עוד פרק. כן כן ,נראה שחזרתי לעיניינים. מחר לא יהיה פרק כנראה ,כי אני שומרת שבת. שבת קווודש שתיהיה קוראות !

חברים .. פרק 15 – קטע מיני !

24/07/2015 4156 צפיות תגובה אחת
עוד פרק. כן כן ,נראה שחזרתי לעיניינים. מחר לא יהיה פרק כנראה ,כי אני שומרת שבת. שבת קווודש שתיהיה קוראות !

הגענו לבית שלו. השעה כבר היית מאוחרת. אמא שלו הלכה כבר לישון. העיניים שלה היו אדומות, אמא שלו לא אישה שבוכה הרבה או דיכאונית, אבל עכשיו? עכשיו היא נראת כאילו היא בדיכאון עמוק וניראה לי שאני צודקת. לדעת שאת הולכת לאבד את הילד שלך.. ואו, אף אחד לא יכול להבין את הכאב שלה. מתן ישב על מיטתו, מגלגל לעצמו סיגריה. "תיכנסי להיתקלח, חיממתי לך את המים" אמר כראה אותי מסתכלת עליו. חייכתי חיוך עצוב, כמעט נשברת ובוכה. הוא קם והלך למרפסת. מבטי ליווה אותו עד שהוא נעלם מטווח הראיה שלי. השפלתי את ראשי ונכנסתי למקלחת, מנסה להשכיח את הכול ולנסות כמה שיותר להיות רגועה. כשיצאתי ראיתי את מתן רטוב עם המגבת על חלקו התחתון. כנראה הוא התקלח במקלחת השניה שלהם. חייכתי אליו והחלפתי לפיג'מה. הוא התלבש גם. לא החלפנו מילה, עשינו את הכל בשקט, לא היה מקום לדיבורים. הרגשתי את הכאב והעצב שלו רק מהשתיקה הצורמת הזאת. התיישבתי במיטה שלו, מביטה בו מתלבש. "תגיד משהו" מילמלתי כשהוא הרים את מכנסיו. הוא הרים את ראשו אלי. מבטו מין הסתם היה עצוב, אבל הוא ניסה להסתיר זאת. "אני אוהב אותך" חייך אלי. עצמתי את עיניי, נרגעת מקולו ונהנת לשמוע את מה שהוא אומר. הרגשתי את שפתיו נחות על צווארי. קירבתי את ראשו אלי ולא רציתי לשחרר. הוא הרים אותי על המיטה ונשכב לידי. וד פעם היה את השקט הזה, פשוט אין מנ להגיד. הוא הסתכל בתוך עיניי ויכולתי לראות את הפחד בעיניו. ליטפתי את פניו והוא חייך. "יפה שלי" מילמלתי ודמעה ירדה מעיניו. מחיתי אותה. הטא התקרב ונישק אותי. לאט לאט הוא עלה מעלי והתנתק מהנשיקה. "מה קרה?" שאלתי מתנשפת. "לא יודע.. זה לא מרגיש לי נכון עכשיו" מילמל. "זה בסדר" הודעתי וחיוך צדדי עלה על שפתי. הורדתי את החולצה והוא חייך אלי, עדיין את אותו חיוך עצוב. הוא נישק את כל גופי והוריד את מכנסיי. הורדתי את החזייה ונתתי לו לעשות כרצונו. הוא מישש באגרסיביות את שדיי ואני רק גנחתי, מראה לו שאני נהנת. הפכתי אותו ועליתי מעליו. הוא מצץ את הפיתמה שלי בכח מה שגרם לי לשאוג מכאבים. הוצאתי את איבר מינו והכנסתי אותו לשלי. הוא תפס באגני והחל ליתרוק אותי באיבר מינו. עזרתי לו וקיפצתי גם אני. אחזתי בשידה שהיית מעל ראשו ותפסתי אותה. מרימה את ראשי מנסה להסדיר את נשימתי כשאני מרגישה את איבר מינו בתוכי. "אהההה מתן" גנחתי בחוזקה והוא מישש את ישבני. הרגשתי את הציצים שלי קופצים וכאב לי עד שהוא תפס אותם בידיו והכניס בינהם את ראשו וניער. "אווו.. כן זה טוב" אמר מתנשף בכבדות ואחז באגני. "אהההההההההההה מתן !! אוייר" צעקתי בקול חנוק כשהוא הגביר את הקצב. הוא הפך אותי ועלה מעלי. "אני אוהב אותך" מילמל חצי נושם כשהוא דופק אותי. "אוו כן מתן.. גם אני" גנחתי אוחזת בראשו שמנשק את גופי בתאווה. שרטתי את גבו מנסה לא להתאפק כדי לא לצעוק. "אח פאק" לחשתי ונתתי לו כאפה לגב, כדי שיאט את הקצב. "גמרת חייםשלי? " שאלתי מנסה לאפק את עצמי. "לא לא שניה" אמר בחצי צעקה. הרגשתי שאני לא יכולה עוד להתאפק. "מאמי.. מאמי די, גמרתי" לחשתי בלי שום כח אחרי כמה דק. "גם אני" הוא לחש ונח על גופי. חיבקתי אותו, לא היה לי כח לזוז ואני מאמינה שגם לו. "זה היה הכי טוב שלנו עד עכשיו" מילמל ונשכב לידי כשהסדיר את נשימתו. "הרגת אותי" גיחכתי והוא צחק. הנחתי את ראשי על החזה שלו והוא חיבק אותי. "תבטיחי לי שתיהיה מאושרת" אמר והשתעלתי.


תגובות (1)

קטעים מיניים מאוד מוגזמים אה , ושבת שלום :)

24/07/2015 17:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך