נויה^
היי, מקווה שאהבתן את הפרק ואשמח לביקורת:) אני באמת מודה לכולכן שאתן מגיבות לי על הפרקים ומפרגנות ומעבירות ביקורת כדי שאשתפר, מעריכה את זה מאוד ואוהבת המון!

התאהבתי במורה שלי פרק 13

נויה^ 27/05/2015 4119 צפיות 26 תגובות
היי, מקווה שאהבתן את הפרק ואשמח לביקורת:) אני באמת מודה לכולכן שאתן מגיבות לי על הפרקים ומפרגנות ומעבירות ביקורת כדי שאשתפר, מעריכה את זה מאוד ואוהבת המון!

הוא קם מהמיטה ונשען על הקיר בעזרת שתי ידיו הגדולות ועמד עם הגב אלי.
קמתי גם אני מהמיטה, התקרבתי אליו בצעדים טיפה מהססים, לא ידעתי איך להגיב לכל מה שקרה עכשיו.
הרגשתי שאני רוצה שהוא ימשיך, שהוא ינשק אותי נשיקה תאוותנית ומלאה בתשוקה.
אני לא חושבת שהיה גבר שמשך אותי כל כך אליו, הצורה שבא הוא הביט בי גרמה לי להתפתל ולרצות אותו יותר.
הנחתי את ידי על גבו, הוא סובב את גופו ונעמד מולי, מבטו היה מאוד מבולבל ומעט קר.
"אפשר לדעת מה קורה כאן?", שאלתי ושילבתי את ידי על החזה והבטתי בו וחיכיתי שיתחיל לתת לי הסבר שיצדיק את הכל.
"אין כאן מה להסביר אלכסה… בואי פשוט נלך לישון ו..פשוט תשכחי מהכל", הוא אמר, מתחמק מכל מה שכבר נעשה. התקדמתי לעברו בעודו מעביר את ידו הגדולה על שיערו השחור והמלא מהלחץ שהשתלט עליו ותפסתי את ידו בעדינות.
"בבקשה תגיד משהו", אמרתי בקול טיפה מתחנן ,הוא הביט בי עם עיניו השחורות ושיחרר את ידו בעדינות מידי אשר אוחזת בידו והתקדם לעבר המיטה והתיישב עליה.
"בבקשה, בואי נלך לישון, באמת… אין לי מה להגיד לך, זאת הייתה טעות, אני לא באמת התכוונתי לזה", הוא אמר וקבר את פניו בין שתי ידיו, אני יודעת שהוא משקר, זאת לא הייתה טעות, אני ראיתי את זה בעיניים שלו.
התיישבתי על המיטה לידו, מושכת את שתי ידיו מפניו ומכריחה אותו להסתכל עליי.
"אתה משקר, פשוט תגיד את האמת בן", אמרתי ושנאתי את זה שאני מתחננת אליו, הרגשתי שאני משפילה את עצמי.
"אני המורה שלך אלכסה, את לא באמת חושבת שנוכל להיות ביחד נכון?", הוא אמר בקול מעט מתנשא ומזלזל והרגשתי שהוא פשוט משחק איתי משחק.
קמתי מהמיטה והתחלתי להתקדם לעבר הדלת אך הוא תפס את ידי באגרסיביות וסובב אותי לכיוונו.
"מה אתה רוצה?", שאלתי בזלזול והוא הצמיד אותי יותר קרוב אל גופו והרגשתי איך אני שוב עומדת ליפול ברשת שלו.
"תפסיקי להיות כזאת ילדה, את…אני לא רוצה שתשנאי אותי עכשיו, בבקשה בואי ננסה לשכוח מהיום הזה", הוא אמר והמשכתי להביט בו במבט כעוס ושיחררתי את גופי ממנו.
"אני לא באה איתך מחר, אני רוצה לחזור לפנימייה, תיקח אותי עכשיו", דרשתי ממנו והוא הוציא אנחת יאוש.
"למה?אני רוצה שתבואי איתי, זה חשוב שתלמדי על הפנימייה שבה את הולכת להיות שנה שלמה", הוא אמר והשקרים שלו כבר לא עובדים עליי.
"אל תזיין לי במוח, פשוט תחזיר אותי", אמרתי וראיתי את פניו מאדימות מהכעס, זה עשה לי טוב. מצידי שיתפוצץ מעצבים.
"אל תדברי אלי כאילו אני אחד החברים שלך, אני המורה שלך", הוא אמר בטון עצבני והידק את לסתו בחוזקה.
"אז אל תתנהג אלי כאילו אני אחת החברות שלך, אני התלמידה שלך", אמרתי בהתגרות וראיתי איך כעסו מתגבר מהעקיצות שלי.
"תקחי את התיק שלך, חוזרים לפנימייה", הוא אמר בעצבים ויצא מהחדר מבלי לתת לי להשחיל מילה מהפה.
לקחתי את התיק ואת כל מה שאני צריכה איתי וירדתי למטה, בן כבר היה ברכב, חיכה לי שאבוא.
נכנסתי אל תוך הרכב וסגרתי את הדלת בחוזקה, הוא התניע את הרכב ישירות ונתן גז והחל לנסוע.
השתיקה הזאת משגעת אותי, אנחנו רק באמצע הדרך ואני מתחילה להשתגע.
"בן, אני… אני רוצה להודות לך על זה שהבאת אותי הביתה היום, זה היה חשוב לי לראות את רני אז… תודה", אמרתי בכנות, אחרי הכל בזכותו ראיתי את רני היום, היה לי חשוב להודות לו על זה.
"אין בעד מה", הוא אמר והמבט שלו התרכך טיפה, הוא הדליק את הרדיו והגביר טיפה את הווליום, אני השענתי את ראשי על החלון וללא שליטה עיניי החלו להיעצם.

***
"אלכסה תקומי", בן אמר בעודו מנער אותי בעדינות ופקחתי את עיני.
הדלקתי את מסך הפלאפון שלי וראיתי שהשעה שתיים לפנות בוקר. יצאתי מהרכב ולקחתי איתי את התיק והתחלתי ללכת לכיוון הכניסה של הפנימייה.
הלכנו בשקט לעבר המגורים, בלי לדבר, הרגשתי את המתח בינינו מתבשל עוד יותר וזה הציק לי שמעכשיו אני אצטרך כל פעם להתבייש להיות בנוכחותו. אני לא אצליח לשכוח את מה שקרה, ואני בטוחה שגם הוא לא.
"לילה טוב אלכסה", הוא אמר והביט בי במבט מובך.
"לילה טוב בן", אמרתי ונכנסתי ישר למגורים של הבנות, לא רציתי לראות אותו יותר ולהפוך את זה ליותר מביך.
נכנסתי אל חדרי, נועלת אחריי את הדלת וזרקתי את התיק על הריצפה.
החלפתי לפיג'מה קצרה ונשכבתי על המיטה.
עיניי נעצמו אוטומטית לאט לאט ונרדמתי.

השעון המעורר צילצל ופקחתי את עיניי באיטיות התרוממתי לישיבה באיטיות.
שפשפתי קלות את עיניי ומשכתי את גופי לעבר המקלחת בכוח ובלית ברירה.
אחרי המקלחת, מרחתי על גופי קרם גוף בניחוח דבש ולבשתי את המדים של הבית ספר.
אחרי שהברשתי את שיערי יצאתי מהחדר ונעלתי את הדלת.
הגעתי לחדר אוכל, ראיתי את אלה, אליה, נטלי, ליאור ואליאב יושבים ביחד, התגעגעתי אליהם.
לקחתי רק כוס בשביל הנס קפה, לא הייתי רעבה, הכנתי לעצמי נס והתקדמתי לעבר השולחן שלהם.
"שלום", כולם אמרו ביחד כאילו היו מקהלה והתיישבתי על יד אלה והנחתי את הכוס על השולחן.
כולם הביטו בי וחייכו לעברי.
"נו איך הייתה השבת?", שאל ליאור ויש כל כך הרבה לספר, אבל החלטתי שלא לספר להם את מה שעבר עליי.
"בסדר, הייתי עם רועי רוב השבת וגם עם רננה", אמרתי ולקחתי לגימה מהנס.
"אה יפה, רננה ממש מתוקה", אמר ליאור וכולם הסכימו איתו, גם אני.
"איך היה בבית?עשיתם חיים?", שאלתי והנחתי את הכוס על השולחן אחרי שלקחתי לגימה נוספת.
"כן, שבת הבאה תבואי אלי, נצא ביחד כולנו", אמרה אלה והנהנתי בחיוך קטן.
אחרי שכולם סיימו לאכול יצאנו לעשן, התיישבנו על הספסל והדלקנו סיגריה.
"אני אומר שנעשה היום עוד מסיבה קטנה כמו שעשינו פעם שעברה לכבוד אליאב", אמר ליאור וחייך את החיוך התחמני שלו.
"בתנאי שיהיה אלכוהול", אמרתי וקלטתי את רועי נכנס לחדר אוכל, קמתי מהספסל והלכתי לחדר אוכל אחריו.
"רועי", קראתי בשקט בשמו והוא סובב את ראשו והחל לחייך כשקלט שזו אני.
"יפה, מה הולך?", הוא שאל וחיבק אותי בחוזקה.
"בסדר, מצטערת שנעלמתי לך ככה, פשוט הלכתי לבקר את אחי", אמרתי ומבטו המבין הרגיע אותי.
"אני יודע, שלחת לי הודעה, זה בסדר", הוא הרגיע אותי והתחיל להכין לעצמו כוס נס קפה.
"היום יש מסיבה בחדר של ליאור, תבוא", אמרתי והוא הנהן בהסכמה.
"אני אוהב את המסיבות הקטנות שלו, תמיד יש שתייה", הוא אמר ולא הפסיק לחייך.
"למה אתה מחייך?", שאלתי בצחקוק והוא הביט בעיניי עם עיניי הדבש שלו ששמחתי לראות אותן שוב מולי.
"כי את לידי, זה גורם לי לחייך", הוא אמר והתחלתי לחייך, הרגשתי איך לחיי החלו להסמיק.
הוא שילב את כף ידו בכף ידי והרגשתי בסדר עם זה, לא יודעת למה, הוא משרה בי תחושה של ביטחון כשהוא לידי אז לא התנגדתי. הוא גם גורם לי לא לחשוב על בן, אז זה הרגיש לי יותר נכון.

***
אני, רועי ורננה נכנסנו לחדר של ליאור וכולם כבר היו שם עם כוס מלאה באלכוהול בידם והם היו נראים ממש שמחים ורקדו לצלילי המוזיקה שהתנגנו ברקע ותחושת המסיבה כבר החלה להיות מורגשת אצלי.
רועי ישר ניגש אל בקבוק הוודקה ופיזר שלוש כוסות ריקות אחת ליד השנייה, הוסיף שתי קוביות קרח גדולות בכל כוס, הוא מזג את הוודקה עד חצי כוס והוסיף מיץ אשכוליות ועירבב את הכוסות עם הכפית שהייתה מונחת על השולחן. לאחר שסיים להכין את הכוסות הוא הרים שתי כוסות והביא לי ולרננה ולאחר מכן הרים את שלו, הרמנו לחיים ולקחנו לגימה מכובדת וצחקקנו.
"אני מת עליך אחי", אמר ליאור לרועי וחיבק אותו חיבוק של גברים, התחלתי לצחקק מההתנהגות השיכורה של ליאור והוא ניגש וחיבק גם אותי, החזרתי לו חיבוק ולאחר מכן התחלתי לרקוד ולזרום עם כולם, היום אני חושבת שאני מרגישה הכי שייכת לחבורה יותר מהפעמים הקודמות, הרגשתי כל כך כיף והנאה, מה שלא הרגשתי כבר הרבה שנים.
רננה דיברה עם אליאב ואני ורועי התחלנו לרקוד ביחד, הוא לא הפסיק לחייך את החיוך המדבק שלו שאני כל כך אוהבת.
"את יודעת…את הילדה הכי יפה שהכרתי בחיים שלי", הוא לחש לאוזני בקול צרוד ומחוספס מה שגרם לגופי לרעוד טיפה.
"תודה", לחשתי בביישנות לאוזנו ולאחר מכן הוא תפס עם שתי ידיו את פניי והחל לקרב את פניו אל פניי.
אם הוא מתכוון לנשק אותי, אני לא אסרב, הרגשתי שאני רוצה את זה וזה הרגיש לי הכי נכון.


תגובות (26)

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני רוצה נשיקה של בן ואלכסה אפילו שרועי קצת חמוד הוא לא מתאים לאלכסהה דיי זה לא פייר!!!!

27/05/2015 06:44

    חחחחח האמת היא שגם לי בא ממש!!!!!
    אבל נראה בהמשך מה יהיה:)
    אמשיך מחר!

    27/05/2015 19:21

שכחתי להגיד לך משהו חשוב!! ת_מ_ש_כ_ייייייי

27/05/2015 06:45

תמשיכי*

27/05/2015 06:46

תמשיכי דחוף

27/05/2015 07:01

    אמשיך מחר:)

    27/05/2015 19:21

פרק ממש יפה☺
בקושי שגיאות כתיב☺
תמשיכי!!!!!!11

27/05/2015 07:10

    תודה רבה לך!
    אני משתדלת כמה שיותר:)

    27/05/2015 19:22

מהמם… תמשיכי! ❤אדרי❤

27/05/2015 07:32

    תודה רבה לך! אמשיך מחר:)

    27/05/2015 19:22

תמשיכיייייי פרק .מהמם!.!!!

27/05/2015 07:46

    תודה רבה לך!!! אמשיך מחר:)
    והתחלתי לקרוא את הסיפור שלך! את כותבת מדהים!

    27/05/2015 19:23

מהמם!!! תמשיכי

27/05/2015 09:05

    תודה רבה לך!
    אמשיך מחר:)

    27/05/2015 19:23

וואו זה ממש יפה אני מרגישה שאני קוראת ספר של כותבת עם ניסיון ..
מחכה לעוד!

27/05/2015 09:57

    וואו תודה רבה על המחמאה ממש שימחת אותי!!:)

    27/05/2015 19:24

אהובה שלי את כלכך מוכשרת… תמשיכיייי

27/05/2015 14:53

    תודה רבה יפתי!
    אמשיך מחר:)

    27/05/2015 19:24

    ומתי את מעלה פרקקקק

    27/05/2015 19:55

העיניינים מתקדמים יפה מאוד.
הפרקים רק הולכים ומשתפרים בכל פעם, וזה עושה לי חשק לקרוא עוד.
בגלל שלי בעצמי יש לא קצת שגיאות כתיב אז אני לא אוכל להגיד לך אם שמתי לב שלך יש כאלה.
לא אחת שכותבת.

27/05/2015 17:05

    תודה רבה רבה לך!!זה משמח אותי לקרוא את התגובה שלך!!
    ובנוגע לשגיאות אני משתדלת כמה שפחות לטעות בכתיב אבל יהיה בסדר:)

    27/05/2015 19:26

אני מתה על הסיפור הזה!
אני חייבת להגיד שהשגיאות כתיב לא מפריעות כל כך כמו שראיתי בסיפורים אחרים,
בבקשה תמשיכיי.

27/05/2015 21:42

    תודה רבה לך!
    אני שמחה שזה לא מפריע לך כי זה קצת מפריע לי שזה מפריע לקוראים כי אני רוצה שהם יהנו מהקריאה וששום דבר לא יציק אז תודה לך! :)

    27/05/2015 22:41

היוששש
רק עכשיו שמתי לב שיש פרק…… אז זה בדילאי:
אני האמת די שמחתי שהוא לא נישק אותה
כי עם כמה שהוא חתיך,
הוא רע לאלכסה
ורועי לא!!!
אני טים רועי….
החלטתי!
סופית!
~עד לפעם הבאה שאני אחליט…~
בקיצור- ממש אהבתי את הפרק
ואני חושבת שלא רק שזה כיף לך
אלא שאת גם משתפרת בשגיאות ובכתיבה שלך
וזה פשוט יתרון כפול!
אוהבתתת

28/05/2015 17:29

היי זה בסדר, אני מודה לך מאוד!! אני בעצמי עם פיצול אישיות פעם רוצה רועי ופעם רוצה בן חחחח אבל בסופו של דבר נגיע להחלטה!
ותודה רבה לך את מדהימהה בזכותכן השתפרתי! אוהבתת

28/05/2015 18:04

יאווו אני לא מסוגלת נפשית את עוד תהרגי אותייי

31/07/2015 03:56
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך