אני יודעת שנעלמתי בזמן האחרון וגם כתבתי לכם על זה. אני עוברת תקופה מאוד קשה בחיים שלי ואני לא מצאתי כל כך זמן לכתוב.. אבל אני חושבת שעכשיו לאט לאט אני אחזור שוב לעניינים. שיהיה לכם יום טוב ואשמח לתגובות אוהבת מלא❤

התחלה חדשה- פרק 14

11/08/2016 969 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שנעלמתי בזמן האחרון וגם כתבתי לכם על זה. אני עוברת תקופה מאוד קשה בחיים שלי ואני לא מצאתי כל כך זמן לכתוב.. אבל אני חושבת שעכשיו לאט לאט אני אחזור שוב לעניינים. שיהיה לכם יום טוב ואשמח לתגובות אוהבת מלא❤

החלטתי לעלות לישון ולהפטר מכל היום הזה.
"בוקר טוב אדיר"-אומרת אימי.
אדיר:" בוקר טוב אמא".
קמתי והתארגנתי לבית הספר. יצאתי לכיוון בית הספר ובדרך ראיתי את נועה עם עילאי.
עילאי:"היי אדיר בוא"-צעק לי מהצד השני של הכביש, כנראה שנועה לא עדכנה אותו לגבי מה שקרה. הגעתי אליהם וביקשתי מעילאי לתת לי רגע לדבר עם נועה ושנפגוש אותו כבר בבית ספר.
אדיר:"נועה תקשיבי אני חייב להסביר לך"
נועה:"חייב להסביר לי מה? שאפילו לפני שנהיינו יחד כבר אתה בוגד בי?"
אדיר:"תקשיבי נועה לגבי נוגה אין כלום בינינו אנחנו סתם נשארנו ידידים אחרי כל המקרה עם האקס שלה אין בינינו כלום וחוץ מזה את בעצמך אמרת לפני שנהיינו יחד. אנחנו עוד לא יחד ואת בעצמך אמרת אתמול שאת לא רוצה שיתחיל בינינו משהו עד שאני ישחרר מרותם ואמרתי לך ששחררתי. אני חושב שאת פשוט בטראומה מאז החבר הקודם שלך שבגד בך אבל נועה אני לא כזה. אני רוצה אותך".
נועה נשארה ללא מילים לא ידעה מה להגיד. לאחר כמה דקות של שתיקה הוסיפה.
נועה:"אני חושבת שאתה צודק"
אדיר:"אז אפשר חיבוק"-היא נתנתה לי את החיבוק הכי כיף שיש ולא רציתי לעזוב אותה יותר לעולם.
אדיר:"אפשר גם נשיקה?"
נועה נתנה לי נשיקה בלחי.
אדיר:"זו לא הייתה הכוונה שלי"
נועה:"אני יודעת טוב מאוד מה הייתה הכוונה שלך."
אדיר:"אז..?"
נועה:"אז תחכה"-אמרה בגחוך והתגרתה בי.
המשכנו לבית הספר יחד ובשער לבית הספר פגשנו את נוגה. נוגה הבחינה בנו ובאה לעברנו מהר.
נוגה:"יואו השלמתם אתם לא מבינים כמה הרגשתי אשמה נועה את חייבת לדעת שאני ואדיר רק ידידים אין בינינו כלום אני רק עכשיו נפרדתי ממישהו שמאוד אהבתי ואדיר בכלל לא הטעם שלי"
נועה:"זה בסדר נוגה באמת"
אדיר:"מה זאת אומרת לא הטעם שלך? מה רע בי?"
נוגה:"תסתכל במראה ותראה. סתם סתם"-אמרה בצחוק. נתתי לה דחיפה קטנה וכולנו צחקנו יחד. נכנסנו לבית הספר והתחלנו את היום בשעתיים של אנגלית.


תגובות (1)

זה כל כך יפה! ואני מקווה שיותר טוב לך עכשיו..אני תמיד פה..

11/08/2016 13:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך