Butterfly
זה סיפור מיוחד.
אני כותבת צד אחד, את צידו של דניאל המפורסם, וגיליגילי כותבת את זה מהצד של הולי המעריצה.
אנחנו נפרסם את הפרקים יחד וכדאי לקרוא את הפרקים במקביל.
מקוות שתהנו :)

התאהבתי במעריצה- דמויות- סיפור משותף עם גיליגילי (תקראו את הרציתי להוסיף!)

Butterfly 06/12/2013 734 צפיות אין תגובות
זה סיפור מיוחד.
אני כותבת צד אחד, את צידו של דניאל המפורסם, וגיליגילי כותבת את זה מהצד של הולי המעריצה.
אנחנו נפרסם את הפרקים יחד וכדאי לקרוא את הפרקים במקביל.
מקוות שתהנו :)

-דמויות-
שם- דניאל גריי
גיל- 17
סטטוס- כוכב עולה. זמר שהוחתם לפני חצי שנה. הוא בדיוק גמר את סיבוב ההופעות הראשון שלו שהיה הצלחה מטורפת.
מראה- שיער בלונדיני קצוץ, זיפים, עיניים כחולות, גבוה ושזוף. יש לו קעקוע על הכתף ושרשרת לבנה נצחית.
אופי- חושב את עצמו, מתעצבן מהר, יהיר, שנון, דיי אדיוט לפעמים, שר מדהים, מרגש בשירתו, יודע להופיע, רקדן מצטיין, משחק טוב. מפלרטט כל הזמן.

שם- נייתן בת'
גיל- 17
סטטוס- חברו הטוב ביותר של דניאל, והגיטריסט שלו.
מראה- שיער שחור ארוך וגלי, עיניים ירוקות בהירות, גבוה ובהיר מאוד. יש לו קעקוע על החזה של גולגולת והוא לובש רק שחורים, חתיך.
אופי- ציני, מנגן טוב בגיטרה, מאוהב בזמרת הליווי של דניאל, מיקיילה. פלרטטן, מנשק טוב, עסוק בבנות רוב הזמן.

שם- מיקיילה קנדי
גיל- 16
סטטוס- המלווה של דניאל.
מראה- שיער ג'ינג'י ארוך וגלי, עיניים ירוקות בורקות, נמשים. היא נמוכה ורזה.
אופי- מאוהבת בדניאל, מצחיקה, מחייכת תמיד, תמיד שמחה וצוחקת.

שם- קייטי גריי
גיל- 13
סטטוס- אחותו הקטנה של דניאל.
מראה- שיער בלונדיני ארוך וחלק, עיניים כחולות בהירות, ממש דומה לדניאל.
אופי- לא אוהבת את הפירסום של דניאל, מעצבנת, מאוהבת בנייתן. מציקה אבל יכולה להיות חמודה. מתוחכת וחכמה מאוד.
החברה הכי טובה שלה היא האנה וואלקר, הן הכירו בקייטנה ומאז הן שמרו על קשר למרות שקייטי גרה בקליפורניה והאנה גרה במיאמי.

שם- האנה וואלקר
גיל- 13
מראה- גבוהה יחסית לגילה, שיער בלונדיני מתולתל עד הכתפיים, עיניים כחולות ורזה.
אופי- מתעצבנת בקלות, אין לה סבלנות, מקובלת.
כישרון- רקדנית היפ הופ ובלט, בצופים, מציירת מדהים.
גרה במיאמי.

שם- אשלי גריי
גיל- 42
סטטוס- אימם של קייטי ודניאל.
מראה- שיער שחור מסודר בקארה, עיניים כחולות, היא גבוהה ורזה ומאוד מסודרת.
אופי- מסודרת מאוד, מתלווה עם דניאל לכל מקום, וגוררת את קייטי איתה.
אביהם של דניאל וקייטי נפטר לפני ארבע שנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך