תודה על התגובות .. כיף לשמוע את הדעות והעידודים שלכןן

love me. 2

21/12/2014 657 צפיות תגובה אחת
תודה על התגובות .. כיף לשמוע את הדעות והעידודים שלכןן

המשכתי לנסוע לבצפר.. החניתי את האופנוע ומרחוק ראיתי את המכונית של רן. חייכתי לעצמי, הורדתי את הקסדה והתקדמתי לשער. כשנכנסתי פתחתי את האייפון, השעה הייתה רבע לתשע. 'לא נורא אני מאחרת, אז לפחות שייצא לי מזה משהו..' חשבתי לעצמי והתקדמתי לכיוון ההמחששה.ישבו שם חמישה בנים, ששניים מהם מהשכבה שלי ,דניאל ומאור.אבל זה לא שיצא לנו לדבר ממש .. ישמצב שנפגשנו בכמה מסיבות של חברים משותפים שלנו, אבל לא שהיה לי קשר איתם.הוצאתי סיגריות מהכיס האחורי של הג'ינס שלי, ואז נזכרתי שלא הוצאתי את המצית שלי מג'ינס השחור שלבשתי אתמול ..הסתובבתי לדניאל.-"תגיד, יש לך מצית?" הוא חייך ואמר-"בשבילך.. כן." הוא חייך אליי, חייכתי אליו חיוך קטן בחזרה.
אדיוט.
ההומו הפרטי שלי❤ מתקשר
דניאל זרק לי את המצית, תפסתי ביד אחת וביד השניה עניתי לשיחה. אני-אע חיים? רן-איפה את, יפה? אני- במחששה,כבר באה. אמרתי תוך כדי שאני מסדרת את הסיגריה בתוך הפה שלי. רן- עזבי. נגמר השיעור הראשון. אני בא אלייך. אני -טוב מאמי שלי. הדלקתי את הסיגריה וניתקתי. הייתי באינסטגרם תוך כדי שאני מעשנת, ומהצד קלטתי שדניאל מסתכל עליי לא החזרתי לו מבט. אני- פוסטר? עדיין לא הסתכלתי עליו. שמעתי אותו צוחק לידי. מהצד קלטתי את רן מתקרב לכיוון שלי קמתי,התנשקנו נשיקה קטנה בפה. רן עיקם את האף שלו, הוא שונא שאני מעשנת. איזה אחד התיישב בספסל לידי עם עוד איזה זונה שישבה לו על הברכיים ונישקה אותו בצוואר והוא צעק לעברנו-"הי.אתה לא הומו?" והתחיל לצחוק שעוד כמה בנים צוחקים איתו.התעצבנתי רצח וצעקתי לעברו-"הי!אתה לא בתול!?" כל החברים שלו ועוד כמה ששמעו התחילו לצחוק או לעשות-אוווו !! גלגלתי עיניים עשיתי לו אצבע שלישית הכנסתי את הסיגריה פעם אחרונה לפה שלי, שאפתי וזרקתי אותה,התקדמנו לבניין של הבצפר. נכנסנו למסדרון.פתאום שמעתי מישהו מאחורי קורא בשם שלי, הסתובבתי וראיתי את דניאל. הוא התקדם אלינו -"אפשר שניה?" הוא הסתכל על רן, סימנתי לו שיתקדם. רן הסתובב והלך הסתכלתי עליו חסרת הבעה-"מה?" הוא נראה מפוחד לרגע אבל התאפס על עצמו וחייך -"מאור עושה מסיבה ביום שישי בערב,יהיה מגניב אם תבואי.."
יופי בדיוק מה שאני צריכה עכשיו! קראש.
נאנחתי-"דניאל .. אני לא יודעת אם קיבלת את הרושם הלא נכון, אבל אני לא מעוניינת, רק הייתי צריכה טובה זה הכול."
הוא מיצמץ לשנייה והיה שקט מפחיד.
-"לא.. אני יודע.. לא שאלתי בקטע כזה. פשוט אני יודע שאת אוהבת מסיבות וכאלה, והמסיבות שמאור עושה הם הכי טובות באזור.."
אוקיי.. עדיין מהסה לקלוט מה הוא משדר בדיוק..
-"נראה כבר.."
הוא הינהן והוציא את האייפון שלו-"אחלה, תודיעי לי ואני אסמס לך את הכתובת .. אז..את הולכת לתת לי את המספר שלך? צחקתי קצת-"תצטרך להתאמץ קצת יותר בשביל המספר שלי" קרצתי לו והלכתי ללוקר שלי. הוצאתי מחברת אזרחות וספר,הכנסתי את התיק ללוקר והתקדמתי לכיתה. נכנסתי , והיה שקט. איחרתי.
-"פאק" צעקתי וכולם צחקו.
המורה נאנחה ורשמה לי איחור..
ישבתי במקום שלי ושמתי רגליים על השולחן.
הרגשתי שזורקים עליי ניירות מאחורה הסתובבתי וראיתי את את מור.
-"אתה סתום או משו!?מה אתה עושה!?"
קיבלתי הודעה, פתחתי את האייפון שלי וראיתי הודעה ממור-
אחיי הקווף-אולי דיי עם הג'ינסים הצמודים האלה!? וואלה, לא מתאים לי שכל החברים שלי מזילים ריר על אחותי!!!
מה יש לו בעיות במוח או משהו??
הסתובבתי אליו, ועשיתי לו אצבע שלישית, ועם המזל שלי המורה שלנו בדיוק הסתכלה .. היא אמרה לי לגשת לחדר של זהבה,המנהלת, ושאני אביא לה את הפלאפון שלי שאני אקבל ממנה אך ורק בסוף היום.. קמתי מהכיסא, הנחתי את האייפון בשולחן שלה, אני-כלבה. סיננתי. ויצאתי לכיוון של חדר המנהלת.. דפקתי על הדלת. ושמעתי את הקול של דרורה, המזכירה. -"כן?" נכנסתי ואמרתי לה שאני צריכה לדבר עם זהבה.היא נאנחה-"היא עוד כמה דקות תתפנה אלייך."
ישבתי בספה הכחולה והקטנה בפינה של החדר,וחיכיתי. אחרי שתי דקות הדלת של זהבה נפתחה וירין יצא ממנה, הסטוציונר של הבצפר. הוא הסתכל על דרורה וכמעט ירק עליה, קמתי מהספה, הוא הסתכל עליי והעיניים שלו שוטטו על כל הגוף שלי,הוא חייך וקרץ לי. גלגלתי עיניים ונכנסתי לחדר של זהבה.
שהיא ראתה אותי ונאנחה-"מה עשית עכשיו?" אני-בוקר טוב גמלך המנהלת זהבה! שלומי מצויין !! היא הייתה נראית ממש מותשת
-"סליחה.. הייתה לי פשוט שיחה מורטת עצבים עם אחד התלמידים לא נשארה בגוף שלי טיפת עצבים בשביל אף אחד !!!"
החלטתי לגשת לעניין.
-" עשיתי היום בכיתה 'תנועה מגונה' כמו שהמחנכת החכמה שלי קוראת לזה ..לאחד התלמידים.."
היטא נראתה כאילו היא עוד שניה עלולה להתעלף
-"בבקשה ממך תשתדלי יותר..את זוכרת את השיחה האחרונה שלנו?"
גלגלתי עיניים
-"כן.. בסדר .. אני אנסה יותר.."
היא נראתה מרוצה מעצמה
-" יופיי .."
נראה שהוקל לה.. בעיה אחד פחות.
יצאתי מהחדר שלה, והתקדמתי לכיתה שלי.שוב.


תגובות (1)

אננ ירדתי לאילת לכמה ימים .. אני אמשיך בקרוב!

24/12/2014 12:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך