l.a.h.i
סורי שנעלמתי אני חוזרת ובגדול עכשיו סליחה לכל הקוראות פשוט הייתי חייבת השראה לסיפור ועכשיו זה חזר אליי:)))))))))))))))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 22: צילומים מן הגיהינום חלק א'

l.a.h.i 30/09/2014 1430 צפיות 7 תגובות
סורי שנעלמתי אני חוזרת ובגדול עכשיו סליחה לכל הקוראות פשוט הייתי חייבת השראה לסיפור ועכשיו זה חזר אליי:)))))))))))))))))))))))

——-אנה——-
אני עדיין לא מאמינה שהוא בחר במכוערת תחת הזאת!!! אני יפה ממנה פי אלף לעזאזל אלירן מה קורה לך? אני יותר יפה אני יותר מושלמת אנחנו אהבנו ואוהבים עדיין! איך המכשפה הזו כישפה אותו היא לא יפה בכלל. אני לא הולכת לוותר לזונה הקטנה אני הולכת להחזיר אותך אלי אלירן אתה שלי ורק שלי. אני הולכת לעשות הכל שתחזור אליי ונתחיל מהדברים הבסיסיים.
"מה יש אחותי?" ראיתי נויה נכנסת לחדר בידיה כוס קפה וקורסון בקרטון.
"אני שונאת אותה!!!" צעקתי עצבנית.
"את מדברת על מכוערת של אלירן?" היא שאלה מתיישבת על ידי.
"אני לא מבינה איך הוא בחר בה! אני יפה ממנה פי אלף היא סתם ילדה מכוערת תחת." אמרתי להוטה מעצבים.
"קחי קפה ותרגעי בואי נחשוב בהיגיון." היא אמרה בקול רגועה איך היא רגועה הבת זונה גונבת לי את הגבר שלי.
"טוב אני הרגע," נשמתי עמוק ושתיתי מהקפה שלי.
"טוב מה אנחנו יכולות לעשות? מה אלירן עושה עכשיו?" היא שאלה אותי בחיוך.
"נדמה לי שמעתי מהחבר שלו עוד בארץ שחקן בסדרה חדשה?" אמרתי ספק שואלת ספק עונה.
"אז.." היא שאלה אותי בחיוך.
"אז אני הולכת לקבל את התפקיד בסרט הזה." אמרתי בחיוך גדול.
"רואה כשאת רגועה את יכולה ואני מתנדבת להיות גם איתך שם." היא אמרה בחיוך.
"אז בואי נבדוק את זה עכשיו," אמרתי קמה ממקומי אכלתי את הקורסון שלי ותפסתי את נויה ויצאנו.

——–אלירן———
ישנו מחובקים ביחד במיטה לעוד בוקר מושלם, ליטפתי את פניה המלאכיות היא אוהבת אותי. ואני מאוהב בה מאוהב לנצח אני מאוהב בילדה הכי יפה בכל היקום נישקתי את פניה ברכות והיא רק חיבקה אותי בחוזקה. ידיה היו על פני ידיים קטנות של בובה יפות ולבנות.
"בוקר טוב," היא לחשה בחיוך גדול.
"בוקר טוב יפה שלי." אמרתי מנשק את מצחה.
"אתה זוכר איזה יום היום?" היא שאלה בחיוך.
"איזה מתוקה שלי?" שאלתי מלטף אותה.
"הצילומים שלנו לסצנה חמש ושש." היא אמרה בחיוך גדול מאוד יפה כל כך.
"כן, היום יצלמו אותנו בנפרד זה קצת מבאס." אמרתי לה בחיוך עצוב קצת היא צחקקה.
"אל תהיה עצוב יש לנו היום גם סצנה שבע ושמונה לצלם ביחד." היא אמרה מחבקת אותי בחיוך גדול.
"את צודקת יש לנו הרבה צילומים ביחד." אמרתי לה בחיוך באתי לנשק את שפתיה אבל היא עצרה אותי.
"קודם נצחצח שיניים ונשטוף פנים אחר כך." היא אמרה בחיוך גדול וחמקה מהמיטה למקלחת.
"היי ככה את עוזבת את בעלך האהוב." אמרתי לה בחיוך עצוב היא צחקקה.
"תהינה בעל לא אהוב." היא אמרה בהתגרות צועקת מן המקלחת.
קמתי ובחרתי בגדים יפים מכנס ברמודה וחולצה שחורה שדגישה את שרירי. התלבשתי סידרתי את שיערי השתני ושמתי בושם וואן מיליון, אחרי כמה דקות היא יצאה לבושה בחצאית קצרה ג'ינס משופשף וגופייה שחורה שיערה היה אסוף בקוקו גבוה. היא היתה מאופרת ואודם ורוד חיוור על שפתיה היא לבשה עקבי רשת שחורים.
"לינה לכי ותחליפי זה קצר מידי," אמרתי לה אין מצב שאישה שלי תצא ככה כולם יתחילו איתה.
"אלירן לא שאלתי אותך ואל תדאג זה רק בשבילך." היא אמרה קריצה. "לך תתארגן אני מחכה לך." היא אמרה בחיוך מתיישבת על הספה מחכה לי. הלכתי ועשיתי ארגוני הבוקר שלי והלכתי אליה כשיצאתי הרמתי אותה בזרועותיי ונישקתי היא חייכה אליי חיוך מתוק כל כך.
"אני אוהב אותך אהובתי." אמרתי לה בחיוך גדול.
"אני אוהבת אותך גם אהובי." היא אמרה מנשקת אותי התנשקנו במשך חמש עשרה דקות ארוכות.
"אנחנו נאחר בואי." אמרתי לה בחיוך מלטף את לחייה היא הביטה בי בחיוך.
"חכה אני הסדר את האודם ובאה." היא אמרה בחיוך מסדרת מול המראה את האיפור חיבקתי את מותניה מנשק את לחייה וצווארה. "אלירן תפסיק עכשיו תהרוס לי את האודם." היא אמרה לי צחקתי מסובב אותה אליי.
"אני אוהב אותך," אמרתי לה מלטף את פניה היפות.
"חמוד," היא אמרה בחיבוק חזק.
"טוב בואי אנחנו נאחר." אמרתי תופס בידה ויצאנו ביחד אל מסדרון מחובקים ביחד. הלכנו לסט צילומים כל אחד לסט שלו נישקתי אותה נפרד ממנה.
"אלירן טוב שהגעת, רציתי להציג בפניך את השחקנית שתשחק את הארוסה שלך תכיר." כשהדמות התקרבה לא האמנתי למראה עיניי מי עומדת מולי.
"את!" אמרתי בקול תוקפני היא לבשה שמלה אדומה שהדגישה את שיערה הג'ינג'י עמדה מולי.
"כן אלירן כולי שלך." היא אמרה בחיוך בעברית.

המשך יבוא……….


תגובות (7)

וואו איזה מהמם את כותבת. תמשיכי את הסיפור

30/09/2014 14:48

    תודה רבה אנ י ממשיכה הבסיפור עכשיו :)))))))))))))))))))))))))))

    30/09/2014 19:48

וואו, המשך עכשיו מיד!
אני במתח!
זה מהמם.

30/09/2014 15:56

    תודה רבה אני ממשיכה :)))))))))))))))))))))))))))))))

    30/09/2014 19:49
Sn

זאת אנה בדוווווק!!!! יוואוו המשךךךך עודד היוום אני מתחנננת!!! מעריצה את נכתיבה שלך

30/09/2014 16:27

    תודה רבה, וכמובן הג'ינג'ית הזו אחת ויחידה :)))))) מבטיחה שההמשך יעלה בקרוב :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    30/09/2014 19:51

נטלי תודה אני ממשיכה :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

30/09/2014 19:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך