*אני יודעת שבדרך כלל ג'סטין אלוף ב-להתחכם, אבל עכשיו, כשזה קשור בחייה של החברה שלו הוא מעדיף שלא.
לכן הוא לא מספר דבר לאיש.

נ.ב. - תודה לכל הקוראים המקסימים שלי!!! ♥ אתכם :)

חברה של כוכב – פרק 7

11/03/2012 819 צפיות 3 תגובות
*אני יודעת שבדרך כלל ג'סטין אלוף ב-להתחכם, אבל עכשיו, כשזה קשור בחייה של החברה שלו הוא מעדיף שלא.
לכן הוא לא מספר דבר לאיש.

נ.ב. - תודה לכל הקוראים המקסימים שלי!!! ♥ אתכם :)

כל המשפטים האלה פתאום מציירים תמונה אחת – שוב.
"המורה, כואב לי הראש, אני יכולה לצאת לשטוף פנים?" שאלתי.
היא אישרה לי, יצאתי, חלפתי על פני שירותי הבנים, ג'סטין בדיוק יצא, משכתי בצעיף שלו.
הוא הביט בי, "מה עשו לך? אתה כבר לא ג'סטין שהכרתי…" אמרתי לו.
"נלה…" הוא לחש בשקט, "תגיד לי, איימו עליך או משהו?" שאלתי אותו.

הוא הניד בראשו לשלילה, "אני לא רוצה להתעסק בזה, זה עדין." הוא אמר.
"למה אתה מתכוון?" שאלתי אותו.
הפנים שלו השתנו, המבט הקודר השתנה לרגע למאיר תקווה "את מכירה אותי הרבה זמן נלה, מי שמחליט אם אני שונא או אוהב אותך היא למעשה את." הוא אמר כאשר ידו על כתפי.
"למה אתה מתכוון לכל הרוחות?! אתה ג'סטין! לא אני! אני לא ג'סטין אז אני לא מחליטה על הרגשות של ג'סטין!" אמרתי לו בתקיפות.
"הגיע הזמן לשנות את התיאוריה השקרית הזו, את כן יכולה לראות את האמת, אם רק תסרבי להאמין לי נלה," הוא אמר, החזיר את מבטו הקודר ואמר: "אני שונא אותך.".
"אז אתה אומר שלא משנה מה תגיד, האמת היא לא מה שהפה מבשר?" שאלתי.
"בדיוק." אישר ג'סטין את דבריי, "ואת זה הבנתי על בשרי…" הוא מלמל.
חשבתי מעט: "אם כך, ייתכן שאתה לא באמת שונא אותי." אמרתי לו שמחה יותר.
"דיברתי מספיק נלה, אולי אפילו יותר מידי, בבקשה, אני מתחנן, תביני את האמת!" הוא אמר, "אני שונא אותך!" חזר שוב על משפטו.
שוב דמעותיו זלגו, "למה אתה בוכה?" שאלתי אותו.
"כי אני חסר אונים נלה, יום יבוא, את תביני… עכשיו, אם תסלחי לי, עליי לשטוף פנים – שוב." אמר.
"חכה ג'סטין." אמרתי אוחזת בידו, "איך עליי לדעת את האמת?" שאלתי.
הוא חייך, "אל תשאלי את הבובה למה היא רוקדת, תשאלי את מי שמושך בחוטיה של אותה הבובה ההיא, ואני לא מתכוון לסקוטר או מישהו מצוות ההפקה שלי, אני בכלל לא מדבר על הקריירה שלי, תשאלי את השחקן, זה שמכניס לבובה את המילים לפה." הוא אמר רועד מעט.
"ואיך עליי לדעת מי זה?" שאלתי אותו.
הוא הרכין את ראשו, "לצערי ולשמחתי היום בערב את תדעי בדיוק…" הוא אמר לי.
"מה יש היום בערב?" שאלתי אותו.
"הופעה." הוא ענה.
קפאתי במקומי, "אבל אין לי כרטיס, אני לא יכולה לבוא לכל הופעה, אתה יודע." אמרתי.
ג'סטין הוציא מכיסו כרטיס, "קחי, ובבקשה, אל תכעסי על מה שאת הולכת לראות." אמר.
"מה אני הולכת לראות?" שאלתי אותו.
"זה לא משנה, רק תבטיחי שלא תכעסי…" הוא אמר אוחז בכתפיי.
"ג'סטין…" לחשתי.
"מה?" הוא שאל.
הסתכלתי עליו, "עדיין לא ענית לי, איימו עליך?" שאלתי שוב.
ג'סטין חייך, "שזה לא יטריד אותך, עכשיו בואי נמהר לשיעור, לפני שיזמינו את ההורים שלנו…" הוא אמר.
נכנסנו שנינו לכיתה, עדיין לא אחד ליד השני.
השיעורים עברו, הגיעה ההפסקה, ג'סטין עדיין סרב לספר לי מה עובר עליו, ונדמה לי שאפילו אימו לא יודעת.
הייתי בטוחה שמהשיחה ההיא שלנו בשיעור מוזיקה הוא יפסיק להתנהג אליי בקרירות, אבל לא, הוא שוב ישב על הספסל שוקע בכתוב בהודעות ומזיל דמעות.
כמה שכעסתי עליו, כאב לי עליו.
לא הרגשתי בנוח שהוא עצוב למרות שאני כועסת עליו ממה שהוא עשה כשחזרנו מוונדי והאב המפחיד שלה…
איך שהוא התנהג אליי, קשה לסלוח.
אבל הוא אמר לי כמה דברים שאולי כדי לי לייחס חשיבות אליהם.
"הגיע הזמן לשנות את התיאוריה השקרית הזו, את כן יכולה לראות את האמת, אם רק תסרבי להאמין לי נלה".
"מי שמחליט אם אני שונא או אוהב אותך היא למעשה את".
"את זה הבנתי על בשרי…"
"אני חסר אונים".
"אל תשאלי את הבובה למה היא רוקדת, תשאלי את מי שמושך בחוטיה של אותה הבובה ההיא".
ג'סטין מכנה את עצמו בובה, הוא אומר שהוא חסר אונים, שעליי לסרב להאמין לו…
בהפסקה, הוא לא עשה הרבה, רק ישב במושבי הקהל של מגרש הכדורגל וצפה בתלמידים המשחקים.
הם לא שיתפו אותו, כי הם שונאים אותו, אבל ללא סיבה מוצדקת.
התקרבתי אליו, הוא הביט בי, "למה אתה לא מספר לי כלום?" שאלתי אותו.
הוא שתק, לא ענה.


תגובות (3)

עוד! המשך!

11/03/2012 11:32

למה?!קשקראתי חשבתי שאני הראשונה שמגיבה!!
למה?!למה?!
טוב,לא נורא,העיקר הוא שאם לא תמשיכי,תתכונני לסופך!!
מוחעחעחעחעחע
~אוהבת!!~

11/03/2012 11:38

חחח תודה :)
תקשיבו יש מצב שיעלו שני פרקים כי אולי לא יהיה לי זמן להעלות שוב בזמן הקרוב, אני ממש מצטערת… :((

11/03/2012 12:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך