Wow_1
היי אני חדשה כאן וזה סיפור חדש שהעלתי אני אשמח לקבל ביקורת או אם אהבתם את הסיפור ואתם רוצים שאמשיך. ואל תשכחו לדרג. אוהבת xoxo

התחלה חדשה~פרק 1

Wow_1 04/08/2015 691 צפיות 2 תגובות
היי אני חדשה כאן וזה סיפור חדש שהעלתי אני אשמח לקבל ביקורת או אם אהבתם את הסיפור ואתם רוצים שאמשיך. ואל תשכחו לדרג. אוהבת xoxo

״אני לא מאמינה שאתם עושים לי את זה״, מייגן צעקה בייאוש. הוריה החליטו שמוטב שתעבור לפנימייה- שם היא תוכל למתן את התנהגותה. מייגן הייתה ידועה במעשייה הפזיזים וההרסניים- היא הייתה מסתובבת עם אנשים מפוקפקים והיא הייתה חוזרת לבית בשעות מאוחרות. הוריה ידעו שמעשייה נבעו ממות אחיה הגדול- ג׳יימס. הוא מת, כבר 3 שנים, מתאונת דרכים מצערת, לפחות כך אומרים. ג׳יימס היה הכל בשביל מייגן, הוא בעצם גידל אותה בזמן שהוריה רבו וצעקו אחד על השני ולא דאגו לאף אחד מלבד עצמם. ג׳יימס לימד אותה הכל והיא אהבה אותו כל-כך. הוא עורר בה השראה. אך ג׳יימס היה לא יציב, למרות שהוא היה הדבר הכי יציב בחייה של מייגן, הוא היה בחובות אצל כמה אנשים רעים ומסוכנים. המשטרה טענה שמותו של ג׳יימס הייתה התאבדות- אך מייגן אף פעם לא באמת האמינה לזה, היא סירבה להאמין שהוא יעזוב אותה ככה. אחרים טענו שזו פשוט מתאונת דרכים, אך גם לזה לא האמינה- היא תמיד חשבה שאחד מחבריו המפוקפקים עשו את זה. וברגע שמייגן שמעה שאחיה מת חייה השתנו מקצה לקצה, היא התאבלה בדרך אחרת ולא כל כך טובה- שתייה ועישון.
מייגן התהלכה הלוך ושוב בסלון כשהוריה יושבים רגועים מולה על הספא. ״בבקשה, כל החברים שלי פה, אני לא יכולה לעזוב אותם. אתם לא יכולים לעשות לי את זה!״ היא התחננה בפניהם ודמעות החלו לזלוג מעיניה. היא חשבה לעצמה איך לילי תגיב? או איך נייט יגיב?
״אנחנו יכולים. אז כל מה שאת יכולה לעשות כרגע הוא לארוז״ אמרה אמא בנוקשות ושילבה ידיים. אבא ישב בצד ושתק, מייגן הייתה מאוכזבת ממנו. היא חשבה שתוכל לבנות עליו שיירדו מהרעיון המטורף הזה, אך התאכזבה לגלות שזה לא הולך לקרות.
״אתם טוענים שאתם עושים את זה בשבילי, בגלל ההתנהגות שלי. אך אני יודעת שאתם חושבים שאני הסיבה לריבים ביניכם ועכשו תוכלו לקבל הפסקה ממני, נכון? אבל תנו לבשר לכם חדשות מרעישות: אני לא זאת שגורמת לכם לריב ולצעוק, אלא אתם!״
״מייגן מנטגומרי כדאי לך מאוד להזהר בדברייך…״מחתה אמא אך מייגן עצרה אותה, ״או שמה? תשלחו אותי לפנימייה? אויי אתם כבר עושים את זה!״ אמא באה להטיף לה. ״תחסכי ממני״, אמרה מייגן כחוזה את העתיד. היא עלתה לחדרה ושכבה על המיטה בעודה מתקשרת ללילי, חברתה הכי טובה. ״היי מותק, מה קורה?״ לילי ענתה בצלצול השני ומייגן חייכה בעצב כי היא לא הולכת לראות את לילי בזמן הקרוב.
״כל העולם שלי קורס״, הצהירה בדרמטיות.
״מה קרה?״
״ההורים שלי שולחים אותי לפנימייה, בגלל מה שעשיתי״, מייגן ידעה שעשתה משהו חמור אך היא האמינה שיכלה להשתנות. אבל מה זה משנה אם הוריה חשבו אחרת. הייתה שתיקה ומייגן חשבה לרגע שבטעות ניתקה את הפלאפון. ״לילי? את שם?״
״אה..כן..כן. אני איתך״ ענתה לילי ומייגן הייתה מופתעת מתגובתה הרגועה של חברתה הכי טובה למה שאמרה הרגע. ״שמעת אותי? אני עוזבת!״ אמרה וחיכתה לתגובה יותר נסערת מהקודמת.
״שמעתי אותך. אני פשוט לא כל כך מופתעת את תמיד הסתבכת בצרות״ טענה לילי ומייגן נעלבה מזה שחברתה לא תומכת בה. מייגן שמעה ברקע של הצד השני של הפלאפון את לילי מצחקקת ואומרת ׳מספיק, נייט, אני בשיחה׳ ומייגן בחיים לא הייתה פגועה כל כך. ״עם מי את?״ שאלה מייגן בתקיפות, אך עדיין בספק- היא דיי ציפתה שלילי תהיה עם ג׳ספר ושהכל בראש שלה- שהחבר של לא בוגד בה עם חברתה הכי טובה. נייט ומייגן היו זוג במשך חצי שנה! מייגן חיכתה לתגובה אך רק שמעה נשיפות רועדות. ומייגן הבינה שצדקה, שנייט לצד לילי כרגע. ״אני לא מאמינה! את החברה הכי טובה שלי. סמכתי עלייך. את יכולה למסור לנייט שזה נגמר!״ מייגן הרגישה נבגדת על ידי הוריה ועכשו גם על ידי חבריה הכי טובים.
״אני מצטערת, אבל אנחנו מאוהבים. כבר חודשיים ו..״
״חודשיים?!״ מייגן התחרפנה. ״לא אני לא רוצה לשמוע. פשוט תעזבי אותי וזהו.״
מייגן ניתקה לה והתחילה לבכות. כולם בוגדים בה עכשו. מה? זה הטרנד החדש? לבגוד בה?
לילי התקשרה אל מייגן שוב. ״אני באמת מצטערת. אבל סליחה שאני שמחה שאני סוף סוף יכולה להיות עם מי שתמיד רציתי״
״את בכלל שומעת את עצמך?״
״אהבתי אותו מאז כיתה ז׳. אבל תמיד קיבלת מה שרצית ואני הייתי בצד, המסכנה. ולראשונה בחיי אני לא המסכנה יותר, אלא את״ מייגן לא ידעה שכך הרגישה לילי, אבל אין תירוץ לבגידה שכזו.
״התקשרת אליי כדי לפגוע בי?״
״ברור שלא! אני רק רוצה לומר לך שהפעם זה הגיע לך. מה שעשית באמת היה מוגזם ואני תמיד הייתי צריכה לגרור אותך ולהוציא אותך מצרות ונמאס לי להיות זאת שעושה הכל בשבילך. לפחות כך תוכלי להשתנות בפנימייה הזו ותאמיני לי שזה ייעשה לך רק טו..״ מייגן ניתקה לה. היא לא רצתה לשמוע מה שהיה לחברתה לשעבר לומר. מייגן ידעה שהרחיקה לכת ביום הזה.
״מייגן! אנחנו מחכים לך במכונית, בואי״ צעקה אמא. ואבא צפר.
מייגן התחילה לארוז באי רצון ודחפה בגדים למזוודה וכשסיימה, הייתה מוכנה לעזוב. היא העיפה מבט אחרון אל החדר שהיא לא הולכת לראות עוד הרבה זמן. הוריה חיכו במכונית למטה. ובעודה יורדת במדרגות נזכרה בלילה שגרם להוריה להחליט שהיא עוברת לפנימייה…


תגובות (2)

תמשיכי ! זה מעניין

04/08/2015 20:20

    תודה!! ❤️ המשכתי..

    04/08/2015 21:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך