותי?! די סאמק למה אני? למה זה קורה לי למה? ינעל דודה שלו לבקש ביפה הוא לא יכול שונאת אותו בן זונה הוא עוד הכריח אותי להתחתן איתו, בטח שיחלום אני אתחתן עם בחור נורמלי כמו…אנריקי ינגלסיס חתיך לא חוטף נשים כמו הבן זונה הזה. אני גרה בישראל נולדתי בישראל מדינה דמוקרטית הורים קווקזים משפחה נורמלית אנשים נורמלים גרה בירושלים כוסאמק מעיר הקודש הוא חטף אותי. "הצילו אותי!!!"
"סתמי כבר לינה! את מעירה את כל העולם אמצע הלילה את הטקס ההתאבדות שלך תעשי בעוד שבוע בחתונה שלכם!" אחותו הכלבה צועקת לי מהחדר אני בחדר המסריח הזה נעולה.
"סתמי שם אנאל לפני שהפוצץ אותך גם כן כלבה כמוהו." לא אותה חטפו אותי פה חטפו. החבר שלו האידיוט הזה אבישי בטח הבן זונה פעם סיפר לו את סיפור על השבויה הקווקזית סרט קומדיה שפורסם בכל העולם. והאידיוט חשב שאנחנו אוהבות את זה ממש מפגר,והבן זונה החליט שבנות קווקזיות אוהבות שחוטפים אותן.
ואני אומרת לכם ממש ממש ממש ממש לא!!
לא סובלת שובינסטים לא סובלת בחורים כאלה לא!!!!
תקברו אותי לא בא לי לא בא לי, תביאו לי נסיך שיציל אותי כבר מאיתם הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (17)

קראתי את ההתחלה,
ירדתי למטה,
חטפתי התקף לב מכמות הקללות שלה .____________________.

08/05/2014 13:21

עצבים סליחה הייתי צריכה רק טיפה בגרסייה להתחלה אבל זה לא ימשך בקללות כאלה :)

08/05/2014 13:22

*אגרסייה עצבים

08/05/2014 13:23

לא ראיתי את הסרט אבל בדיוק לפני שבוע שמעתי שמישהי מהמשפחה נחטפה וככה התחתנה ושזה היה נפוץ פעם בלי לבקש את הבת מהאבא. תתחילי ותמשיכי את כבשתי אותך חח (:

08/05/2014 13:38

כן היו עושים זאת בעבר למרות שאצלי במשפחה שידחו אבל תמיד צחקו על הסרט ראיתי פעם אחת ולא הפסקתי לצחוק, אבל הפעם הסיפור זה יתרחש כאילו בימינו והבחורה הולכת לנו להתחרפן ואת כבשתי אותך אני כבר מסיימת עוד היום את הפרק כמה תיקונים אחרונים על מה שכתבתי ביום עצמאות וזהו :)))))))))))

08/05/2014 13:44

חחח אין משפחה קווקזית בלי שידוכים. תאמיני לי הקווקזים האלה.. חח סתם ;) אם את אומרת שהסרט מצחיק אראה אותו בהזדמנות. סבבה מחכה לפרק :)

08/05/2014 13:49

אעליתי את הפרק של כבשתי אותך ואני ממשיכה לקווקזית :)))))))))

08/05/2014 15:22

איי אני קווקזית חחח אהבתי את המחשבה שלך על הקווקזים לללל

08/05/2014 15:48

חחחחח גם אני עכשיו אני כותבת את הפרק הראשון זה מצחיק יהיה מבטיחה עד כמה שהיא הולכת להתעלל בחוטף שלה :)))))))))))

08/05/2014 16:02

    הוא יצטער על כך שהוא רצה להתחתן איתה חחחחח

    08/05/2014 16:03

זה….נורא.

08/05/2014 16:07

    את יכולה לבוא למייל?

    08/05/2014 16:10

    תשלחי הודעה יהלי.

    08/05/2014 16:18

אני קצת קיצונית אני אוהבת שהדמויות חמות מזג אצלי :) אבל הביקורת מתקבלת בברכה למרות הכל הנסה לשפר ולהרגיע את הבלגן שקצת יצא לי :)))))

08/05/2014 16:10

אמייל הנוכחי לעובד אבל אתן לך אחר שנייה אשנה בפרופיל לחדש :)

08/05/2014 16:12

אני לא מדברת רק על הקללות, גם אין לך בכלל סימני פיסוק, והסימני קריאה המרובים האלו מיותרים לחלוטין.
אני יודעת שאת יכולה לכתוב טוב יותר, זה מרגיש לי כאילו שאת מנסה לרדת ברמה.

08/05/2014 16:17

תודה על הביקורת אשפר בהקדם את הקדמה :)))))))))))

08/05/2014 16:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך