תגיבו ואני ממשיכה מחר :)

זה הוא .. זה האחד שלי … פרק 7

09/11/2013 892 צפיות 4 תגובות
תגיבו ואני ממשיכה מחר :)

פרק 7:
ראיתי את אמא שלי יושבת על המיטה שלי עצבנית ..
"היי אמא .." אמרתי בפחד … " תגידי לי .. את בשביתה ?? " " מה ?" שאלתי ..
"אולי תדברי איתי קצת שאני ידע מה קורה איתך .. אני צריכה לשמוע מליאם שפתאום יש לך חבר וככה וככה וככה ?? תדברי איתי, מה קרה לך בזמן האחרון ? את מנותקת לגמרי ! את רק עם ליאם וחברים שלך את לא חושבת שאת צריכה לשתף גם אותי ?? " "אמא סליחה .. את לא מבינה מה עבר עליי בשבוע ימים האחרונים .. עם כל הקטע של סבתא וגם יש לי חבר .. סליחה שלא סיפרתי לך ." הרכנתי את ראשי אמא חיבקה אותי ישבנו שתינו על המיטה וסיפרתי לה הכל היא נתנה לי עצות ועודדה אותי "אוי ואבוי ללך עם עוד פעם אחת יקרה לך משהו ולא תגידי לי ברור ?! לילה טוב יפה שלי .." היא אמרה לי "לילה טוב אימוש ." השבתי.

קמתי בבוקר והלכתי להעיר את ליאם .. "בוקר טוב לילד שכבר לר בטוווול !!!!" צעקתי " חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בוקר טוב לאחותי הלא בטולה " צחקנו ..
"היי אתה מעתיק ממני !!" אמרתי התחלנו מלחמת כריות ב 7 בבוקר היה מצחחיק .. התארגנו לבית הספר והלכנו לבית הספר בידיעה שיש לנו חבר וחברה שמחכים לנו בכיתה בישביל שנתחבק ונתנשק כי אנחנו אוהבים כל כך .! כמובן שאין על האהבה שלי ושל ליאם כמו שאמרתי אנחנו נשמות תאומות אין עליו !! הוא חולה עליי ואני עליו !!
הגעתי לכיתה "אשלי מזל טוב !! אעעאעעאעא " אמרתי "אעעאעאעא " היא אמרה התחלנו לצעוק בכיתה ואף אחד לא הבין למה .
ראיתי את אריאל הפעם ? בבוקר ? הוא לא נתן לי חיבוק ..:0 הוא נתן לי נשיקה בפה :) "בוקר טוב אהובתי היפה " הוא אמר הסמקתיי !! לא יכולתי !! "בוקר טוב אהובי השבתי לו .."
למדנו ולמדנו הסתיים לו יום, הלכתי לישון , וקמתי ליום חדש, גם הוא עבר .. כך עברו להם 8 חודשים עם אהובי אריאל וליאם עם אהובתו אשלי .. מחר אני הולכת להיות בת 16 מעניין מה מתכננים לי ..
קמתי בבוקר " האא !! אני לא מאמינה !!!" צעקתי ..


תגובות (4)

תמשיכי עכשיו פליז

09/11/2013 10:38

תמשיכי

09/11/2013 10:58

ממשיכה מחר :) שמחה שאהבתן :) לילה טוב ♥

09/11/2013 12:07

וואיי שלמות תמשיכי

09/11/2013 15:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך