אני יודעת שקצר ועכשיו מאוחר ויש בית ספר ואני עייפה אז קצר חח עוד יומים ימולדת 23.11

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק18(סיפור על1D)

21/11/2012 1030 צפיות 10 תגובות
אני יודעת שקצר ועכשיו מאוחר ויש בית ספר ואני עייפה אז קצר חח עוד יומים ימולדת 23.11

מנקודת המבט של זאיין
"כן הוא הבן אדם הכי מושלם בעולם ואני מבינה שעוברים עליו דברים אבל כן" המשפט שרום אמרה לעדן לא יוצא לי מהראש שמעתי הייתי שם ליד הדלת אך במקרה אני ממש מתרגש ואני ורום סוג של בריב מאז מה שקרה שאף אחד לא ידע שעשינו את זה! היא בטח חושבת שאני רק ניצלתי אותה אני ממש מטומטם ואני לא ניצלתי אותה ממש לא אני באמת אוהב אותה אני חייב לעשות משהו כדי ליגרום לה לבין עד כמה! הלכתי מהדלת לפתע הארי נגע בכתפי נבהלתי"מה קרה?"סיפרתי להארי על התוכנית"ואו"הוא אמר"ואתה בטוח?!"כן ממש היא האחת שלי"אמרתי וחייכתי חיוך קטן"אני הולך אלייה"אמרתי היא מרגישה לא בנוח עכשיו ואני חייב לתקן את זה הלכתי משם לחדר של רום עדן יצאה משם שניכנסתי ורום היסתכלה לתקרה"הי"אמרתי"הי"היא ענתה"קרה משהו?"לי לא ולך?"לא קרה כלום הכל בסדר איתך"זאיין אני רוצה לנוח"היא אמרה והיסתובבה לתנוחת שכיבה על הצד עם פנים לצד השני יצאתי משם באכזה מה קרה לנו פיתאום מי התחיל עם זה? אני מבולבל"

מנקודת המבט של רום
"זאיין בא אליי לחדר ויבשתי אותו אני אוהבת אותו אבל אני כבר לא יודעת מה לחשוב ובטח שלא מה לעשות זאיין יצא מחדרי חשבתי לי קצת עד שלפתע הרגשתי כאב במקום הניתוח נענקתי מכאבים ניסיית לדבר לא יכלתי לבסוף היו לי את הוכחות לציעוק"אההההההה"אחת הרופאות באה ראיתי מטושטש החדר היסתחרר וראיתי שחור וזהו זה מה שאני זוכרת"

מנקודת המבט של הארי
"לא יכול להיתו הרופא של רום עצר אותי בדרכי לקפיטריה של בית החולים ואמר לי שקרה לה משהו בניתוח הישתבש אפילו שהיא בסדר עדן סיפרה לי על הריב בינה לבין זאיין היא סיפרה לי על העצת נישאוין על הכל(היא סיפרה לו על ריגול הצעת הנישואין)הייתי המום שרום לא מבינה את זה שחף ונייל ישנו עדן גם ישנה ליאם לא היה בחדרו וזאיין גם ודנה לא הייתה בחדרה גם הישתגעגתי מרוב לחץ לא ידעתי מה לעשות אין לבנים פאלפון הוא לא שרד תתאונה מה לעשות? מה לעשות? חיפשתי את זאיין כעשר דקות מצאתי אותו"זאיין….הני…ש….ל…רום…אמר…לי…ש..הי…"אמרתי מתנשף לא יכלתי לדבר"תירגע מה קרה?"משהו קרה לניתוח של רום לא יודע מה היא שוב בניתוח העבירו אותה למחלקת טיפול נימרץ!"

מנקודת המבט של שחף
"נייל כזה חמוד שהוא סלח לי אני באמת אוהבת אותו שמעתי את הארי וזאיין מדברים ליד חדרי הייתי חצי רדומה דמעות זלגו מעייני"מה קרה?"נייל שהיתעורר מהרעש של הבכי שלי שאל"רום הניתוח משהו היסתבך אפילו שעברו כמה שעות"נייל חיברק אותי"אני כאן בישבילך"הוא לחש לי היה לי קשה לעבור את כל זה בילעדיו קמתי הממיטה לכיון הישרותים שבחדרי שטפתי פנים וכשחזרתי לחדר נייל כבר לא היה שם….."

מנקודת המבט של זאיין
"העבירו את רום למחלקת טיפול נמרץ"הארי אמר לי צלעתי לשם וראיתי את רום עוברת ניתוח לא שמו לב אלי לא יכלתי להישאר שם יצאתי בוכה עליתי לגג של בית החולים הייתי קרוב מלקפוץ!…"


תגובות (10)

מחר יומולדת לאסתוש!!!! מקווה שזה יעלה לי את הברכה והוואן שוט שאני מכינה לך..
אוהבת מאוד מאוד!!!!! ותמשיכי!! וגם את רוצח בהפתעה!!!

22/11/2012 06:15

יאיייייי יומולדתת לאסתייי אני יעשה עוד פרק בשבילך ושם תהיה הפתעה שציפית לה ואינלי מבחנים אז אני יכולה להתחיל לקרוא מלאאאא סיפורים יאייייי

22/11/2012 06:19

יופי אור תודה וקראתי תברכה עשיתם לי תיום מאוההבם בכם נסיכות שלי אין כמוכם!!!!!!!

22/11/2012 09:42

אסתי אני מכניסה אותך בסיפור חדש שאני כותבת ואת תהי עם _____ בהתחלה לא מגלה לך מי!!!

22/11/2012 09:55

אהאהאאההאאההאהאהאהא יופי מתה עליייייייייייייייייייייך :)

22/11/2012 11:09

מזל טובב נסיכהההה תמשיכי לכתוב אתת הסיפוריים היפים האללה (:
את כותבת מדהיים (;

22/11/2012 12:03

תודה הודיה(אני זוכרת שאמרת באחד מהסיפורים אם זאת את אם לא סורי חח)

22/11/2012 13:28

היי אסתי מה שלומך מתוקה ? רציתי לומר לך שאני כנראה פורשת מהאתר מאחר והמערכת זה היום השלישי איננה מפרסמת את מעט הסיפורים שכתבתי – איך אומרים היא ונסיבותיה !!!! שבת שלום ותמשיכי לכתוב ולנהל דיאלוגים מעניינים עם יתר החברים והחברות.

שבת שלום ממני בקי ♥

23/11/2012 09:53

לא בקי לא חסמו אותך חסמו את כולם זאת בעיה באתר גם אני מחכה זה לא בגללך אל תיפרשי בקשה לא ועוד יש לי היום ימולדת לא יפה :(

23/11/2012 10:24

כן זאת אני ואני שמחה שאת גם קוראת את הסיפורים שלי (;

24/11/2012 06:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך