אני יודעת שהכל הולך מהר מידי .. אבל אני רוצה עוד כמה פרקים לגמור .. ולהתחיל סיפור אהבה חדר מרענן ומענין... תגיבו מה אתם חושבים עד עכשיו ?

זה הוא …. זה האחד שלי .. פרק 20

03/12/2013 1187 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שהכל הולך מהר מידי .. אבל אני רוצה עוד כמה פרקים לגמור .. ולהתחיל סיפור אהבה חדר מרענן ומענין... תגיבו מה אתם חושבים עד עכשיו ?

הוא שם את ידו על צוארי התקרב אלי ואני אליו והתנשקנו נשיקה ארוכה ..זה ניהפף מישיבה מזרחית על הדשא לשכיבה על הדשא שהוא מנשק אוי נשיקה סוערת " אני אוהב אותך " הוא אמר והמשיך לנשק .. הפסקנו את הנשיקה לא אמרתי מילה ורצתי שיייא המהר הביתה !!
" שיט ! פאק ! מה עשיתי ?! " מלמלתי לעצמי ….
ישבתי וחשבתי לעצמי … זה לא שאני לא רוצה את דור … תאמת ?! לא סיפרתי .. הייתי מאוהבת בדור איזה תקופה.. מאבל היינו מנותקים . לא חשבתי שהיה יכול להיוצר איזשהו כללשהו קשר … ישבתי וחשבתי .. וזה היה מעיק .. הגעתי למסקנה שאני אווהבת את שניהם באותה מידה ואני לא יודעת מה להחליט .. אולי זה נראה מוזר שאני אוהבץ את דור כמו אריאל .. אבל הרגשות שלי כלפיו אחרי כל מה שהיה … השתנו …
אחרי ששבוע החלטתי להיפגש עם דור בבית.י
הוא בא … ונכנס לחדר .. התיישב לידי למיטה חיבק אותי ושאל:
" מה קרה? "
" תשמע … אולי זה יפתיע אותך .. אבל אתה לא ממש יודע מה אני מרגישה כלפיך.."
" זה לא מפתיע אותי אני באמת לא יודע אפילו דבר אחד קטן על ה שאת מרגישה אלי .."
" תשמע דור .. אני לא ישקר .. כן הקסמת אותי בתקופה האחרונה אני מתכווונת של לפני אריאל .. אולי הייתי אפילו קצת מאוהבת בך .. טוב נו קצת הרבה … זה לא אומר שאני לא אוהבת אותך עכשיו.. עכשיו אני מרגישה אליך בידיוק את מה שאני מרגישה לאריאל .. ואני לא יודעת מה להחליט .. "
" תקשיבי .. אני ל רוצה להסיט או משהו … אבל אריאל בגד בך .. אוקיי ? אני בחיים לא יעשה דבר כזה עם תיהי איתי .. אני אוהב אותך דני .. "
" גם אני אותך "
" רגע זה אומר שהחלטת ??" הוא שאל
סימנתי לו כן עם הראש והוא הבין שבחרתי בו … אחר כך אני ילך לספר לאריאל ץ.. כי חשבתי על זה הרבה.. ואני רוצה את דור ..
התקרבתי אליו ונישקתי אותו ..
מנקודת המבט של אריאל …:
רציתי לבוא לביתה של דני … רציתי לבדוק מה שלומה היא לא התקשרה ולא ענתה בזמן האחרון..
אבל.. ראיתי את דור ודני מתנשקים מהחלום של החדר … נכנסתי לחדר והם הפסיקו ..
" עכשיו אנחנו הדדים ? אני בגדתי בך את חייבת להחזיר לי נכון ?! "
הלכתי מהר והיא התחילה לרדוף אחרי " אריאללל תן לי להסביייר !! בבקשהה !! אני נשבעת זה ללא מה שאתה חוושב !! בבקשה אריייאל תעצוור ! "
עצרתי והיא ישבה על הדשא .. התיישבתי גם .. והיא התחילה לספר לי על הכל … על מה שדור בא ואמר לה .. על מה שהיא מרגישה כלפיי וכלפיו ועלמה שהיא החליטה – כמובן שחשבתי שזו החלטה מפגרת .
מנקודת המבט של דני:
" תקשיבי דני .. אני אולי האבא של הילד שלך .. ואת היית אהבת חיי . ואת תישארי בלב שלי כל הזמן .. אבל אנחנו כנראה כבר יותר מידי זמן ביחד .. והגולר רק מנסה להפריד בינינו.. אנחנו לא נוכל להישאר חברים … ידידים כן .. אני תמיד ישאר האבא של התינוק שבבטן שלך.. דני .. אני אוהב אותך .. אבל .. " אמר .
" כן אני מבינה.. אנחנו נישאר בתור אמא ואבא לתינוק הזה .. ונישאר כידידים .. אבל לא בתור בני זוג ..
אריאלי … התקופה איתך הייתה תקופה מהממת ! ואני אהבתי אותך כמו שלא אהבתי אף אחד אחר !
אבל זה כנראה לא יתאים .. עכשיו נמשיך את החיים ,, כל אחד בדרכו .. וניפגש כמובן .. בישביל הילד .. אני אוהבת אותך "
" גם אני אותך" הוא ענה והתחבקנו חיבווק חזק !!
חחזרתי לבית שלי וסיפרי לדור שאנחנו רשמית זוג ..
הוא השכיב אותי על המיטה והתחיל לנשק אותי …….


תגובות (2)

תמשיכי

04/12/2013 00:10

תמשיכי

04/12/2013 00:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך