עוד אחת
חרא, חרא, חרא אני לא מאמינה שככה סיימתי את זה :-(

חטופה פרק 26- הסוף

עוד אחת 26/07/2014 4332 צפיות 88 תגובות
חרא, חרא, חרא אני לא מאמינה שככה סיימתי את זה :-(


—-

-נקודת המבט של רוני-
יריה נשמעה וצרחתי מהבהלה, לא יכולתי להישאר יותר במכונית, פתחתי את דלת המכונית ושעטתי החוצה בסערה, מועדת מאחת האבנים אך מצליחה לייצב את עצמי ברגע האחרון.
רועי עמד מול אורי ששכב על הרצפה וכדור בחזהו, מדמם, עיניו הריקניות הסגירו את מותו ואני חייכתי חיוך ענק, רועי שמט את ידו מטה כשבידו עדיין אחוז האקדח.
שמחתי כל כך, שמחתי שעכשיו אני והוא נוכל לבנות את העתיד שלנו.
כשעקפתי אותו ונעמדתי מולו בכדי לראות את פניו שמתי לב לכדור שהיה בבטנו קצת מתחת לצלעותיו, לרגע לא הצלחתי לנשום, סתמתי את פי בעזרת שתי ידיי ובהיתי בפצע הירייה עוד כמה שניות.
רועי שמט את אקדחו ונפל לעפר שלכלך את חולצתו ומכנסיו, נפלתי על ברכיי לצידו, כשדמעות מציפות את עיניי אך אני פוקדת על עצמי לא לבכות.
״רועי…״ מלמלתי וחפנתי את פניו היפות בין שתי ידיי, קרסתי, נשכבת לידו והוא במעט הכוח שנותר בו כרך את זרועו סביב כתפי ברישול.
״לא, בבקשה לא.״ ביקשתי והתחלתי לבכות, לא יכולתי לשבת בצד ולראות את הגבר שלי מדמם למוות, קמתי ורצתי למכונית ברגליים רועדות, פותחת את תא המטען ומחלצת משם את ערכת העזרה הראשונה, רצתי את רועי בחזרה וקרסתי על ברכיי.
״רוני זה לא יעזור.״ הוא לחש וניענעתי בראשי, מסרבת לקבל את דבריו.
״אל תגיד את זה!״ צעקתי עליו ופתחתי את הקופסא שנפלה מידיי ונחתה קרוב לצלעותיו של רועי, צרחתי מהבהלה בדיוק כמו ביום שירו לו ברגל אבל זה רציני יותר, דמעותיי לא חדלו מלזלוג, דאגתי לו.
״יריתי במספיק אנשים וראיתי מספיק מקרי מוות בכדי לדעת שזה לא יעזור, רוני בבקשה דיי.״ ביקש, אפילו דרש והנחתי לזה,הנחתי לו למות.
גל של בכי הציף אותי מחדש ונשכבתי לצידו שוב, שיערי מתלכלך ורועי חופן אותו בידו, ממשש אותו בפעם האחרונה.
לא רציתי לחשוב על העתיד, ידעתי שהוא הולך להיות בלי רועי שלי.
״תסתכלי עליי.״ ביקש והתרוממתי למצב ישיבה , הוא קירב את פניי לשלו ונישק את המרחק שבין האוזן לעין, כאילו מנסה למחוק את הדמעות המלוחות בעזרת נשיקתו המתוקה, שיערי המלא מכסה את שנינו ויוצר מעין וילון סביבנו, כאילו יוצר חומה, כאילו רק שנינו בעולם.
״בן שמואל,״ אמר לרגע וצמצמתי את עיניי, מנסה להבין למה התכוון. ״זה השם משפחה שלי.״ הסביר וגיחך, גיחכתי גם אני למרות שהכאב שמילא אותי, הרגשתי שאני טובית בתוכו.
״אני בחיים לא אמרתי את זה,״ הוא אמר והשתעל, נשימותיו נעשו כבדות והתחלתי לפחד עוד יותר. ״אני אוהב אותך.״ הוסיף וליטף את לחיי בעזרת אגודלו, רציתי לצרוח, לרוקן את כל מה שהציף אותי.
״יש לי בקשה אחת רוני.״ אמר בלחישה צרודה.
״כל דבר.״ אמרתי והעברתי את אצבעותיי על שפתיו, על אוזניו ועל אפו, מנסה לזכור ולהרגיש הכל, למרות שאני לא אשכח, אבל רציתי להרגיש כל דבר שקשור אליו לפני שאני פשוט לא אראה אותו יותר.
״תעברי הלאה, זה יהיה קשה אבל אל תמנעי מעצמך את הזכות לחיות, אני יודע שהרסתי לך כמעט שנה שלמה מהחיים, אבל תמשיכי הלאה, תלמדי, תכירי איזה מישהו שיוכל לספק את הצרכים שלך, תתחתני, תביאי ילדים.״ אמר הכל בסוג של דרישה והנדתי בראשי לשלילה, לא ראיתי את עצמי מקימה משפחה בלעדיו, אני רוצה אותו בתור האבא של הילדים שלי, אני רוצה רק אותו בתור בעלי.
״השנה הזו הייתה השנה הכי טובה בחיים העלובים שלי, אתה הדבר הכי טוב בחיים העלובים שלי.״ מלמלתי בכאב והורדתי את ראשי לחזהו, כמעט מניחה את ראשי עליו.
״תמשיכי הלאה.״ ביקש שוב וליטף את שיערי, הייתי חייבת לעשות משהו, בפעם האחרונה.
התקרבתי אל פניו והצמדתי את שפתיי לשלו, מוחצת אותן, אחת לשנייה, משתוקקת אליהן, זקוקה להן, כמהה אליהן כל כך.
ידו נשמטה משיערי ונפלה חלושות על האדמה, הרמתי את ראשי בחזרה וניתקתי את שפתיי משלו, עיניו החלו להיעצם ולבי הלם חזק יותר.
״לא, בבקשה לא.״ התחננתי שוב אך לא היה מי שישמע אותי בצד השני, נשימתו פסקה, ליבו הפסיק לפעום, רוח החיים כבר לא הייתה בו, הנחתי את מצחי על חזהו וצרחתי, אני כל כך מתגעגעת אליו.
״אני אוהבת אותך.״ אמרתי.
״אני אוהבת אותך.״ חזרתי, הפעם חזק יותר.
״אני אוהבת אותך!״ הפעם צרחתי את זה, את התסכול, את הכאב, את הגעגוע.
נשכבתי בחיקו, כורכת את ידו סביב ומלטפת את פניו של החוטף שלי, הרוצח שלי, האהוב שלי.

שכבתי לצידו חצי שעה שנראתה כמו נצח, האקדח בצבץ בזווית עיני, הפיתוי היה גדול אך הבטחתי לרועי שאני לא אכנע, שאני אמשיך הלאה.
״האם הגעתי לטלנובלה?״ נשמע קול וקמתי במהירות, מביטה באדם מבוגר, שיערו מכסיף ועיניו השחורות מביטות בי בחזרה, לא היה צריך להיות חכם גדול בכדי להבין שזהו אביו של רועי, הם היו העתק אחד של השני.
״את הבחורה שהרגה את שני הבנים שלי?״ שאל ובלעתי את רוקי בכבדות.
״אל תגיד את זה.״ מלמלתי לעצמי.
הוא שלף אקדח מחגורתו וכיוון אותו אליי, לא התנגדתי, לא פחדתי, לא בכיתי, ידעתי שהכדור הזה יכול לקחת אותי לרועי.


תגובות (88)

אוףףףף….. למה סיימת את זה ככה :(
אני בוכה פה!!!!!!
תעשי סוף יפה יותר!!
קיטשי כזה מרגש …
אבל בעיקרו אני מאוהבת בסיפור שלך

26/07/2014 18:02

אהאעהאעהאעהאהעההאהעאהעההאהעהאעהאהעהאה!!!!
יש, רועי מת D=
רגע, רוני מתה או לא?
היא כן מתה, נכון?
איזה כיף מוחעחעחעחעחע
אבל היה עדיף אם היית מתארת את המוות שלה…
את יודעת, המוות של רועי לא ריגש אותי במיוחד. אולי זה בגלל ששנאתי אותו, ואולי זה בגלל שזה היה די צפוי שתהרגי אותו. ' '. [סמיילי שורק]

26/07/2014 18:03

אם להגיד את האמת זנ הסוף העצוב הכי יפה שקראתי אני לא מפסיקה לבכות זה לא אמיתי

26/07/2014 18:03

מה מה מה מה מה
אני מרביצה לךךךךך
מכותת תמותיי
נונונונו אל תמותי
תעשי סוף אחררר שמחחח
נו אוףףף
רועי בן שמואל ז״ל
רוני אמן כן יהי רצוןןן

26/07/2014 18:06

    למה שמח??? סוף שמח זה עלוב!!!

    26/07/2014 18:06

ישש רוני מתה! D:
הסיפור היה מהמם!!!

26/07/2014 18:07

זה די מוזר, 2 אנשים פה שמחים שהדמויות הראשיות מתו -,-

26/07/2014 18:08

ידעתי שתשמחו יסדיסטיות מלהכות! זה הסיפור האחרון שלי שהסוף שלו יהיה חרא.

26/07/2014 18:10

    למהה??? הסיפורים הכי טובים הם אלה שהדמות האהובה על הקוראים [על רובם] מתה

    26/07/2014 18:24

    בסיפור שלי, אין מצב שלא תמות דמות שמישהו אהב. לא אהבת את X מתוך שמונה הדמויות הראשיות? טוב, אני הורגת איזה 6. תהנה~

    26/07/2014 18:36

    למי דיברת? ><

    26/07/2014 18:38

    מה? *תמימה*

    26/07/2014 18:40

    לא, כלום.

    26/07/2014 18:43

עד שאהבתי את רועי ככה את הורגת אותו באלי להרביץ לך עם נבוט

26/07/2014 18:12

    וואי, קראתי את זה ככה:

    עד שאהבתי את רועי ככה את הורגת אותו באלי להרביץ לך עם טוסט

    טוסט lol

    26/07/2014 18:53

יוואו אני כבר ראייתי סווף מהאגדוות למהה ?! תתחיליי סיפור חדש !!

26/07/2014 19:12

דייי יואווו שמישו יעצור את הצחוק המתגלגל (והמרושע) שלי, אני לא מפסיקהההה
זה סוף מצוין!!!!! מה חרא פה?
אז ככה, רועי מת. התחלה מצויינת! הוספת קיטשיות ושזה גם טוב כי ככה הדמות של רוני סובלת יותר. ואחרי זה גמרת במסתוריות ובמתח- מעולה! אני כל כך גאב בך יובל!
אז בתחילת העונה הכל היה בסדר. תיארת כמה שהיא סבלה (רוני) ועד כמה שהוא סטוציונר שמביא זונות ובלה בלה בלה. אין לי כוח להמשיך… (רחמי עלייי, אני גמורה פה מעייפות) ויותר מאוחר התחילה הקיטשיות (חלק שנוא) וששתיהם היו מבולבלים לגמרי. אוהב אותה או לא אוהב אותה? לא ידוע. כיאלו תנשק אותה ואז תבין שלא תוכל להיות איתה ואז תתחיל התשוקה ובסוף מישו מת. הסוף~
יואו. כל כך באלי להתחיל לחפור פה על כל פסיק בפרק, כל כך.
טוב זזתי לנשנש משו.
ויובל, אני יודעת שלא תעשי עונה שתיים לסיפור (המושלם, מדהים, מרתק, מעניין, מותח ומלא ההרג) הזה אבל כן תכתבי (פליזוש) סיפור עם פחות או יותר אותם דברים. כיאלו, מבחינת השילוב הגאנרים (מתח, מוות, אהבה).
את כותבת מעולה, ואין לי ספק שהשתפרת מסיפור לסיפור ומפרק לפרק (מי אני שאדבר?).
בהצלחה לך ואני אקרא את הסיפורים הבאים שלך:))

26/07/2014 19:32

לאא אני לא מאמינה שככה סימתת את זההה את לא אמיתיתתת איך זה נגמר ככה?!?!

26/07/2014 20:23

או יאי! שניהם מתים!!! אני אוהבת אותך!!!!!! זה סוף כזה מקסים!!!! חבל שלא התעללת ברוני טיפה יותר אבל עדיין זה מדהים!!!!! תמשיכי את הסיפור החדש שלך!! ותתחילי עוד אחד!!! ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד!!!!! עכשיו! ( השד הסגול והכועס מהווצאפ)

26/07/2014 20:49

יאאאא איזה עצובבב
למהההה למההה עשית את זה :((((((

26/07/2014 20:55

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמותי.
~אני לאב בוקס אגב .-. אחרי שנים שלא נכנסתי~

26/07/2014 20:58

רגע…
אז הוא הרג אותה או לא?
די, אני כבר השתגעתי.
למרות שרציתי באופן חלקי סוף אובדני , לא דמיינתי אותו ככה!!!
מה עשיתתתתתתתתתתתת??????
למה הרגת לי את רועייייייייייי למההההההה למה למה למהההההההההההה

26/07/2014 21:04

וואווווווווווווווווווווווווו רוציםםםםם עונהה שנייהה רוציםם עונה שנייהההה איכשהווו תספרייי ליי מהה קרההההההההה אחרררר כךךךךךךךךך יכול ליהיות שרועיי קם והציל את רוני איכשהווו דייי אל תשאיריי אותיי במצב הזה -,-

26/07/2014 21:13

O.M.GGGGGGGGGGGGGGG
אני לא מאמינה שסיימת את זה ככהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!
זה לא אמור להיות ככה אני רוצה סוף אחררררררררררררררררר
למה הוא מת ועוד הרגת גם את רוניייייייייייייייייייייייייייייי למה?????????????????????
לא דמיינתי את הסוף ככה זה לא פייר
אני רוצה סוף אחרררררררררררררררררררררררר
רררררררררררררררררררררררררררררררר

26/07/2014 21:18

אטני לא מאמינה אני כול כך כועסת עלייך עכשיו!!! אני לא מאמינה שככהסיימת את זה פשוט לא מאמינה!!!!! אוףףף הם היו יכולים להיות כול כך מאושרים!!!! עם ילדים קטנים שרצים בגינה וצוחקים.דיי אני עכשיו עם ים של דמעות אני לא מפסיקה לבכות זה פשוט לא פייר במיוחד כי זה סיפור כול כך מושלםם ואני התאהבתי בו ברגע הראשון שקראתי אותו .

26/07/2014 21:23

יש! הם מתו!
אבל יובל, התאכזבתי. חשבתי שתעשי איזה מוות איטי, כמו סכין בבטן. אבל גם זה טוב!

26/07/2014 21:57

ישששש את מלכההה ♥

26/07/2014 22:01

יובל את כל כך מתה!!!!!!!!!
למה????? למה???????????

26/07/2014 22:05

חחחחחחחחחחחח איך שאת אוהבת לעשות לנו אתזה

26/07/2014 23:41

אני שונאת אותךךךךךךךךךךךךךך
איך עשית דבר כזה????????
את גרמת לי לדמוע!!!! ~רק אנשים מעטים יבינו שזה דבר קשההה~
יואוווו את עושה מיד פרק תיקון!!!!!!!!!!!
אם לא, אני לא קוראת יותר את הסיפורים שלך. ~ראי את זה בתור אזהרה/סחיטה/איום~

27/07/2014 00:52

מהנראלךךךךך שאתתתת עושההההה???? אתתת ילדהה זבלל אם את לא משנה את זה, לאא עושיםם דברים כאלה!! כאילו את רוני סבבה, שתמות, פחות אחד יותר נחמד, גם רועי, סער והעמלק הזה אורי, אבל ככה לשכוח מאמיליה?? לא לספר מה עלה בגורלה של האישה הכי חשובה בסיפור?? איך את מעיזהה ?? אני פגועה מעמקיי נשמתי!! אני דורשת פרק או עונה שלמה עלייה. אישה גדולה מהחיים. (-,:
וואי אני מזה גאה בעצמי שקראתי בסוף את הסיפור הזה!! הוא אחד היפים♥♥
למרות שבחייאת, כמה אפשר לאכול פריכית וירקות?! עשתה אותי רעבה רוני הזאת.. ורועיקי, חרמן קטן, חחח איך נשאר לו כסף אם כל הזונות שהוא הולך אליהן?! ולמה עשית את סער רע?? היו לו סיכויים מאוד גבוהיים להיות בעלי מהשתי פרקים וחצי שהוא היה בהם (;
חחחחחח הורגות אותי התגובות פה חלק בדיכאון על סף מוות וחלק פה בעננים XD
יאא דוד חיים אני רוצה עוד עונה, מיצידי שמוטציה תחזיר אותם לחיים לא אכפת לי אפילו♥♥

27/07/2014 01:09

    חחחחח אל תגידי לי שבאמת קראת אותו!
    אני אוהבת אותה ברברה (הכינוי שהמצאתי לך❤️) אני יעשה לך עונה שלמה על אמיליה סבבה?

    27/07/2014 01:25

    אל תזלזלי דוד חיים, אני קוראת מהר (;
    אפילו הספקתי לראות האח הגדול עם אחותי בין לבין חחח וכןן כןן אני רוצה את אמיליושש נו תוסיפי אותה לסיפור החדש בתור אמממ שכנה עולה חדשה מארגנטינה שהופכת להיות פסיכולוגית סודית של טל. נווווו זהו עכשיו את חייבת אני מצווה עלייך♥♥

    27/07/2014 01:58

אל תשנאו אותי :-( (אלין ואיילת אתן לא קשורות שבו בשקט.)
תניד צריך סוף טיפה… שונה אבל כמו שהבטחתי זה החרא סוף היחידי שאני יעשה.
תודה לכל מי שקראה והגיבה אוהבת אתכן מלא מלא והי! התחלתי כבר סיפור חדש אז רוצו לעקוב❤️

27/07/2014 01:23

    לאלאללאללאאאאאאאאא.
    את רעה. רעה רעה רעה. רעה.
    עד שאת לא עושה תיקון אני לא קוראת.

    27/07/2014 01:29

    הדר שבי בצד בשקט. יצא מושלם!!

    27/07/2014 01:38

    אלין-בננהכועסת-מילים-וכו' –
    אמרו לך פעם שאת ממש מעצבנת? וצהובה?

    27/07/2014 02:05

    אני אכזרית (מוחעחעחעחעי)
    פסיכופתית במשרה מלאה, שלום.
    חוחוחוחוח
    אני חובבת מוות וסופניות.
    אני פחות צהובה… יותר שחורה. אני שלילית במיוחד^^
    בן אדם טוב או לא? *גבותגבות*

    27/07/2014 02:17

    ליני, אני חושבת שהגיע הזמן שלך לישון…
    יוב… את פשוט.
    פשוט רעה.

    27/07/2014 02:57

הרסת אותי! איך היא נתנה לו למות
אני באמת לא מאמינה שככה סיימת את הסיפוררר. את לא נורמאליתתת

27/07/2014 01:26

אני יהרוג אותך!! מה חשבת לעצמך שאת גומרת ככה את העונה?!
גם רועי מת, וגם אבא שלו בא להרוג את רוני?! מה את חושבת שאת עושה?! והדבר הכי מעצבן שאת משאירה אותנו במתח
אני יהרוג אותך!! את עושה עכשיו עונה שניה או לפחות עוד פרק אחד ואומרת שהכל היה חלום ורוני ורועי עכשיו ביחד
אז עכשיו קומי ותכתבי אותו לפני שאני יבוא וירצח אותך

27/07/2014 01:59

היו לי דמעות בעניים נשבעת לך :'( לא בכיתי מאס ספר מאז שגמרתי לקורא את בית האדס של ריק ריירדן (כי קלטתי שהספר הבא היה הספר האחרון. האחרון. זה אל כיף לדעת שהסיפור שאת כל כך אוהבת נגמר ולא היה יותר). ואני יודעת שהרבה אנשים מתעצבנים עלייך, וזה לא בסדר לגמור ככה את הסיפור, אבל לפחות רועי ורוני היו במקום טוב יותר :) טוב, יותר רוני. רועי הרג יותר מדי אנשים, אז זה לא נראה שהמקום שלו היה בגן עדן. אבל זה היה סיפור טוב, אבל לכל דבר יש סוף, וגם לסיפורים הכי טובים (וזה כולל את פרסי ג'קסון וגם גיבורי האולימפוס!!!! למה ריק?!). תודה על הסיפור המהמם הזה יובל, זאת באמת הייתה חוויה :)

27/07/2014 05:30

אומייגאדד יובלהה התגעגעתי לסיפור שלך. סורי שלא הגבתי לפרקים הקודמים ולסיפור האחר.. הייתי באילת פשוט, אבל תדעי שקראתי כל מילה ומילה מהשלמות שאת כותבת.
אז ככה יובלי שלי(ורק שלי, קנאיות).
אין לי מילים לתאר כמה הסיפור הזה מושלם. אני חושבת שזה הסיפור שהכי התחברתי אליו. מכל הבחינות, הוא היה מושלם.
רואים שהשקעת מחשבה בסיפור, ברעיון ובכתיבה.
ועכשיו לפרק האחרון והמדהים שקראתי הרגע.
מה. נראלך. שהרגת לי את רועי?! בגלל אניי רוצההההה שיחטפווו אותייייי אנשים מושלמים.
הורגתת ליי תרוצחח שלייייי.
אבל זה היה מושלם. כאילו ברמת כתיבה של להגיד, וואו את פאקינג מוכשרת.
אז יובליי אהובתי, אמרתי את אתזה פעם ואגיד את זה היום.
את אחת הכותבות המועדפות עליי באתר, כותבת מוכשרת וילדה מצחיקה שגורמת לי לחייך מכל פיפס קטן שלה.
מודל לחיקוי למיליוני אנשים פה באתר (זרמי שאנחנו רק עשר אלף. קיצר הבנת!).
אוהבת מיליונים מדהימה שליי מוכשרת!!

27/07/2014 06:22

WTF!!!!!! :O אני בהלםםםםם לא עיקלתי עדיין את מה שכתבת אני בוכההההההה למהה למההה הרגת את רועי ורוניייי :((((((
אני לא מאמינהההה את עושה עונה 2 שבסוף הוא לא הרג את רוני ורועי חזר לתחייה וכולם היו מאושריםםם!! :) טוב אולי הגזמתי אבל חייב עונה שניהה חייב!!!!
בתאכלס זה הסוף הכי טוב שיכלת לכתוב עם היה סוף מוושלם והם חיו באושר ועושר.. זה היה כמו כל הסיפור זה למה את סופרת טובה עם כתיבה מקורית ומיוחדת!! עשית סוף מהמם לא יכלת לסיים אחרת ככה זה פרפטוווו D:
ואת לא אומרת לסיפור שלך חרא כי זה הסיפור הכי לאאא חרא שקראתי למעשה זה הסיפור הכיי מדהים שקראתי את פשוט סופרתת את צריכה להיות מאושרת שהסיפוא שלך יצא אחדדד המושלמיםםם לך תיהיה גאה בסיפור!
אז סוףסוף סיימת את הסיפור המעלף שלך מזלל טווב :) מקווה שתכתבי עוד סיפור מהממם כמו זה ואני מבטיחה לך שיקרא אותו דרך אגב אני עדיין מחכה לסיפור הזה של החמישה פרקים משו כזה (?) קראתי תפרקים שמחקת וממש ממש אהבתי
טוב כתבתי מה שחשבתי ורציתי לכתוב אז אני מאחלת לך בהצלחה בהמשך הסיפור שתדעי אין על הכתיבה שלך פשוט מוכשרת ובוקר טוב כמובן ;) אוהבת❤️❤️
נ.ב
רוצים עונה שניה!!!!!רוצים עונה שניה!!!!!!רוצים עונה שניה!!!!!!רוצים עונה שניה!!!!!!!

27/07/2014 06:51

    חחחחחחחחחחחחחחח התגובות שלכם הורגותת בוכההההההה
    עכשיו קראתי אותם XD

    27/07/2014 09:10

כבר אמרתי שאני שונאת אותך? :'(

27/07/2014 17:39

למרות הסוף הטראגי שצפיתי אליו, הכתיבה שלך מדהימה (יענו ברגיל שלך).
לפחות תפצי אותי בעונה 2 כשהם נפגשים בגן עדן, למרות שאני בספק אם רועי הגיע לשם באמת :(

27/07/2014 17:40

    חחחל בואי נעשה לך מפגש מאולתר:
    -רועי מגיע לרגע שדנים אותו לגן עדן או גיהנום-
    ״ושלום ל… רועי בן שמואל, בוא נראה לאן תלך.״ המלאך בעל הכנפיים הלבנות אמר ובדק בניירת.
    ״כתוב לי כאן שקיימת יחסי מין 131 פעמים מחוץ לנישואים, רצחת 52 אנשים שרובם הלכו לגן עדן ועל לא עוול בכפם, עישנת סמים קלים, עישנת, שתית.״ המלאך החל מקריא את גזר הדין של רועי שעדיין עמד שם עם חולצתו המגואלת בדם.
    ״טוב מלאך, כואב לי הצד זרז עניינים ותביא לי רופא.״ רועי אמר בעצבנות.
    המלאך הביא לו מדים אדומים ורועי תפס בהם.
    ״יש משהו מעניין בגיהנום? כוסיות? חשיש עם השטן? ג׳ק דניאלס? משהו?״ רועי שאל ופשט את חולצתו, המלאך הסתכל עליו מבועת והורה לו באצבעו ללכת לצד שמאל.
    ״אם תבוא לכאן רוני גריי יום אחד טפל בה יפה, כי אם לא,״ אמר באזהרה ושלף עוד אקדח שהיה בכיסו, המלאך הנהן בפחד ורועי חייך, מתקדם לגיהנום.

    31/07/2014 04:02

אוולייי תעשי סוף שני לסיפוור שהוא סוף טוב?
אבל זה עדיין סיפור מושלםם

27/07/2014 22:16

חבריםםם! יש לי סוף אחר לסיפור.
אבא של רוני יוריד אותה [יאששש] ואז ייקח את רועי איתו למכונית, ואז רועי מתעורר כי היה עליו אפוד מגן [חעחעחע] ואז שניהם צוחקים בקול רם על הטיפשות של רוני.
ואז הם מגיעים הביתוש, אני מופיעה [תוכלו תלבבבב] ואז רועי מנשק אותי ויאפפ עולים לחנוך את הבית. [קנאיותתת לא לפתוח עין הרע]

29/07/2014 14:16

    חה. הוזה את. שמת לב שאת לוקחת את כל הדברים הטובים??
    עין הרע עין הרע עין הרע~

    29/07/2014 16:19

    בעזרת השם זה יקרה,בלי העין הרע

    30/07/2014 08:37

אוקיי,אני בשוק,התגובה שלי על הסוף הזה-למה זה מושלם אבל מבאס?? אתם רוצים מישהו ללמוד מימנו ? קחו את יובלה.

מהסיפור הראשון הכתיבה שלה הייתה מעולה,כן גם 'באהבה פשוטה '…אבל אממ שם ארוך,בקיצור גם זה היה יפה מאוד,יפה זה אפילו לא המילה המתאימה. מי יחשוב על הריון ? רופא? ילד בשם אור(אני בחרתי את השם!!!!)? זונה?נטלי הופכת לילדה טובה? וכול הדברים האלה. (זה הזכיר לי קצת 90210 וזה סדרה מושלמת,לא בעלילה,בקטע של השינוי של הדמיות וההתפתחות שלהם בהלכו של הסיפור) בזכותך הבנתי איך כתיבה אמורה להיות,שקוראים את הסיפור שלה פשוט לומדים ממנו.

אבל את? הגעת לרמה הכי גובהה,מסיפור ערסים (שכותב ברמה הכי טובה שיש-לסיפורי ערסים חח לא היו לך בכלל שגיאות כמעט) עברת לסיפור דרמה-אהבה-משגע,שאין אחד שקרא ולא יכל לעצור..(בגלל זה גם העתיקו ממך חחחח עד 5 בלילה נשארנו ערות בגלל זה חחח) היה בו אהבה,רצח,מאפיונרים,חטיפה,קנאה,זונות,אקשן,דרמה,בכי,צחוק,פעולה הכול היה בו פשוט. לא חובה סוף שמח אתם יודעים,אבל תיראו לא חסר כלום בסיפור.
חוץ מי זה שאת כותבת מדהימה,שתמיד מגיבה לכולם ומתייחסת לכול תגובה באהבה,לא כול אחד עושה את זה. יש כאלה שעפים על עצמם.ורק כותבים 290 תגובות ממשיכה,את ? ממשיכה,גם אם אין לך הרבה תגובות (תוך שמונה דקות יש לך 20 חחח) את תמיד תמשיכי שזה מה שיפה בך. כולם על הזין שלך תכלס,את לא מתרגשת מתגובות רעות. את לוקחת כול דבר לצומת הלב,יש כאלה שמקבלים שווץ ופורשים חחח.

הסיפור אולי עצוב אבל אני מאוד אהבתי,בחיים לא חלמתי על סוף כזה וזה מה שכיף איתך שאי אפשר לדעת את ההמשך. יש לך כתיבה מושלמת ורעיונות? שרק לך יכולים להיות…
אני בחיים לא חלמתי לאהוב ספורים ככה,אפילו יצא לי פדיחה בכיתה.. אמרתי שאני קוראת סיפורים,כולם צחקו (אני לא מהחכמים,אני מאהבלים עם הבעיות קשב שמקללים מורים ולוקחים רטלין אבל עם ציונים טובים קיצר נאחסית) אז שאלו אותי 'איזה סיפור?' ויצא לי 'חטופה' חחחחחחחחחחחחחחחחח זה סרט אז יותר פדיחה. אבל חטופה בסרט היה קשה לי לעקוב אחריי הכתוביות חחח.

רוב התגובות מאוד כועסות על הסוף,אבל תחשבו ככה-אם הם היו נשארים חיים,מה היה קורה?אולי יום אחד הם יפרדו? אולי יקרה משהו למרות הכול? ולמה שכול סוף היה שמח…
אני אישית מאוד מסכימה עם אלינז שלי (מיונזה התגעגעתי עלייך) ואני חושבת שזה דווקא סוף מצחיק וכפי…
זה שרועי מת,היא כתבה לך הקדמה של הסוף בסיפור- האקדח נפל מידו,של רועי. ידוע הריי שרועי יצטער על המוות של אורי, אבל או לא יזרוק את האקדח,שחכתם שהוא קשוח.בדרך כלל שיורים במישהו הדברים נשמטים מידו. בדיוק מה שקרה לרועי..
(למרות שלא ידעתי את זה חחחח רק עכשיו הבנתי) אני חושבת שאין סוף שיכול להיות יותר מושלם מי זה.
הסוף מרגש וזה הכוונה שלו,הוא באמת יפה וסוחף ואתה באמת מקבל סיפור עם סוף פתוח. מה שגורם לך לרצות המשך ואני בהחלט אשמח לריאולוג ?אפיאולג ? או איך שלא קוראים לזה. וגם נמאס מהחתונות 8000 ילד,אושר ועושר…רוצים אגדה תיראו דיסני. אני ממליצה על היפיפייה העילמת שהייתה עילמת ולא התעוררה וגם כול הממלכה,לא רצתה לקום המטומטמת,בסוף נסיך נישק אותה והיא קמה. והיא דרקון!!!! או שזה בבת הים? (אני בכיתה א ראיתי פיראנה אני לא מבינה בנסיכות.)

סיפור כזה לא תמציאו המון.. וזה הדבר המיוחד בו,הרצח של רועי הוא מה שגורם לסוף להיות מרגש ויפה.
אבל אני מודה שאם תעשי סוף כזה שוב,שגורם לי לצעוק באמצע העבודה,אני אבוא עד עלייך וירביץ לך! מהקילה שחטפתי (נפלתי מהכיסא).

סורי על החפירה אבל חשוב לי לומר שאת מדהימה בכתיבה באישיות בהכול.. (אפילו בביקרות חחחח)
יאללה חזרתי לאתר ווואווו כפרוני שלי אני (כמובן שגם שלך) אני מרגישה קיטשית על החפירה חח אפילו לא סיימתי,אני לא עושה את זה בדרך כלל אבל את הפכת למישהו שאני מעריצה ואני בחיים לא הערצתי אף אחד, ואני שמחה שאת הראשונה.
אז סורי על הקיטשיות המיותרת שלי אבל מה לעשות,שלך מגיע אפילו תגובה יותר ארוכה מזאת… אם היא בכלל ארוכה? חחח

כמובן שאני מאוד כועסת עלייך בגלל שאני ואלינז רצינו להשים לרוני פצצה בתחת אבל נהרס החלום חחח
אז אהובתי המכוערת והיפה והמושלמת (אני לא יודעת איך את נראת,אבל מאה אחוז את יפה) אני גאה בך על הסוף ואל תהיי עצובה שככה סיימת כי זה מה שמיוחד בך,את כותבת ואת לא מודעת לזה,אשכרה את מכינה כול פרק בנפרד ועובדת עליו כמו שאף אחד אחר לא וזה פשוט יוצא מושלם.
אז מה "זה-חרא, חרא, חרא אני לא מאמינה שככה סיימתי את זה :-( "
חרא את ! את לא חרא ! רגע מה? כאילו ,את לא חרא אבל אם את חושבת שאת חרא,אז את חרא,כי את לא חרא ואת לא צריכה לחשוב שאת חרא.,או שהסוף חרא כי שום דבר חרא אז אל תהיי חרא.. התבלבלתי -.- בסוף עוד היה למישהו חרא בגללי חחח 0.0 (אם למישהו יש לא לכתוב,תהיו יפים ותישתקו)
אהובתי היפה (לא אמרת לי מזל טוב היה לי מומולדת חצופה) הסיפור מושלם וצריך לקחת ממך דוגמה.
אבל חובה שתתדעו שחוץ מכתיבה מדהימה יש לה גם אישיות מושלמת. היא תמיד תומכת בהכול, והביקורות? כוסאמא שלכם היא רוצה לעזור יפגרים חחח עצבים של הרגע חחחח

-אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם רוני-
זהו? נראלי סיימתי ?

30/07/2014 09:29

    אילמת **** שכחתי*** היה דרקון** יש עוד שגיאות לא נורא את תסתדרי חחח

    30/07/2014 09:34

    יש לך מחיובות להתייחס לתגובה הזאת כי אני השקעתי בה הרבההה אז תגיביי בה (שאני ארגיש מיוחדת למרות שאני מרגישה חחח)

    30/07/2014 09:54

    דרקונים זה אוסום

    30/07/2014 12:09

    אוסום זה יענתו אסם לדרקונים

    30/07/2014 13:27

    דרקונים לא גרים באסם. הם חיים במערות, גונבים זהב ולוקחים איתם בתולות, ואפשר להרוג אותם רק בעזרת חרב שנתקעה באבן.

    30/07/2014 13:42

    למה דרקונים צריכים זהב מה הם ממוצא תמיני? (כמוני אבל אני גם עוד שש) ואם אני אתקע(חחח לא נשמע משהו) אם אני אתקע חרב בתוך אבן אני אוכל (לא אוכל מהמילה יכול -.-) אני אוכל להרוג דרקון ? כי אם כן אני אלך לגינה אדפוק סכין באבן ובוום יהרוג דרקון היקראו לי 'ציידת דרקונים'

    30/07/2014 13:53

    זו צריכה להיות חרב מיוחדת, שנתקעה בתוך אבן בעזרת קסם ורק אדם מסויים יכול להוציא אותה. כמו המלך ארתור.
    ודרקונים לא צריכים זהב. גם בני אדם לא צריכים זהב. אנחנו בכל זאת אוספים אותו. דרקונים אוספים יותר. הם אוהבים זהב.
    באפוקליפסה, אנחנו נרוץ אל הדרקונים וננסה להשיג את הזהב שלהם, אך רק אחד טהור בליבו מספיק להוציא את החרב יקח את הזהב. רק הוא הטהור בליבו ישרוד את האפוקליפסה.
    כמובן, לא כל קסם חייב להיות מתוכנת על "טהור בליבו". יש מצב הקוסם רצה שאיזה בעל אישיות סלית'רינית ישלוט בעולם אחרי האפוקליפסה.
    אבל מאיפה למכשף באיזה דור האפוקליפסה?

    30/07/2014 14:02

    הקיצר ליזה הרסת לי את החלום להיות ציידת דרקוני

    30/07/2014 14:17

    למה שתרצי לצוד את היצורים המדהימים האלה?

    30/07/2014 14:18

    כי אז ירשימו אותי בספריי היסטוריה דעע (יובל יחצופה אני מגיבה לך ץגובה ואת מתעלמת)

    30/07/2014 14:20

    את יכולה לאסור את צייד הדרקונים ולהפוך למפורסמת בעקבות ליבך הרחום.

    30/07/2014 14:44

    זהו שאין לי לב רחום -.-

    30/07/2014 14:47

    גם לי אין.
    רק לדרקונים ובעלי חיים חסרי ישע.

    30/07/2014 14:59

    קודם כול שהיה דרקון חחח וחרב מכושפת בנתיים אנחנו חיות בסרטנ (פנטזיה לא סתם) חחחחחחחחחחחחח אני היה ציידת ואת תהיי המלאך החמוד והרחום שלהם סבבה? חחחחחחחחחח ליזה מלאךחמוד ורחום חחחחחחח

    30/07/2014 15:19

    גברת יובל תפגיני התייחסות חצופה

    30/07/2014 19:57

    יש לי את האישה הכי טובה (ויפה) באתררררר כפרה עלייך רונצ׳ה איזה ריגוש דפקת לי אני עד עכשיו לא מפסיקה לחייך, זה הדדי! גם אני מעריצה אותך! ואוהבת ואני לא טובה בכל הקיטש הזה אז רק שתדעי שאני אוהבת אותך ותודה על הכל ואמן יהיו עד אלפי רוני באתר (וגם יהיו לי אלף נשים ;-) את מדהימה ואני אוהבת אותך.
    תודה תודה תודה❤️

    31/07/2014 03:46
Bar Bar

זה הסוף
הכי אדיר
ואכזרי
שקראתי בחיי
אני בוכה פה
מה עשית
אלוהים
אדירים
אני סוגדת לך ולכתיבה שלך אני בוכה כמו מפגרתתת

30/07/2014 22:01

    אל תבכייי תמיד תתעודדי ותזכרי שלי היה הרבה יותר קשה לכתוב את זה… אני אוהבת אותך❤️

    31/07/2014 03:47

-מגיבה חדשה-
נראה לך שיש פאקינג מצב שזה הסוף? אני לא מסכימההה לזה אישה
עכשיו טוסי לעשות לי ולכל שאר המאוכזבות סוף אחר
אין מצב שבעלי מת ברור?
עכשיו לפני שגם הכותבת האהובה עלי באתר(אחמ את)גם תמות, אני מצפה לסוף אחר מצידי הכי קיטשי שיש רק שלא ימותו ליייייי
אה ואת מוכשרת ברמות שלא ברא השטןןןן
– מאוהבת בך בסתר –
מואה.

31/07/2014 00:05

    יודעת מה? יאללה שכנעת וגם בגלל שאת קוראת חדשה (וגם בגלל שאני מפחדת על החיים שלי), כל מי שתרצה סוף טוב שתפנה אליי במייל ואני אשלח לה אותו❤️
    אוהבתתת❤️

    31/07/2014 03:49

    אבל תחשבו על זה שוב… ככה זה סוף הרבה יותר יפה❤️

    31/07/2014 03:51

יובלההה. החלטתי להשקיע בשבילך בתגובה ארוכהה (לא, אין סיכוי שאני אצליח)❤️

מה אני אוהבת בסיפור הזה?
את נראת כאילו תעשי משהו משעמם, כמו ירייה ברועי ורוני והוא בורחים. קרב מכוניות עם האבא.. גרים במקום נטוש XD
אז לא.
את הוצאת את כל הציפיות שלי למציאות (יובל החייםםם❤️)
רועי מת. מגיע לגיהינום (חוחו), רוני מתה (חעחע) מגיעה לגן עדן ^^
ואבא של רועי בוכה על הבן שלו. אולי. ואורי גם מת.
סוף טוב הכל טוב (:
"יובל," גלי מלמלה בחשש ונמנעה מלהסתכל על יובל לרגע, היא כל כך פחדה מהתגובה הכנראה חריפה שלה. "אני יכולה לש-לשאול משהו?"
יובל נאנחה ברוגז. "עכשיו שאלת." חיוך קל עלה על פניה, "נו. את לא צריכה לומר לי אם את שואלת. אל תבזבזי מילים…"
גלי הביטה ביובל אחרי המרדנות העיקשת שניצחה את הפחד החלש שלה. "את מבטיחה לא לכעוס?"
"נו, גלי, אין הבטחות. פשוט תגידי כבר."
"את יכולה להמשיך את חטופה כשרועי בגיהינום ורוני בגן עדן והם מנסים להגיע אחד לשני?" עינייה של גלי פרפרו. "פליז פליז פליז!"
"את נורמלית?!?!?!" יובל כמעט השתגעה. "כשהם בשמיים?!?!?!"
"זה רע?" גלי לחשה מבוהלת והגוף של רעד.
"לא רע," יובל לפתע נרגעה וטפחה לגלי על הכתף. "לא רע. לא רע…"
***
גלי קמה במהירות מהמיטה, "זה היה חלום?" היא מלמלה בבוז והעיניים שלה יקדו, היא התבאסה ממש.
גלי לא הצליחה להירדם והתהפכה במיטתה שוב ושוב.
כשסבלנותה אזלה היא נכנסה אל המחשב כדי לשים שיר רגוע ומרדים ועינייה נחו על הלוגו של אתר 'סיפורים'. היא לחצה על הלוגו והמחשב הכניס אותה לדף הראשי, לפתע היא ראתה שיובל פרסמה הודעה שהכותרת שלה היא: 'לכל הקוראות של חטופה', היא הקליקה במהירות כל ההודעה וראתה שיובל כתבה שהיא הולכת לעשות עונה חדשה כשהם בשמיים.
***
"גלי… גלי…" הוריה של גלילחשו וטילטלו אותה מצד לצד.
"היא התעוררה!" אחיה צרח בהתרגשות, אמה נתנה לה כוס מים.
"איפה אני?" היא לחשה בתדהמה והביטה סביבה. "אנחנו בבית? אני לא מכירה את החדר הזה! מה זה המקום הזה?!"
אמה גילגלה עיניים בעייפות ונאנחה, "מותק, אנחנו בבית החולים, התעלפת."

___

ככה נגמר הסיפור המרגש D:
___
יובל, את כותבת מעולה. אני מחכה לרגע שבו נכתוב את הסיפור (תשלחי לי הודעה במייל-לא זה שבצור קשר אצלי-)
[email protected] — לא, לא. השם משפחה שלי זה לא סיסמא XD
את רוצה סיפור אהבה, מוות, טרגי, עצוב, פנטזיה, הרפתקאות, מותח?
נכון אהבה? XD טוב, אהבה זה החיים (:

___

השקעתי אז תגיבי, בטח יצא לי קצרצר ^-^

31/07/2014 15:49

    אני לא נושמת גלגולה… חחחח ״לא רע, לא רע.״ אני כבר אשלח לך מייל ויחד נכתוב❤️

    31/07/2014 15:54

    אני מיד מתחברת ❤️

    31/07/2014 15:56

האימייל לא נכון, זה [email protected]
שלחתי לך הודעה =)

31/07/2014 19:23

היי(קוראת חדשה ) אני מתה על הסיפורים שלך הם מדהימים יש לך כישרון בשפע זה פשוט מהמם אהבתי הכל – הרעיון הדמויות המוטיבים הכל ממש התרגשתי אבל באמת פאק למה הרגת אותם!
אבל בכל מקרה ממש אהבתי !

02/08/2014 19:57

    תודה רבה שאת קוראת ואני שמחה שנהנית, אני הרגתי אותו כי צריך משהו… טיפה שונה חוץ מהאפי אנד שהסיכוי שיתממש במקרה שלהם ממש קלוש❤️

    02/08/2014 19:59

היי(קוראת חדשה ) אני מתה על הסיפורים שלך הם מדהימים יש לך כישרון בשפע זה פשוט מהמם אהבתי הכל – הרעיון הדמויות המוטיבים הכל. ממש התרגשתי אבל פאק למה הרגת אותם!
אבל בכל מקרה ממש אהבתי !

02/08/2014 20:01

    חחחח הרגתי רק אותו! את לא יודעת מה קרה עם רוני ;-) שמחה שאהבת❤️

    04/08/2014 02:43

אמא מה זה הסיפור הממכר הזה? את חייבת לעשות עונה שניה למרות שהוא מת וזה לא שאלה זה הוראה !❤️
את כותבת מדהים !!

04/08/2014 02:21

    חחח זיו יש לי רעיון אני יקים אותו לתחייה מה את אומרת? תודה שקראת ושמחה שנהנית❤️

    04/08/2014 02:44

    חחחחחחחחחחחח כן תעשי תחיית המתים או משהו, העיקר שתהיה עונה שניה !

    04/08/2014 10:54

לאאא שזה לא ייגמר, זה הסיפור הכי יפה פה באתר!
תעשי אותם בגןן עדן, עונה שנייה! עונה שנייה!

12/08/2014 11:59

פאקקק אני היחידה שבוכה באמצע הלילהXD אין אני ריגשי שזה משהו. אני מצטערת שאני מגיבה מאוחר, רק עכשיו שמתי לב שהעלית פרק. ואני בדיוק קוראת את הסיפור החדש שלך. גאד אני פאקינג מאוהבת בסיפור. אני ד ו ר ש ת עונה שנייה. ד ו ר ש ת
תאמיני לי שאת לא רוצה להתעסק איתי.-. אז אללההההה להמשיךךךךך
פפאקקקקק מה רועי מת סעמקקקק אורי מת… למרות שהוא באמת מת אבל אני אהרוג אותו שוב מה נראלווווו ?!?!
אהבתי את הסיפוורררר ואני עצובה שהוא נגמרר… אני עפה לקרוא את הסיפור החדש שלך. עדיין לא קראתי… סורי(?)(?) בוכייההה

31/08/2014 03:38

הסיפור הכי יפה שקראתי בחיים שלי תקשיבי את כותבת בצורה מושלמת איך שאת מתארת את הסיפור הרגיש לי כל כך אמיתי את אלופה הכי אלופה שיש!!!!!התאהבתי ברועיייייי הדמות הכי אהובה עלייי בסיפור המושלם הזה מקווה שלא תפסיקי לכתוב כאןןןן ושתמיד אוכל להנות מהכתיבה המושלמת שלך!!!!

18/04/2015 05:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך