Diana
זה אכן קצת בוטה ולא בשפה גבוהה במיוחד ולא מתכננת לעשות משהו רציני עם הסיפור הזה אבל עדיין היתי רוצה למצוא לו כמה קוראים בודדים

חווית השירותים שלי – פרק 1 (סיפור גאה למדי)

Diana 28/02/2015 3372 צפיות 6 תגובות
זה אכן קצת בוטה ולא בשפה גבוהה במיוחד ולא מתכננת לעשות משהו רציני עם הסיפור הזה אבל עדיין היתי רוצה למצוא לו כמה קוראים בודדים

כפות ידיי המיוזעות שחררו את ידית הדלת האדומה שנטרקה בחוזקה והרעש היה נורא חזק ומעצבן כמו הורדת מים באסלה באמצע הלילה במיוחד כשההורים ביקשו לא ללכת לישון מאוחר בדיוק מהסיבה הזאת.
העיניים שלי התרוצצו על פני חדר השירותים הציבוריים הללו בעלות הדלתות האדומות והקירות הלבנים עם תאי שירותים מצד אחד ומשתנות מצד אחר. שירותים ציבוריים, המקום הכי שנוא עלי ומזוהם ביותר לדעתי.
לחשתי לעצמי 'פאק' כשהבנתי שכל התאים של השירותים תפוסים.
הראש שלי הסתובב לכיוון המשתנות וזה הרגיש כמו סצנה בהילון איטי כשאני קולט משתנה אחת פנויה בין שני גברים עסוקים. קיללתי חרישית ללא הפסקה בדרכי לשם.
ללא טיפת נימוס לא הורדתי את העיניים ממבחר איברי המין הגבריים שהיו מצדדי, הידיים שלי הזיעו יותרמתמיד וכל פורנו שראיתי בחיים, של סטרייטים ולא של סטרייטים, קפץ לנגד עיני.
תיארתי לעצמי מה יקרה אם יתפסו את המבטים שלי אז עשיתי מהר את העסק שלי והלכתי לשטוף ידיים, הרגשתי שבוהים בי מאחורה.
כשחזרתי לשולחן במסעדה, אבא שלי בדאגה לא לי אלא לשאר הגברים בשירותים שאל "איך הייתה חווית השירותים הציבוריים?".
"נורא" השבתי. הסמקתי ולא יכולתי להפסיק לחשוב על הדברים שראיתי.
כשהמלצר בא וחייך אלי אמא שלי רק נאנחה בדאגה ועצב.
הרגשתי כאילו כתוב לי על כל הפרצוף שאני חושב על זין.
עשינו את ההזמנה שלנו ואמא שלי נחנקה מהיין ששתתה כשאמרתי שאני רוצה לקינוח גלידה בטעם בננה.
אחותי רק ציחקקה בשקט ואבא שלי לא קלט כלום. המשכתי להסמיק ולעכל את זה שהמשפחה שלי צריכה לעכל אותי.
"מה קרה אמא?!" שאלה אחותי בבהלה מדומה וצחקה, נתתי לה את המבט הזה שאמא שלימכנה פרצוף-תינוק-שמבקש-שיחליפו-לו-את-התיתול.
אמא שלי רק ניסתה לחייך בצער וידעתי שהיא מדמיינת כרגע את בנה בן ה17 מתנשק עם המלצר.
"כלום מתוקה". היא ענתה בסופו של דבר.
אחרי שתיקה מביכה שבה המשפחה שלי שכחה מהקינוחים שלהם ובהו בי אוכל את גלידת הבננה עם חתיכות בננה ארורות בה. יכולתי לנחש בקלות מה אמא שלי ואחותי חושבות. אחותי – 'הוא בטח מוצץ טוב' ואמא שלי – 'לכמה בנים הוא כבר מצץ לאזעזל'.
את הבעת הפנים של אבא שלי לא יכולתי לפענח עד שהוא אמר "טוב תשמעו, אני בטוח שזה רק תקופה כזו בגיל ההתבגרות שלך, קלייד. כולם לפעמים מסתקרנים לדעת מה זה סרטים כחולים מהסוג שאתה ראית". אה כן נזכרתי שהכל התחיל מזה שתפסו אותי רואה סרטים כחולים מהסוג שיש בו בנים מושכים לשם שינוי.
אבא שלי היה רגוע בצורה מרגיזה, אבל זה רק מפני שהוא לא האמין לי שאני הומו, אני צריך לצאת מ100 ארונות כדי שהוא יקלוט.
אבא שלי התחיל להכעיס אותי כשהוא התחיל לנסות להוכיח כמה אני סטרייט באוזניה של אמא שלי אבל אחותי רק הסתכלה עלי ומדי פעם במסך הטלפון שלה ולא הקשיבה. דאגתי ללקק את הכפית שאיתה אכלתי את הגלידה בצורה שתציק לכל המשפחה שלי ואחותי רק צחקה כשהיא קלטה מה אני עושה ואמרה "דיי לזיין תכפית כאילו היא בתולה". אמא שלי ואבא שלי היו מזועזעים ממנה ולא ממני.
כשכל השיחה נרגעה ועברה להיות בנושא העבודה של אבא שלי. זה הפך לאותם רגעים מביכים בו אמא שלי ואני מתנהגים כאילו זה מעניין אותנו אבל בעצם אני מדמיין את כריס המסוורת' אוחז בי ודופק אותי ואת איך שאני גונח באוזניו. אחותי בטוח עשתה אותו דבר כמוני חוץ מהעניין להתנהג כאילו משהו מעניין אותה.
לא הבנתי איך הורים כמו שלנו גידלו שני סוטי מין לא נורמאלים. כאילו, אני דיי נורמאלי אני פשוט הומו בתול מלא בהורמונים.

כל הימים מאז שההורים שלי סוג של הבינו שאני הומו, היו מייסרים ומביכים מלא בשתיקות ומבטים ביישנים מכולם חוץ מאחותי.


תגובות (6)

אני ממש אהבתי:)
אשמח להמשך.

28/02/2015 00:48

    תודהה :)

    28/02/2015 00:54

הו, המשך בבקשה! באלי המשך~

28/02/2015 10:09

זה כזה אדיר אני כבר מלא זמן ממש רוצה לקרוא סיפור/ספר מנקודת מבט בן וממאתי חח תמשיכי סיפור אדיר ומצחיק לפחות אותי הוא ממש הצחיק אהבתי ממש

28/02/2015 11:36

    חחח תודה! שמחה שהצלחתי להצחיק

    28/02/2015 11:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק ענק ענק ענק. ענק
כתוב ממש טוב
מצחיק
שורה אחרונה גרועה קצת חח
עמוק
מעניין
לא שחור לבן אלה מגוון ביותר
ענק. באמת חח

28/02/2015 14:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך