השנה האחרונה כמתבגרת – פרק 3

21/10/2016 552 צפיות אין תגובות

הייתי חייבת לספר לדני ובמהירות לקחתי את הפלאפון שלי וחייגתי לדני , המתנתי כמה דק עד שהיא ענתה .
"דני דני דני "צרחתי "את לא תאמיני מה הרגע קרה לי "
"מה מה קרה למה את צורחת , מי מת ? "השיבה דני
"אז ככה את יושבת , אדם , אדם החתיך זה שאני דלוקה עליו כבר מלא זמן"
"נו "
"אז הוא הקפיץ אותי הביתה ולא רק זה הוא גם הזמין אותי לדייט"
"מה אומיגוד מה ענית ? בבקשה תגידי לי שהיית חכמה וענית כן" . הטיחה בי דני
"ברור שאמרתי כן אומיגוד דני אני לא מאמינה את כל כך מתרגשת" .
וכך המשכנו שעות לדבר על אדם וכמה שהוא חתיך ומושלם ודיברנו גם כמובן על דניאל על זה שהוא עשה לה הפתעה סופר רומנטית ולפני ששמנו לב השעה כבר הייתה מאוחרת והייתי חייבת ללכת .
"טוב דני אני ידבר איתך מחר לאב יו האני"
"לאב יו טו "החזירה .
וכך סיימנו את השיחה
לאט לאט עבר היום , התקלחתי , התארגנתי למחר ושמתי את הפיגמה הורודה והחדשה שלי מויקטוריה סיקרט שדודה שלי קנתה לי במתנה בארהב ונכנסתי למיטה .
כשפתאום שמעתי שקיבלתי הודעה, מעניין מי זה ?.
זה היה הודעה מאדם . לבי פעם בחוזקה רבה עד כדי כך שיכולתי לשמוע אותו .
הסתכלי על ההודעה ופשוט רציתי לצרוח מרב אושר.
היי אמה זה אדם אני מקווה שכבר לא שכחת את שיחתנו אבל אני ממש ישמח לקחת אותך לבית הספר אז מחר בשעה שמונה ועשרים יהיה מחוץ לבית
הוא סיים את ההודעה עם סיימתי מחייך.
היי אדם לא שכחתי את שיחתנו כמובן ואני יהיה מוכנה בשעה שמונה ועשרים תודה רבה וסיימתי את ההודעה עם סמיילי מחייך גם כן.
לא יכלתי להירדם , מלא מחשבות הציפו את מוחי בעיקר מחשבות על אדם , הרי אנחנו מכירים כבר כמה שנים למה רק עכשיו הוא החליט להזמין אותי לדייט , והאם אנחנו לא שונים מידי , איך זה יכול לעבוד ?
הייתי חייבת להסיר את המחשבות האלו מהראש שלי , הייתי חייבת להתעלם מהם .
עצמתי את עיני והשתדלתי לחשוב על דברים אחרים וכך אט אט נירדמתי .
בוקר חדש עלה וכך גם אני .
פקחתי את עיני למגע השמש המלטפת שחדרה מבעד לחלוני היא הייתה כל כך חמימה ונעימה והיא רק הזכירה לי שהקיץ עוד מעט ניגמר , מה שעלה בי עצבות קלה כי קיץ זה העונה האהובה עליי .
ושוב כמו בכל בוקר , קמתי , צחצחתי שיינים , התאפרתי קלות ושמתי חולצה אפורה , גינס רגיל כחול ,וואנס שחורות , אספתי את שיערי בקוקו גבוה ולקחתי את התיק בית ספר.
בדרך כלל הייתי מחכה לדני שתשלח לי הודעה שהיא בחוץ אך היום זה אינו יום רגיל הרי אדם לוקח אותי לבית הספר . הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה כבר שמונה ורבע, אוי לא אני יאחר אני לא רוצה שאדם יחכה לי .
מיהרתי לדלת לקחתי את המפתח ויצאתי אל מחוץ לביתי , מחכה לאדם ברחוב .
כמו שהבטיח בשמונה ועשרים ראיתי את האופנוע הלבן והיפיפה מתקרב אל ביתי ועליו רחוב אדם בחולצה לבנה וגינס כחול רגיל .
אדם היה נירא פשוט מדהים , הוא היה כל כך מסוקס.
הוא הוריד את הקסדה מראשו .
"היי אמ "
"היי אדם "
"קדימה תעלי שלא נאחר"
התיישבתי על האפנוע ושמתי את הקסדה הגדולה במיוחד.
כל הנסיעה לא יכולתי להתרכז בכלום חוץ מבריח המסחרר שכל פעם מחדש משכר אותי בריחו .
כעבור כמה דק הגענו לבית הספר .
הורדתי את הקסדה וכך גם הוא ולפני שאפילו הספקתי להוציא מילה מפי הצלצול קטע אותנו.
"תודה על הטרפ אדם " אמרתי לאדם בקול רך ועדיין.
אדם הסתכל עליי בעיניו הגדולות והירוקות
"בטח אין בעיה ואמ את פנויה היום בערב חשבתי אולי שנוכל ללכת לאכול איפה שהוא ?"
"כן אני פנויה "
"יופי אז אני יבוא לאסוף אותך בשמונה "כשסיים את המשפט התקרב אדם ונתן לי נשיקה חפוזה בלחי והלך במהירות לכיתה .
אני חושבת שלא הייתי צריכה לשים אפילו סומק היום כי הייתי פשוט עגבניה מהלכת .
הגעתי לכיתה והתיישבתי ליד ניקול כמו כל יום רגיל .
וכך עבר לו היום במהירות , סיימתי בית ספר וחיכיתי לדני כי קבענו לאכול צהריים.
כשיצאתי מהשער ראיתי את דניאל החבר של דני אני והוא לא היינו ידידים קרובים במיוחד אבל היינו מיודדים .
״ היי אמ״ אמר דניאל בקול קצת שקט .
״היי דניאל, הכל בסדר אתה נישמע לא טוב״
״ כן פשוט אני לא יודע עם דני סיפרה לך אבל היה לנו ריב ממש גדול אתמול בלילה והיום היא התעלמה מימני לחלוטין״
״ אוי , היא עדיין לא סיפרה לי . אבל אני בטוחה שהכל יהיה בסדר הרי אתם הזוג הכי מושלם בעולם״
״ אני לא יודע אמ, אני מרגיש שדברים כבר לא אותו דבר ושאנחנו אנשים שונים ״.
״ תקשיב אני יודעת שזוגיות היא דבר קשה וצריך לעבוד עליה ואני בטוחה שאתה ודני תפתרו דברים על הצד הטוב ביותר ואם אתה צריך משהוא אני תמיד פה בישבילך אתה יודע את זה נכון?״
״כן תודה אמ אתה פשוט בן אדם מדהים אמרו לך את זה״
״אוי תמשיך״ אמרתי ושנינו התחלנו לצחוק
״ טוב אני חייב ללכת יש לי אימון עוד חצי שעה נדבר ״
הוא נתן לי חיבוק מהיר והלך , זה גרם לי להרר קצת, כי הרי דניאל ודני כבר ביחד חצי שנה והם הזוג המושלם , מעניין אם רק לאחרונה דברים נהיו קשים או זה כבר היה קיים זמן מה ועוד יותר, זה גרם לי לחשוב אם יש דברים שדני אינה מספרת לי.
אך כעבור כמה שניות מחשובותי נקטעו על ידי קולה של דני
״ הלו אמ את פה ״
״ כן כן פשוט חשבתי על משהוא ״
״ על מה חשבת ״
״סתם על החיים השבתי ״
״אוקי גברת רצינות , אז לאיזה מסעדה את רוצה ללכת?״ היא שאלה
״ ג'ירף ״ עניתי בתיקופות כי זו הרי המסעדה האהובה עליי.
״ חחחחחח ידעתי שתגידי את זה״
נכנסנו לאוטו ושמענו שירים מוזרים כל הדרך וכמובן היה מצחיק כמו תמיד .
כשהגענו למסעדה הושיבו אותנו במקומות האהובים עלינו וחשבתי שסוף סוף דני תספר לי מה קורה בינה לבין דניאל .
״ אז דני, איך את ודניאל ?״
״ בסדר״ ענתה בתהייה ״ אפילו יותר מבסדר אנחנו מעולה הרי את יודעת שאנחנו הזוג המושלם בעולם״
לא ידעתי למה דני משקרת לי הרי אני יודעת שהיא ודניאל רבו .
״ אבל נפסיק לדבר עלי ועל דניאל בואי נדבר עלייך ועל אדם״
״ חחחחחח אין ממש על מה עדיין לדבר חוץ מש״
״ נו מעצבנת״ רגנה בי דני
״ חוץ משהוא הזמין אותי לדייט״
״ נו אבל את זה כבר סיפרת לי מה עוד ״
״ לא הוא הזמין אותי לדייט היום בשמונה ״
״ אהההההה״ צרחה דני וכל המסעדה הסתכלה עלינו במבטים משתיקים
״ שקט דני כולם מסתכלים את לא נורמלית״
״ שיסתכלו אז מה אנחנו יפות ״
״ אוי דני אני לא יכולה איתך״
ושתינו צחקנו צחוק מתגלגל
״ טוב אמ את צריכה להיות מוכנה להערב , את צריכה להיות יפה במיוחד ״
״ אוי דני אני לא רוצה לראות מתאמצת מידי״
״ את לא פליז פליז בואי אליי לפני הדייט להתארגן ״
״ טוב טוב יא קרציה ״ עניתי
המנות שהזמנו היגיעו אלינו במהירות והיו טעימות במיוחד .
נישארנו במסעדה עוד שעה והיה כיף כתמיד אך עדיין לא יכולתי להפסיק לחשוב מה דני מסתירה מימני.
השעה כבר הייתה מאוחרת והייתי הייתי צריכה לשוב הביתה כדי להתארגן לדייט שלי עם אדם.
נכנסתי במהירות אפילו לא הספקתי להגיד לאמא שלום ונכנסתי למקלחת.
יצאתי מהמקלחת , הסתרקתי, צחצחתי שניים כי אי אפשר לדעת מה הולך לקרות וניגשתי לשידת האיפור שלי.
בדרך כלל אני שמה מעט איפור אבל הפעם שמתי קצת יותר מבדרך כלל , כי בכל זאת זה דייט עם אדם.
שמתי חולצה לבנה ארוכה שחושפת את כל הכתפיים , גינס ארוך ואידס שחורות , קצת בושם והייתי מוכנה .
שלפתע נשמע קול הודעה מהפלאפון שלי .
לבי פעם בחוזקה, אבל השעה הייתה רק שבע וחצי אולי אדם הקדים?
הסתכלתי בפלאפון שלי אך ההודעה לא הייתה מאדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך