זכרון קטן ממך ..

02/03/2015 766 צפיות אין תגובות

כן אני מתגעגעת אלייך … וכן אני לא יכולה לחיות בלעדייך ! אני לא יכולה להמשיך בזה בכל העמדת פנים שהכל בסדר כי לא הכל בסדר שום דבר לא בסדר כי אני כאן לבד אני כאן נושמת וחייה בלעדייך !
איך המצב השתנה כל כך מהר שנתיים שלמות של פאקינג אושר ואהבה , נעלמו והם לא יחזרו לעולם בדיוק כמוך, והלב שלי לא יחזור אני עצמי חצויה הלכתה ועזבתה אותי לבד ועכשיו אני כאן בוכה על האחד שהבטיח להישאר לתמיד וששום דבר לא יפריד בינינו אז איך זה שדווקא אני חיה ואתה לא איך דווקא אני כאן ואתה לא למה? בבקשה תחזור תגיד שכל זה סתם חלום רע ועוד רגע אני יתעורר ויראה אותך שעוד רגע אהיה בזרועותייך בבקשה תחזור ותגיד רק את זה בבקשה תהיה כאן כי אני לא יכולה להמשיך בזה יותר אני נשברת זה קשה איבדתי את הדרך הנכונה איבדתי את עצמי בכל הבכי והסבל .
ואמא שלך פאקינג אמא שלך אני לא יכולה להסתכל עליה בלי להיזכר בך היא פאאקינגג סובלת בוכה וצורחת איך יכולתה לעשות את זה לה לכולנו איך יכולתה ללכת ללא שום הודעה מוקדמת איך יכולתה לעזוב אותי ? את אהבת חייך ? איך ? תראה אותי תסתכל עליי מלמעלה בבקשה תראה אותי תראה את נפש שלי בפני עצמה תראה כמה סבל וכאב היא עוברת אז תסביר לי עכשיו איך יכולתה לעשות דבר שכזה …
כואב לי רק לחשוב עליי בלעדייך , כואב לי לדעת שיותר לא תחזור .. יותר נכון כואב לי שאני צריכה להשלים עם העובדה הזאת שבחיים לא יהיה יותר אני ואתה חוץ מזיכרון אחד ארוך ,זכרון מדהים ,זכרון מלא אושר ואהבה …
אבל איך משלימים עם דבר כזה נורא איך משלימים אם זה שאהבת חיי לא כאן? שאהבת חיי יותר לא תחזור ?
וששום דבר לא יחזור להיות כמו פעם ?

פשוט ממשיכים הלאה אוזרים אומץ ומנסים להמשיך מנסים לאהוב שוב, לתקן את עצמי ואת הלב שלי .
לתת לזמן לעשות את שלו לתת לראש לנוח מכל הלילות חסרי מנוחה ומרובי מחשבה, לשחרר קצת מהזכרון הנורא מכל לנסות להרפות לאט לאט אני לא אומרת שהכל ישכח זה תמיד ישאר אבל בפעם הבאה שתיזכרו בזכרון הזה הוא יהיה קצת פחות כואב הוא יהיה זכרון אהוב וטוב זכרון של קצת עצב ובעיקר אהבה ובסופו של דבר תרפו מהזיכרונות הבאים לאט לאט כמו שאמרתי קחו לזמן לעשות את שלו !..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך