שני הסיפורים האחרים יצאו לי מזעזע אבל אני חושבת שזה יצא מושלם תנסו , מקסימום לא תאהבו אל תקראו .

זאת אהבה ? – פרק 1 סיפור על 1D

28/11/2012 916 צפיות 4 תגובות
שני הסיפורים האחרים יצאו לי מזעזע אבל אני חושבת שזה יצא מושלם תנסו , מקסימום לא תאהבו אל תקראו .

הם היו ביחד מכיתה א׳ ביסודי , הוא היה מאוהב בה בסתר בכיתה א׳ , היא התאהבה כן בכיתה א׳ בחבר הכי טוב שלו . הם חשבו שזאת אהבת אמת , גם אם הם פחדו לעשות את הצעד שיוביל לאהבה . הם חשבו שנשיקה בפה תוביל אותם לנישואים אפילו דמיוניים .
הכל השתנה כשהם הגיעו לכיתה ד׳ הוא עזר אומץ והציע לה חברות , אבל היא כבר התאהבה בו , חברו הטוב כבר לא עניין אותה . רק שהוא התחיל להתייחס אליה לא יפה , כנראה עניין של נקמה , היא כל כך אהבה אותו כשראתה אותו עיניה נצצו . היא חשבה שזה אהבת אמת אפילו שזה גיל צעיר כל כך .
היא נפרדה ממנו בגלל הזלזול , הם חזרו להיות ידידים טובים אבל הוא העיז והציע לה עוד פעם , היא הסכימה . היא הייתה מאוהבת בו מעל הראש אבל הוא רק זילזל וזילזל . הפעם הוא ידע את הסיבה , היא הייתה שמנה היא הייתה מלאה אבל הייתה מקובלת . היא חיכתה את כל היסודי בתקווה שאולי .. והיא החליפה חברים כמו גרביים , הרבה רצו אותה היא נעשתה יפה , גבוהה ובינונית בבטנה . היא רצתה כל כך אבל לא . הרבה בנות הפגינו חיבה כלפיו אבל לא כמוה .
החטיבה הפרידה ביניהם היא עברה ללמוד בארצות הברית והוא נשאר באנגליה .
בארצות הברית ,היו לה חברות אמיתיות שלא ינטשו אותה , עזרו לה לעשות את המהפך . היו לה הרבה בנים אבל עכשיו היא בת 18 , גבוהה , רזה , עיניים חומות , שיער בלונדיני שופע קוראים לה ג׳סיקה ילדה פשוט איך להגיד .. מושלמת , אבל היא שכחה אותו ? זאת בדיחה נכון .. היא לא שכחה אותו ונראה שהיא אף פעם לא תשכח , בשבילה לאהבה אין גיל . והוא ? איך נגיד לא שכח . הוא חושב אליה אבל בתור ילדה שמנה . קוראים לו נייל הורן אבל בטח אתם מכירים , זאת אומרת מי לא ? הוא רוצה לשכוח אבל לא יכול , הוא חושב אליה בתור ילדה גדולה איך היא נראת ? שונה ? .
״תלמידים חזרו על שיעורי הבית״ אמר המורה והיה צלצול , קמה במהירות מהכיסא מתקדמת לעבר היציאה , רוצה לשאוף קצת אוויר , תפסה את ידה חברתה ג׳נה ״לוואן דירקשאן יצא שיר חדש רוצה לשמוע ?״ שאלה ג׳נה את את ג׳סיקה ״אני יוותר , מה דעתך לשמוע קצת את הביטלס ?״ ג׳סיקה שאלה ״מיושנת״ אמרה ג׳נה ״הם בכלל לא יפים , לא כמו וואן דירקשאן ״ אמרה ג׳נה כמשהו שנשמע כמו עקיצה ״אז תראי לי את וואן דירקשאן האלה , קדימה ״ אמרה ג׳סיקה ״הכי חתיך שם נייל בעלי לעתיד״ אמרה ג׳נה ופתחה את האייפון שלה כדי לחפש תמונה . צמרמורת עברה בג׳סיקה , השם ׳נייל׳ גורם לה לרצות לבכות ״בואי״ קראה ג׳נה לג׳סיקה וקטעה אותה ממחשבותיה , ג׳סיקה התיישבה ליד ג׳נה ״נו טתען כבר״ צעקה ג׳נה לעבר האייפון , כאילו שהוא שומע . ״הנה , הנה .. לא זה שגיאה בהעלה .. כמה זמן חיכינו ״ ג׳נה הביטה לעבר המסך ״חכי יש לי תמונות באייפון״ הוסיפה ״תודה שבזבזת את הזמן שלי ביי״ אמרה ג׳סיקה ויצאה בריצה מהכיתה ״ג׳סיייי״ קראה ג׳נה לעברה אבל ג׳סיקה התעלמה .
ג׳סיקה חזרה הביתה והתיישבה על הספה האייפון שלה צלצל ״ ג׳סיייי איפה היית ? וואן דירקשאן באים להופעה אני כל כך מתרגשת ״ ג׳נה צעקה לג׳סיקה באייפון ״כמה מרגש ״ אמרה ג׳סיקה וניתקה . לא היה לה כוח. היא רצתה לחשוב קצת על נייל , היא רצתה להיות איתו


תגובות (4)

נייל מאירלנד לא מאנגליה..

29/11/2012 03:49

חמוד אהבתי :) וכמו שעדן אמרה נייל מאירלנד..

29/11/2012 05:23

נכון אבל עכשיו הוא גר באנגלייה אבל זרמו אני שחכתי חח (:

29/11/2012 05:28

תמשיכי (;

29/11/2012 11:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך