זה לא הסיפור הראשון שלי פה, יש לי משתמש אחר פה, אבל אני מעדיפה להיות בדויה כרגע. הסיפור ממש לא יהיה סיפור סקס או זנותי, להפך אני רוצה להגיע לנקודת המחשבה של נערה שעוברת דבר כזה כי חברה שלי עברה את זה והתמכרה לזה.. מקווה שאהבתם את ההקדמה, בכל מקרה אני אשמח להערות ולביקורות.

חיים מתסכלים- הקדמה.

01/09/2014 951 צפיות 3 תגובות
זה לא הסיפור הראשון שלי פה, יש לי משתמש אחר פה, אבל אני מעדיפה להיות בדויה כרגע. הסיפור ממש לא יהיה סיפור סקס או זנותי, להפך אני רוצה להגיע לנקודת המחשבה של נערה שעוברת דבר כזה כי חברה שלי עברה את זה והתמכרה לזה.. מקווה שאהבתם את ההקדמה, בכל מקרה אני אשמח להערות ולביקורות.

לא בחרתי בזה, אם הזמן התחלתי לאהוב את זה, את המגע על גופי, את הנשיקות על צווארי. התחלתי למצוא את עצמי מחכה ללילה, לחשכה, כדי ללכת אליו.
קוראים לי אור ביטון, אני בת 17 וחצי ואפשר לומר שהתמכרתי, התמכרתי לסקס. יש כאלה שיגידו שאני זונה, שרמוטה או כל מילה אחרת אבל זה שקר.
עם הזמן התרגלתי והתחלתי לאהוב את זה, הפכתי לכמהה למגע ולכאב. הפעם הראשונה שלי הייתה כשהייתי בת 15 מאונס, נולדה לי בת, שנאתי אותה בהתחלה היא הזכירה לי את הכאב ,הזוהמה שהרגשתי, הגניחות מהכאב, הצעקות בלילה הנורא ההוא.
כשהיא נולדה הבנתי, היא לא אשמה. היום אני עושה זאת עם כל אחד, בשביל כסף לפרנס אותי ואת הבת שלי. ההורים שלי נהרגו בתאונת דרכים, אני צריכה לגדל את עצמי ואת הבת שלי מעיין.
אף אחד לא מסכים להעסיק נערה עם ילדה שמחפשת אהבה קטנה אז מכרתי את גופי, לאותו אחד, לאבא של הבת שלי.
זיון לפי בקשה, אני אוהבת אותו ושונאת אותו כאחד.
אני רוצה את החדירות בתוכי ורוצה במותו.
אני מתוסבכת עם עצמי.


תגובות (3)

אממ… אני אקרא כל עוד זה לא יהיה סוטה…

01/09/2014 21:09

זה לא יהיה סוטה אני מבטיחה.. אני בעצמי נערה אני לא רוצה לקחת מאחרים את התמימות או את התמימות שלי חחחח

01/09/2014 21:12

חח… אוקי ^^ *תמימות תמימות*
פרק ראשון?

01/09/2014 21:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך