טולי
בוקר טוב

חיים פעם אחת- פרק 28

טולי 09/04/2014 1687 צפיות 2 תגובות
בוקר טוב

נקודת מבט תהל:
היה לי דייט מושלם אתמול בערב עם דור הוא מצחיק מוכשר בטירוף.
בבוקר קמתי בחיוך ענק שמרוח לי על הפנים.
ניקי ישנה לידי ולידה רוזי דיברה עד מאוחר חח כמו שנתנאל ודור אמרו רכלניות אבל בכל זאת אני בטוחה שגם הם דיברו על אתמול.
קמתי מהמיטה בזהירות וחיברתי את הפלאפון לרמקולים של הבית ושמתי את השיר "dont wake me up" והתחלתי לרקוד כמו משוגעת בבית חחח אחרי 5 דקות ניקי ורוזי ירדו למטה ורקדו איתי.
"ניקי זה היה הרעיון שלך נכון?" דור צעק כשהוא נתנאל מאור אלירן ואביאל ירדו במדרגות.
"רק ניקי מסוגלת לזה" נתנאל אמר.
"אני יהרוג לך את הפלאפון ניקי" אלירן אמר.
ניקי הסתכלה עליי ועל רוזי בהלם.
"שנייה ולמה אתם חושבים שזאת ניקי ולא אני?" אמרתי בהלם
"כי ניקי משוגעת ואת לא" דור אמר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.
"אחותך משוגעת" היא צעקה
"אני יודע" הוא אמר ונתן לה נשיקה בלחי.
"טוב אז למה האייפון של ניקי פה?" אמרתי והוצאתי את האייפון של ניקי מהמטען
"רגע אז ממי המוזיקה.?" אלירן שאל כלא מבין.
"ממני" אמרתי בחיוך גאה.
"אני כל כך שמחה שלמדת משהו ממני.. ובנים אני במקומכם לא הייתי מתקרבת לארון שלכם בזמן הקרוב" ניקי אמרה ורוזי צחקה.
"מה עשית?" דור צעק
"שתהיה בריאה" נתנאל צעק
ראו עליה שהיא מנסה שלא להפגע אבל ללא הצלחה. ניקי אוהבת את השטויות אבל הן לא פוגעות באף אחד.
"בארונות יש הזמנה ליום ההולדת של האח המפגר שלי דור ולדור יש גם בלונים שיעופו כשהדלת הייתה נפתחת.. מזל טוב אידיוט" ניקי אמרה והלכה למטבח. רק שהפעם לא דור ולא נתנאל הלכו אחריה אלא מישהו אחר.. אביאל…

נקודת מבט ניקי:
הלכתי למטבח והתיישבתי לאכול את האוכל שציפי הכינה לנו.
"את בסדר?" קולו של אביאל.. התגעגעתי אליו כל כך אני זקוקה לחיבוק שלו כל כך אני צריכה אותו.
"כן" אמרתי וניסיתי ליצב את קולי
"אני מצטער על הכל על הבגידה בך במשפחה שלך אבל בעיקר על הטעות הכי גדולה שעשיתי בחיי הבגידה בך . אני אידיוט דפוק מפגר בן זונה מה שתרצי אני יודע אני איבדתי אותך ולראות אותך בזרועות של מישהו אחר מנשקת מישהו אחר מחבקת ואומרת למישהו אחר שאת אוהבת אותו שובר אותי ממוטט אותי." הוא אמר בכנות והשפיל את ראשו
"אביאל.. את האמת אין לי מה לומר אתה הבאת את הפרידה על עצמך להגיד שאני לא מתגעגעת? אז אני לא . אתה לא חשוב לי, אני שונאת אותך, אין לך מקום בלב ובחיי" אמרתי לאביאל. דמעה בוגדנית זלגה לו והוא מיהר למחות אותה הוא הסתובב כדי לצאת.
"להמשיך לשקר?" צעקתי לאביאל הוא הרים את ראשו והסתובב.
"לשקר?" הוא שאל
"כן להמשיך לשקר שאתה לא חלק ממני שאני לא אוהבת אותך כי אני כן" אמרתי ונעמדתי.
"אני מתגעגעת אליך" אמרתי הוא חייך וחיבק אותי.
"גם אני אהובתי"הוא אמר בלחישה כשהוא מחבק אותי.
"אני עם נתנאל אני לא יכולה לחזור אליך זה כואב מידי" אמרתי לו
"להיות קרוב אלייך לא משנה עם בתור אהוב או ידיד העיקר קרוב." הוא אמר וחיבק אותי.

נקודת מבט אביאל:
חלק ממני חזר לחיים לנשום היא כמעט שלי היא סלחה לי מעט. כואב לה וקשה לה אבל לאט לאט. העיקר שאני קרוב אליה.
קרוב לאחת של חיי!!! אני נושם בשבילך… ניקי <3


תגובות (2)

מושלםם תמשיכיי

09/04/2014 09:10

יש היא מתחילה לסלוח לאביאל!
אני מחכה לדור ונוי!
תמשיכיייייייייייייייי

09/04/2014 09:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך