נויה^
היי מקווה שאהבתן את הפרק, אשמח לביקורת:) נ.ב: מצטערת שהפרק יצא כל כך קצר, פשוט יש לי כמה דברים לעשות, פרק הבא אעשה יותר ארוך:)

התאהבתי במורה שלי פרק 17 הפרק טיפה סוטה

נויה^ 30/05/2015 7295 צפיות 21 תגובות
היי מקווה שאהבתן את הפרק, אשמח לביקורת:) נ.ב: מצטערת שהפרק יצא כל כך קצר, פשוט יש לי כמה דברים לעשות, פרק הבא אעשה יותר ארוך:)

\"בן\", גנחתי את שמו, ללא יכולת לשלוט בעצמי.
\"אלכסה\", הוא לחש והביט בעיניי לאחר שהפסיק לנשק אותי.
\"למה הפסקת?אתה שוב מתחרט?\", שאלתי, אני כל כך מקווה שהוא לא התחרט שוב ויגיד לי ללכת, כי אני לא אעמוד בזה יותר.
\"ממש לא ילדה, את לא מבינה כמה זה עושה לי טוב\", הוא אמר בקול צרוד וכנה, חיוך עלה על פניי, חיוך מרוצה.
הפכתי אותו ועליתי מעליו, שמתי את שתי ידיי ליד ראשו כל יד בצד אחר, הוא הביט בי במבט מגורה ומחרמן.
\"את לא יכולה לעשות לי את זה אלכסה\", הוא אמר ונשך את השפה התחתונה שלו בזמן שעיניו מטיילות על גופי במבט תאוותני.
\"אני יכולה, בדיוק כמו שאתה עושה לי\", אמרתי בקול טיפה ילדותי וחיוך עלה על פניו, החיוך הכובש שלו, שקשה לי לעמוד בפניו כל פעם מחדש.
\"אני אלך לגיהנום בגללך\", הוא אמר והפך אותי ועלה מעליי.
\"אבל זה לא כל כך מעניין אותי\", הוא אמר והביא לי נשיקה קטנה ועדינה על שפתיי.
\"טוב…אני חושבת שאחזור לחדר שלי, כבר מאוחר בן\", אמרתי בקול טיפה מבואס, כי רציתי להישאר ולהמשיך להתנשק איתו, לחוש את מגעו על גופי ולהנות מכל רגע איתו.
\"תישארי לישון איתי\", הוא אמר וחיוך שובב עלה על פניו.
\"לא כדאי שאני אשאר בן, עדיף שאני אלך לחדר שלי ואישן שם\", אמרתי, והוא עשה פרצוף עצוב, כמו ילד קטן.
\"תפסיק להיות כזה ילד, ניפגש מחר בבוקר\", אמרתי וקמתי מהמיטה וסידרתי את הבגדים שהתקמטו והתבלגנו על גופי.
לפתע הרגשתי את ידיו הגדולות של בן, נכרכות סביב גופי וחום גופו עטף אותי בנעימות ממכרת.
\"אל תלכי\", הוא לחש לאוזני וצמרמורת תקפה את גופי.
\"אני חייבת בן, ניפגש מחר\", אמרתי והסתובבתי למולו.
\"טוב, אל תאחרי, אחרת אני אצטרך להעניש אותך…וזה לא כדאי\", הוא אמר בחיוך שובב והדבקתי לו נשיקה ארוכה על שפתיו.
\"טוב, חכי כאן אני אבדוק אם יש מישהו במסדרון\", הוא אמר והנהנתי, הוא פתח את הדלת והעיף מבט.
\"בואי, אין אף אחד\", הוא אמר והתקרבתי אליו.
\"לילה טוב המורה\", אמרתי בחיוך מאושר.
\"לילה טוב תלמידה\", הוא אמר והביא לי נשיקה חטופה ויצאתי במהירות מחדרו.
יצאתי מהמגורים של הבנים הכי מהר שאפשר, לקחתי נשימה עמוקה אל ראותיי והתקדמתי למגורים של הבנות.
הגעתי לחדרי מחוייכת מתמיד, התיישבתי על המיטה וגעתי בשפתיי, היכן ששפתיו של בן היו לפניי כמה רגעים. רגעים טובים.
השלתי את המדים של הבית ספר מעליי ושמתי בסל הכביסה ונכנסתי למקלחת.
אחרי המקלחת המרעננת שעשיתי, לבשתי פיג\'מה קצרה ונכנסתי למיטה.
פתחתי את ההודעות, הן היו מרועי ואלה, הם לא הבינו לאן נעלמתי.
שלחתי להם שאני בסדר ואני אדבר איתם כבר מחר.
השעה הייתה כבר תשע בערב והחלטתי ללכת לישון, הרגשתי עייפה.
עצמתי את עיניי ונרדמתי.
***

\"אלכס\", רננה צעקה לעברי מחדרה בעודי נועלת את הדלת של חדרי.
\"אני חייבת לדבר איתך\", היא אמרה מתנשפת.
\"טוב, בואי נכין קפה ונשב על סיגריה, כי גם לי יש הרבה מה להגיד\", אמרתי מחוייכת והתקדמנו לכיוון חדר האוכל.

נכנסנו לחדר האוכל, לקחנו כוס והלכנו לשולחן שבו מכינים שתייה חמה.
\"את יכולה להכין לי, אני רוצה ללכת להגיד לאלה משהו\", שאלתי אותה והיא הנהנה.
\"בוקר טוב לכולם\", אמרתי ומבטם הופנו אליי.
\"או שלום לנעלמת, איפה היית ימשוגעת?\", שאלה שאלה אותי ורועי הביט בי במבט שואל.
\"סתם, אני אסביר לכם עוד מעט, אני הולכת לדבר עם רננה ואני אבוא בסדר?\", שאלתי והם הנהנו.
\"אבל תבואי מהר\", רועי אמר וחייך את החיוך שלו, חייכתי בחזרה והלכתי.
יצאתי מהחדר אוכל והתקדמתי לפרגולה שבה רננה ישבה וחיכתה לי.
\"טוב, תתחילי לדבר אני במתח\", אמרתי והרמתי את הכוס ולקחתי לגימה קטנה.
\"טוב, אתמול אני ואליאב דיברנו, הייתי אצלו בחדר, הוא התוודה בפניי שהוא דלק עליי ונישק אותי\", היא אמרה בהתלהבות וכל כך שמחתי בשבילה.
\"יאו אחותי, אני מזה שמחה בשבילך, ימגיע לך בחור טוב כמוהו\", אמרתי לה והיא נשכה את שפתה התחתונה בחיוך מתלהב ומתרגש.
\"תודה תודה, עכשיו תורך לשפוך\", היא אמרה וחיכתה שאתחיל לדבר.
\"טוב…אני ובן, התנשקנו אתמול\", לחשתי כדי שלא ישמעוו היא פערה את עינייה.
\"אתם מה?\", היא צעקה ושמה את ידה על פיה כדי לא לפלוט עוד איזו צעקה.
\"שקט!מה יש לך?\", אמרתי והבטתי מסביבי שאף אחד לא מסתכל עלינו.
\"סלחה פשוט אני בהלם, תמשיכי לדבר\", היא אמרה ולקחה לגימה מהנס שלה.
\"בקיצור, התנקנו במשרד שלו ואחרי זה הוא התחרט על זה, יצאתי מהמשרד שלו והלכתי לשבת ליד המגורים, ישבתי שם שעה מבואסת, את לא מבינה בכלל מה עבר עליי.
בקיצור אחרי שעה חזרתי למגורים ובן עמד בכניסה, הוא אמר שהוא רוצה לדבר איתי…בחדר שלו.
בחדר שלו עוד עם התנשקנו, אני אגיד לך את האמת…פחדתי, אני פחדתי קצת בגלל שהוא המורה של, אבל אני לא יכולתי לשלוט בעצמי את מבינה?אני כבר יותר מידי בפנים\", אמרתי והוצאתי אנחת יאוש.
\"תראי, זה קצת מסובך המצב שלכם בגלל שהוא המורה שלך ואת התלמידה שלו אבל…אני חושבת שתזרמי עם הרגש שלך. אם את מרגישה שזה נכון לעשות את זה אז פשוט תעשי את זה ואל תחשבי יותר מידי\", היא אמרה והיא הצליחה להרגיע אותי.
\"את תמיד צודקת רננה, תודה\", אמרתי לך וחייכתי חיך קטן.
\"בכיף יפתי\", היא אמרה וחייכה גם היא.
הבטתי מסביבי וראיתי את בן יוצא מהחדר אוכל, הוא יצא עם הבלונדה, ידה כרוכה על כתפו.
הם התחילו לצחוק ואני רק יושבת כאן מרוגזת ומאוכזבת.
\"אל תתייחסי, אולי זה לא מה שאת חושבת\", רננה אמרה אבל לא יכולתי להאמין, יש בינהם משהו, אני בטוחה בזה.
\"חכי לי שנייה\", אמרתי וקמתי מהפרגולה והתקדמתי לכיוונם.
התחלתי לרוץ בכוונה ונתקלתי בכתפו של בן.
\"אויי, סליחה המורה, שיהיה לכם יום טוב\", אמרתי בחיוך מזוייף ונכנסתי לחדר אוכל.
הלכתי למזוג לעצמי מים, הייתי זקוקה לזה והרגשתי יד גדולה אוחזת בידי, סובבתי את ראשי וזה היה בן.
\"עכשיו למשרד שלי\", הוא אמר ומבטו היה עצבני.


תגובות (21)

פרק מושלם… אני מחכה כבר להמשך..❤

30/05/2015 18:10

    תודה רבה!:)

    31/05/2015 08:26

תמשיכי פרק מושלם

30/05/2015 18:12

    תודה רבה!:)

    31/05/2015 08:27

פרק ממש יפה☺
מצפה הלהמשך בקרוב☺

30/05/2015 19:11

    תודה רבה!:)

    31/05/2015 08:27

חחחחחחחחח ממש אהבתי שהיא נתקעה בו!!!
אני אוהבת שהם מסתירים את זה!
ולא הספקתי להגיד שבפרק הקודם שמתי לב ששמת לב למה שרשמתי
איזה כיף זה!
אני רוצה את בן ואלכסה אבל גם את רועי ואלכסה
כנראה שזה הודעה חדשה……
כי אני גם טים רועי וגם טים בן
אהההההההה
חחחח אוהבתת

30/05/2015 20:23

    חחחחח ברור ששמתי לב! אלו באמת פרטים חשובים שהייתי צריכה לתאר עוד בהתחלה אז תודה לך.
    פשששש הצלחתי להעביר אותך לטים בן, איזה כיףףף:) ^^
    בסוף אני אצליח לגרום לך לרצות רק את טים בן חחח:)
    תודה לך על התגובה אוהבת המוןן

    31/05/2015 08:29

מושלם תמשיכי

30/05/2015 21:11

    תודה רבה!:)

    31/05/2015 08:30

מושלם מדהים וואוווו
תמשיכייי!!

30/05/2015 21:56

    תודה רבה לך!!!!!!:)

    31/05/2015 08:30

ממש אהבתי את הסיפור והכתיבה שלך

30/05/2015 22:20

    תודה רבה לך!:)

    31/05/2015 08:31

פרק מדהים מחכה להמשך

30/05/2015 22:21

    תודה, אמשיך היום=]

    31/05/2015 08:31

חחחחחחחחחחח אוויר
עלק סליחה המורה
מצחיק לי

31/05/2015 00:47

    חחחחח אני שמחה שזה מצחיק אותך:)

    31/05/2015 08:32

מושלם!! תמשיכי!

31/05/2015 06:15

    תודה רבה!:)

    31/05/2015 08:32

אין לי מילים השתקת אותיי מושלם כרגיל

31/07/2015 04:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך