Sunflower
הסיפור הוא משני נקודות מבט אני כותבת את המבט של המעריצה המאוהבת ורונגילי 11 את המפורסם המאוהב מקווה שתקראו את שניהים ותאהבו (:

התאהבתי במפורסם-פרק 1-סיפור שאני כותבת אם רונגילי11 (תסתכלו קודם במה שרציתי להוסיף)

Sunflower 07/12/2013 819 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא משני נקודות מבט אני כותבת את המבט של המעריצה המאוהבת ורונגילי 11 את המפורסם המאוהב מקווה שתקראו את שניהים ותאהבו (:

״הולייייייי״ האנה נכנסה לחדרה המרווח של הולי בניסיון להעיר אותה בצרחות ״ קומי כבר את צריכה להסיע אותיייייי ״ ״מה , לאן ? חופש עכשיו ״ מילמלה חצי ישנה חצי ערה ״כן אבל הבטחת שאם אני יביא לך בורקס מהסופר ביום חמישי את תיקחי אותי למופע שלדניאל האח של קייטוש ! ״ ״ אוףףף טוב , אבל אני לא נכנסת למופע! אני מסיעה אותך וחוזרת הביתה מובן? ״מה שתגידי העיקר שאני יהיה אם קייטי ואם יהיה לי סיכוי טוב אני יקבל תמונה וחתימה של דניאל החתיך!״ ״החתיך ? משיהי כאן מאוהבת ?״ ״סתמי״ האנה ענתה לה וזרקה עליה כרית ״אוקיי מה שתגידי מאוהבת קטנה ״ האנה התעצבנה ויצאה מהחדר , הולי יצאה מהמיטה התקלחה ולבשה סקיני ארוך, חולצת סטרפלס רחבה אם גומי למטה ולמעלה בצבע תכלת ,נעלי עקב לבנות , עגילים תכולים בצורת שלושה עלים , צמידים כסופים,התאפרה לקחה תיק בצבע תכלת , לקחה שרשרת עם יהלום תכול ועליה שרשרת ארוכה כסופה , הרכיבה משקפי שמש תכולות , לקחה את האייפון כסף ושמה בושם . כשיצאה מהחדר וירדה למטה כולם כבר היו למטה , אימה הכינה פנקייקים אביה הכין סנדוויצ׳ים לכולם, ג׳ייסון (אחיה הקטן בן ה-14) ישב מול הטלויזיה וסימס לאיזה בחורה בטלפון הוא לא שם לב שהאנה עומדת מאחוריו ומגחכת למראה הודעתיו מהבחורה (האנה אחותם הקטנה בת ה-13 ) ביילי (האחות הקטנה בת ה-4) ישבה על השולחן ודיברה אם המזלג בעניין רב . ״הווווו איזה יפה למה את כל כך משקיעה ? זה לא בגלל בחור נכון?״ שאלה אימה את השאלה הכי מביכה שמישהו יכול לשאול ״ממש לא! זאת לא השקעה זה רגיל אצלי …. ״ ענתה באי רצון ״טוב,מה שתגידי ״ פתאום צלצל לה הטלפון היא סימנה לאימה להיות בשקט וענתה
״הלו ״
״היוש יפה ״
״מה קורה מנדוש?״
״סבבה , את לא מבינה מה קרה !! אבל לפני שאני מספרת לך תלכי למקום שקט שלא ישמעו !״
״אני לא יכולה עכשיו אני יוצאת בדיוק להסיע את האנה להביא את חברה שלה …״
״אוףף טוב אז שימי אותי על דיבורית במכונית סבבה?״
״טוב אני רק לוקחת לי אייס קפה ובורקס כי האנה מנסה לזרז אותי ״
״טוב״
״אני יחזור אליך ״
״בי״
״בי״
״אמא אנחנו הולכות לקחת את קייטי מהתחנה !״ צעקה לעבר אימה .
״טוב , תהנו ! ״ צעקה לה בחזרה.
״ובערב אני הולכת למועדון אם מנדי ״ הוסיפה בצעקה ״טוב אבל אל תעשי שטויות !״ אימה החזירה לה בצעקה , ״ואל תסתובבי אם בנים שיותר גדולים ממך!״ הוסיף אביה ״אל תדאג!״ ענתה לו משכה את האנה ויצאה מהבית לפני שהוריה יתנו לה עוד הוראות שהיא בחיים לא תקיים .
הן נכנסו לג׳יפ האפור שקנו להולי ביום ההולדת הקודם שלה (היא מאוד מגוננת עליו אז הוא נראה עדיין חדש) הולי הרכיבה את האוזניות שלה , הניחה את האייפון על הדיבורית , לחצה על איש הקשר : ״ האהבה שלי בחיים מנ מנ ״ (שכמובן מנדי כתבה את זה …)
״היוש״
״אוקיי אז תקשיבי זוכרת את שיין החתיך מ-יב׳ ? שיצא איתי שבוע שנה שעברה? וגילינו שהוא יצא אם עוד בנות בו זמנית ונפרדתי מימנו מייד? אז הוא התקשר אלי היום וביקש שנפתח דף חדש ושהוא התבגר , החלטתי לתת לו הזדמנות ״
הולי לגמה מהקפה שלה וענתה כצפתה לזה ״ ידעתי שהוא יעשה את זה… הוא חולה עליך ״
פתאום הולי שמעה צעקה ותפיחה בכתפה היא הורידה את האוזניות ושמעה את האנה צועקת לה ״תעצרי זה כאן !״ הולי עצרה בחדות ליד התחנה ״סורי , לא שמעתי ״ ענתה לה ״הבנתי את זה היא אמרה בעצבנות האנה פתחה את חלונה ועופפה באושר לעבר קייטי ביינתים הולי הסתכלה לעבר החלון ועייניה נפגשו אם נער שנראה בערך בגילה הוא נראה ממש טוב לטעמה היה לו שיער בלונדיני קצוץ, זיפים, עיינים כחולות, גובה, היה לו קעקוע על הכתף ושרשרת נצחית. הולי חייכה קלות והנער חייך בחזרה , הולי הסמיקה והסיתה את מבטה לכביש ביינתים קייטי נכנסה למכונית , ״אומייגאד איך התגעגעתי אליך !״ קייטי אמרה בהתרגשות ״גם אני באלי כבר שתישני אצלי!״ הן התחבקו והמשיכו לפטפט מאחורה , הולי לא יכלה להפסיק לחשוב על הנער שראתה בתחנה ועל החיוך המדהים ששבה אותה , הן נסעו בחזרה הביתה .

-ערב-
הולי סגרה את מחשב הנייד שלה הורידה את הטרנינג והגופיה והחליפה אותם בשמלה לבנה אם קצת קפלים למטה ובאמצע גומי שחור (כמו חגורה) היא נעלה נעלי בובה שחורות קצת איפור צמידים לבנים ושחורים היא עשתה קוקו גבוה אם פוני על הצד היא לקחה את האייפון הורידה את העגיל מהתבור כדי שלא יראה מוזר… ושמה עגילי חישוק שחורים (היא התגנדרה כי זה מועדון נחשב ) היא קראה לקייטי ולהאנה שיצאו מהחדר בציחקוקים ונכנסו למכונית שוב היא הרכיבה את האוזניות. כעבור שעה הם הגיעו לאולם ענק ורועש אם תור גדול הולי הורידה את האוזניות ויצאה מהכונית אם הבנות הן נעמדו בתור, כשסוף סוף הן הגיעו המאבטח הקריא מהרשימה את כל שלושת שמותיהם הבנות הקטנות נכנסו מייד שהוא הקריא אותן אך שהקריא את מולי היא חשבה שנפלה פה טעות ואמרה לו את זה אך הוא בשלו ואמר לה שיש מספר מקומות מוגבל אז היא חייבת להיכנס, היא ניסתה להתנגד אבל הוא אמר לה שהיא חייבת להיכנס אז היא נכנסה , היא התקשרה למנדי להגיד לה שתבוא באיחור למועדון , ונכנסה, היא הייתה מבואסת כי היא ממש שונאת את דניאל הזה … בכללי היא שונאת זמרים בנים (היא חושבת שזה ממש לא גברי לרקוד ולשיר על במה) ודניאל הזה חושב את עצמו בטירוף והיא שונאת בנים שחשים את עצמם . בפנים הכל היה רועש היא ראתה בר משקאות וכיסאות שהחלו להתמקם בהם אנשים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך