swag12
יו סליחה סליחה סליחה שלא העלתי פרק מלא זמן,אתן לא מבינות איזה שבוע עמוס היה לי. משהו מלחיץ פחד!!
מבטיחה להפציץ בפרקים אם יהיו הרבה תגובות סליחה!

התאהבתי בערס..עונה 2 פרק 11

swag12 04/10/2013 2014 צפיות 15 תגובות
יו סליחה סליחה סליחה שלא העלתי פרק מלא זמן,אתן לא מבינות איזה שבוע עמוס היה לי. משהו מלחיץ פחד!!
מבטיחה להפציץ בפרקים אם יהיו הרבה תגובות סליחה!

התעוררתי לעוד יום מזויין בבצפר.
ירדתי כמו שאני ,נו בטבעי אחרי שינה,שיער מבולגן,גופיית בטן רופיה שהכתפיים נופלץ לי מהכתף אל הזרוע וככה רואים את הקעקוע שלי ״Hit the lights,let the music move you lose yourself tonight" כמובן שזה כתוב בקטן ובכתב מחובר,משהו מהמם. ואני הבוקסר שלי שאני בספק אם אפשר לקרוא לו בוקסר.תחתונים.לא שמתי לב למה שהלך סביבי,בוקר רגיל. לקחתי קערה הוצאתי אתה קורנפלקס והוצאתי את החלב מהמקרר,זרקתי את עצמי על הכיסא והתחלתי לאכול.
״אץ יודעת, בימנו נהוג להגיד בוקר טוב״ הוא אמר וצחק. העיניים שלי נפתחו כיאלו מישהו מת ונחנקתי מה קורנפלקס.איך שכחתי שהוא ישן אצל שון? נזכרתי איך אני נראת. לא ידעתי איפו לקבור את עצמי.
״בוקר״ אמרתי והמשכתי לאכול.
״אני רואה שהתחלת להשתמש בטמפונים״ הוא אמר וצחק. יו פשוט נמאס לי מהילד הזה!! יש רגעים שהוא כזה חמוד ויש רגעים שהוא פשוט,שרמוטה.שרמוטה ממין זכר. זהו.הגעתי למסקנה. מאור הוא שרמוט.
״טוב כשתחליט להיות מצחיק תדבר איתי״ אמרתי חולפת על פניו של שון עצבנית שבדיוק הגיע למטבח.
״אחח אחי ייבשה אותך״ שמעתי את שון אומר וצוחק.
היה היום יחסית קריר אז התלבשתי ככה

http://stealherstyle.net/2013/06/03/ariana-grande-floral-top-acid-jeans/
התאפרתי בקטנה מייקאפ עיפרון ואודם אדום חושני כזה. סידרתי את השיער לבייביליס והעברתי מבט אחרון במראה.
״תאומי,את מושלמת.בואי מאחרים״ שון אמר לי וירד למטה,ואני אחריו.
נכנסנו לאוטו ככה שהבנים מקדימה ואני מאחורה .
״ אז שון,איך הולך עם שלי?״ מאור אמר והתאפקתי שלא לצחוק.
שון התעצבן ואני מכירה אץ הפרצוף שלו,הוא התעצבן ברמות.
״מה שלי?״ שאלתי מהר.
״סתם איזה שרמוטה שמחזיקה מעצמה ואומרת לי לא״ שון אמר ונסע יותר מהר.
״אז אחת אמרה לא למוצפי מה קרה?״ מאור אמר וצחקנו.
״כן למה כשדני אמרה לך לא איך אתה הגבת?״
שנינו הפסקנו לצחוק , כחכחתי בגרוני.
״טוב שיהיה משהו מספיק שווה בשביל שאני אהיה מעורבת,דברו איתי״ אמרתי וקרצתי.מתתי לשון נשיקה בלחי והתקדמתי לכיוון שער בצפר.
ראיתי את ניב וחיבקתי אותו.ניב ישר התנער ממני.
״מה קרה ניב ?״ שאלתי אותו לא מבינה.
״מה קרה? מה קר.. את פאקינג שואלת אותי מה קרה??״ ניב שאל והתאפקתי לא לצחוק .קדימה נו הפרידה המתוקשרת..
״אבל מאמי,אני אוהבת אותך״ אמרתי מתאפקת לא לבכות.
״שעה וחצי אני מחכה לך מחוץ למסעדה.שעה וחצי₪ ואת הולכת ומזדיינת עם בן דוד שלי? שרמוטה״ הוא אמר וירק. ברגע זה כל המבטים של בצפר היו מופנים אלינו.
״אני יודעת שעשיתי טעות,אבל אל תשכח על כל הכיף שהיה לנו״ אמרתי וליטפתי את הלחי שלו.
הוא הלך אחורה.
״חתיכת זונה,את חושבת שלא ראיתי איך את מסתכלת על מאור?״ ניב צעק וראיתי את מאור שעד עכשיו היה משועשע,נחנק.
״איך אתה מעז.תסמוך עליי כשאני אומרת שאני אוהבת אותך!״ אמרתי ובכיתי.
״זה נגמר,לכי חפשי״ הוא אמר והלך. משאיר אותי בוכה.כל הילדים ההמומים לאט לאט התפזרו ואני הייתי אצורה לרוץ לשירותים אבל רציתי רק מקום שקט,סתם ממלא אין לי אף אחד עכשיו כשאני ״בריב״ עם ניבוש. הגעתי לחצר האחורית אין כאן ילדים,ככל שהתקדמתי יותר ויותר שמעתי גניחות.
״תגיד שאתה אוהב אותי״ יובל השרמוטה הזאת גנחה. למה ציפיתי.
״ יותר מכל דבר אחר בעולם״ הוא אמר. וואו.הייתי בשוק.
״גאד סליחה״ אמרתי וברחתי לכיתה.
נכנסתי לכיתה והמורה שרגילה לאיחורים שלי לא דברה ופשוט התיישבתי במקום שלי.
אחריי שתיי דקות מאור ויובל חזרו מתנשפים. מאור הסתכל עליי במבט של סליחה אבל התעלמתי ממנו.
״אז כולם מוכנים לטיול מחר?״ דינה שאלה.
״מה טיול מחר?!״ צעקתי על דינה.
״יו,איזה שכחנית אני״ יובל אמרה וצחקקה
״לא אמרתי לך?סורי״ חתיכת שרמוטה.נו ידעתי מין מצא את מינו.השרמוטה והשרמוט.
״הא נכון אמרת לי!!״ אמרתי וצחקתי .
״הנה דינה תראי איזה חמודה יובל״ אמרתי והוצאתי את הטלפון מהתיק.
״יפהשליי תקשיבי השטן הסבירה לנו על הטיול מחר,והשמנה ביקשה ממני להושיעה לך,כיף לך שלא הגעת״ אמרתי וראיתי איך דינה מאדימה.
״יובל למנהל!!״ היא צרחה ויובל הסתכלה עליי במבט רצחני.
״מי זאת?״ מאור שאל צוחק.
הסתכלתי על ילדה אחת. וואו. היא הייתה מושלמת,
״כן מי זאת ?״ שאלתי את דינה.
״אם לא הייתם עסוקים יותר מידי בלמשק אחד את השנייה בבית בזמן הלימודים הייתם יודעים שזאת התלמידה החדשה,שלי.״ היא אמרה ושלי חייכה חיוך בישני.
בהפסקה היא ניגשה אליי,
״אז את דני המפורסמת ?״ היא שאלה אותי.
״מה?״ שאלתי אותה כלא מבינה.
״הא את לא יודעת?״ היא שאלה וצחקה
״כל ראשון אשדוד ואשקלון משברים על זה שהחזרת ילד הומו לארון״ היא אמרה וצחקה. פשש מכירים אותי.הסתובבתי עם שלי תאמת? הופתעתי מעצמי שאני באמת מדברת ככה עם בת שהיא לא סלינה.
אחריי בצפר הגענו אליי.היינו בחדר ובדיוק שון נכנס הביתה עם מאור. איך לא.
״תאומי״ שון אמר ושמעו את הצעדים המתקרבים שלו.
״יש לך אח תאום?״ היא שאלה ונחנקה מהקולה.
״כן״ אמרתי וחייכתי. שון פתח את הדלת. והעיניים של שניהם נפערו. הא זאת שליי!!
יו עכשיו שון יחשוב שאני עושה לו דווקא.
נקודת המבט של שון~
אני עדיין לא מבין איך היא אמרה לי לא. החדשה. הגמדה הזאת . לא הגיוני. נמאס לי שדני ומאור מתחרמנים אחד על השני בסתר.שייתנשקו כבר.
״אה אלי מה עם דני?״ שאלתי את מאור.
״כרגיל,אין עונה ואין מענה״ מאור אמר והוציא את העשן של הסיגריה לאט לאט מפיו.
״טוב יאללה בוא נחתוך הביתה״ אמרתי לו והטמעתי את המכונית, הגענו הביתה,עליתי לחדר של דמי וראיתי שם את שלי הגמדה הזאת.
יצאתי החוצה ודני מיד אחריי.
״חתיכת בת זונה!״ צעקתי עלייה.
״אל תדבר ככה על אמא״ היא אמרה ושתקה.
״סליחה״
״ עכשיו באמת שלא ידעתי שזאת היא ואתה רואה שזאת הבת הילידה שהצלחתי באמת להסתדר איתה !!״היא אמרה ועשתה פרצוף עצוב.
״טוב רק תדאגי להרחיק את השרמוטה ממני״ אמרתי
״תאומי ! זה שונה עכשיו.היא חברה שלי אני לא יכולה לרדת עלייה היא אמרה וצחקתי.
״רק בריאות״ אמרתי והתקדמתי לחדר שלי.שמאור חיכה לי בו.
״מה הקטע ? מאור שאל אותי כלא מבין.
״שלי ואחותי זה מה שקרה״ אמרתי והוא לא הפסיק לצחוק.
״תראה איזה עולם קטן שתיי הבחורות שלא רוצות אותנו,חדר ליד״ הוא אמר וצחקנו.
תאמת. זה דפוק.דפוק מאוד..


תגובות (15)

תמשיכיייייייייי

04/10/2013 22:43

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

04/10/2013 23:40

תמשיכייי

05/10/2013 00:15

תמשיכי

05/10/2013 00:58

תמשיכי

05/10/2013 01:51

תמשיכי

05/10/2013 01:51

יו התגעגעתי תמשיכי

05/10/2013 01:56

תמשיכייי!
♥♥♥לין

05/10/2013 03:31

חחחחח יאו תמשיכיי

05/10/2013 03:55

מהממממם תמשיכי!!!!

05/10/2013 07:20

אין על הסיפור הזה (-:

05/10/2013 10:43

מושלםםם תמשיכייי

05/10/2013 10:57

תמשיכי!!!!!

05/10/2013 11:20

תמשיכיייי

05/10/2013 12:04

בבקשה תמשיכיי !!! (קוראת חדשה )

06/10/2013 06:27
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך