טולי
חג שני שמח נסיכות :*

חיים פעם אחת- פרק 38

טולי 21/04/2014 1939 צפיות 8 תגובות
חג שני שמח נסיכות :*

נקודת מבט נתנאל:
יצאתי אחריי לין מהמועדון, ראו עליה שהיא פוחדת, תשושה, עייפה.
בחיים לא ראיתי אותה ככה.. ואני מכיר אותה מאז שהיא קטנה.
התיישבנו על ספסל והסתכלנו אחד על השני.
"את רוצה לספר לי מה קורה איתך?" שאלתי לאחר כמה דקות של שקט.
"אני צריכה להיות בטוחה שלא תברח שוב. לדעת שאתה תשמור עלי או לפחות תנסה" לין אמרה בשקט.
"תמיד יש לך את המילה שלי" אמרתי. מילה שלי זה מילה. אם אני ישבור את המילה שלי מה אני שווה?! מילה וכבוד זה כל מה שיש לגבר ואישה.. כל ההשכלה והשטויות האלה באים עם הזמן לומדים אבל כבוד והמילה שלך מקבלים ביום שנולדים ועל זה צריך לשמור
"הכל התחיל בתחילת שנה.. זוכר שאביאל מאור ונוי הגיעו ויצאנו למועדון, הלילה בו אביאל התוודע שהוא מאוהב בניקי.. אז שם הכל התחיל ולצערי נהיה גרוע הרבה יותר" לין אמרה.
"לין אף אחד לא יפגע בך עם אני פה" אמרתי והחזקתי בידה.
"אז ככה.. אחרי כמה זמן אתה נעלמת והתחברתי לעדן הדפוקה הזאת, איבדתי את ניקי ותהל, השפלתי אותן קיללתי אבל כמו תמיד החברות שלי נשארו חזקות.. כן אני יודעת שהן לא חברות שלי יותר אבל אני רוצה להאמין בזה… כמה ימים אחר כך הלכתי לבית של עדן וגיליתי שאבא שלה מוכר סמים.. ואז הוא התחיל לאיים עלי שעם אני לא אמכור הוא יהרוג אותי.. אז הסכמתי. פחדתי. ניסיתי לספר לתהל וניקי אבל כל פעם עדן הייתה מגיעה ושינתה נושא והפכה את השיחה לריב. ואז קרה דבר נורא יותר הגיע אליו מישהו בשם זגורי לפי מה שאני זכרתי מלפני כמה שקרה איתכם לפני כמה שנים הוא שזגורי אחד מהמאפיות הוא ה'אויב' של ברוך.. ואבא של עדן הוא.. הוא.." לין סיפרה לי והייתה על סף דמעות. באמא שלי אבא של העדן הזאת צריך להתפלל לאלוהים שהוא לא יפול לי בידיים.
"מה אבא שלה עשה?" שאלתי בעדינות.. טוב הכי עדין שאני יכול.
"אבא שלה מכר אותי לזגורי.." היא אמרה בבכי.. הבני זונות האלה ישלמו על כל מה שהם עשו לה.
"לין הוא נגע בך?" שאלתי.. סעמק אני לא טוב עם בכי ובטח שלא לשאול בעדינות
"הוא ניסה לפני שבועיים בערך אבל הצלחתי לברוח ומאז אני ברחוב. לא יכולתי לחזור הבייתה מהגועל שעשיתי את כל זה.. אני מכרתי סמים אני הייתי חלק מהמאפייה של זגורי.. אבל אף פעם לא נגעו בי בלי רשות לא נתתי שמרתי על עצמי… ומאז שברחתי זגורי מחפש אותי.. ניסו להרוג אותי הרבה פעמים אבל הצלחתי לברוח להתחבא" לין המשיכה את דבריה. בחיים לא הייתי מאמין שלין הילדה הטובה תמכור סמים כי מאיימים עליה או שימכרו אותה לבן זונה כמו זגורי.
"את בטח יודעת הכל על ניקי ודור נכון?" שאלתי תוך כדי שאני אוסף אותה לחיבוק.
"מה יש לדעת?" היא שאלה בעודה קוברת את ראשה בתוך צווארי.
"הם הילדים של ברוך. זה שעבדנו אצלו.. " אמרתי את זה כאילו כלום.. כאילו זה ברגיל.
"ואוו הרבה קרה אצלכם אני מבינה.. טוב אני לא יפריע לך אני אלך" לין אמרה ובאה ללכת.
"לאן את בדיוק חושבת ללכת גברת לין?" שאלתי ותפסתי בידה.
"ממ.. הבייתה." היא אמרה
"ואיפה זה בדיוק?" שאלתי בהתחכמות.
"ברחוב.. בכל מקום ובשום מקום" לין אמרה ויכולתי לשמוע שהיא רוצה לבכות..
"טעות את באה אלינו הבייתה. לברוך יש אחוזה ענקית שעוד אדם לא יפריע לו. ניקי ותהל התגעגעו אלייך.. ואת האמת את חייבת מקלחת" אמרתי בניסיון להצחיק אותה.
"חח אני חייבת מקלחת ואתה חייב למות." לין אמרה הסתובבה.
"א'חח למה?" שאלתי לאחר שנתנה לי סטירה בעורף.
"תודה על הכל מכוער" היא אמרה בחיוך ממיס.
"איך את אומרת תודה עם לפני שנייה הרבצת לי?!" אמרתי בגיחוך ולין צחקה.
"לין בואי איתי" אמרתי במבט רציני אחרי כמה דקות.
"ועם הן ישנאו אותי?" היא שאלה מפוחדת.
"אז תגרמי להן לאהוב אותך שוב כמו פעם" אמרתי ונעמדתי לקחתי את ידה והלכנו לכיוון האוטו.
"יאללה נוסעים הבייתה נספר להן הכל ותעופי להתקלח" אמרתי בחיוך
"תהיה יפה ותשתוק"
"את אומרת שאני יפה?" שאלתי בחיוך מתגרה.
"צודק… אתה לא יפה אז תשתוק" היא אמרה בהתגרות.
"וואה וואה את לא מבינה עם מי יש לך עסק" אמרתי והיא צחקה.
"נתנאל תודה על הכל" היא אמרה חצי ישנה.
"בכיף נסיכה שלי" אמרתי. ראיתי שהיא נרדמה אז הורדתי את הגקט והנחתי עליה שלא יהיה לה קר. שלחתי הודעה בקבוצה שלנו (אביאל, רוזי,מאור, רז, ליאור, ניקי, דור, תהל ואלירן) -החיילים של אמסלם- ניקי ודור החליפו את השם…
"חבר'ה ישלי הפתעה כולם בסלון עוד 10 דקות.. וניקי תדליקו את הדוד מים מישהי צריכה לספר לכם משהו ולהתקלח בדחוףף" כתבתי ושלחתי.
"מי זאת???" ניקי שלחה
"אח מכוער שלי על מי אתה מדבר?" תהל שלחה
"מה יוצאים למועדון ולא אומרים יכלב? את מי הבאת?" דור שלח
"סתמווו חופרים פשוט תעשו מה שאומרים לכם" שלחתי ונעלתי את האייפון.
החנתי את האוטו בחנייה והערתי את לין בעדינות.
נכנסתי הבייתה וכמובן שכולם התנפלו עליי ואז לין נכנסה כולם שתקו. לין תהל ודור היו בהלם.
"לין.. חיים שלייי" ניקי צעקה ורצה לחבק אותה.
"אהובתייי" תהל רצה אחרייה. הן קפצו על לין. לין התפרקה ובכתה.
"יפה שלי מה קרה?" ניקי שאלה. הבאתי ללין כוס מים ושמתי על השולחן נייר טואלט חדש ועוד 2 ליתר ביטחון..
"לין רוצה לספר לכן משהו" אמרתי וישבתי ליד לין. ניקי ותהל הנהנו והלכו לשבת על הספה ממול.
"אז ככה…." לין התחילה לספר. אף אחד לא העיז לקטוע את דברייה היה שקט דממה.
נודר שעם ברוך היה פה הוא היה בהלם שאנחנו יכולים להיות כל כך בשקט.
"וזהו פגשתי את נתנאל היום והוא הביא אותי לכאן." לין אמרה והעירה אותי מהמחשבות.
וואלה עשיתי בשכל שהבאתי את הנייר הוא נגמר.
"חיים שלייי למה לא סיפרת לנו? אני.. אנחנו.. היינו עוזרים לך" ניקי אמרה כשהיא ותהל מחבקות אותה
"פחדתי.." לין אמרה בבכי.
"טוב לין זוכרת מה שאמרתי לך באוטו?" שאלתי ולין הנהנה.
"נו אז למה את מחכה למקלחת" אמרתי בחיוך
"נתנאל אני יקבור אותך תעזוב אותה" תהל צעקה
"את יושנת פה את מודעת לזה את ממש לא חוזרת לרחוב או משהו!" ניקי אמרה ללין ברצינות.
"טוב אני נשארת אבל אני עולה להתקלח כדי שנתנאל לא יבכה" לין אמרה ועלתה להתקלח.
"אחי מברוק" דור אמר אחרי שהבנות עלו אחרי לין.
"על מה אחשלי?"
"על לין.. רואים את זה" הוא אמר
"רואים מה?" סעמק מה הם רוצים?!!!
" אתה מאוהב בה ידפוק" אביאל אמר
"מי מאוהב?!! אני? פ'חחח בסדר" פסלתי את דבריו.
"אחי אתה מאוהב" דור אמר.
"טוב אל תזיינו לי בשכל עפתי לישון. אמרתי אחרי 10 דקות
עליתי למעלה ועברתי ליד החדר של לין. היא שכבה במיטה ולא הצליחה להירדם.
"אפשר להכנס?" שאלתי
"אתה כאילו מנומס?" היא שאלה
"למה כאילו אני אדם מנומס" אמרתי ונכנסתי לבפנים.
"אני לא הסכמתי שתיכנס ונכנסת.. ממש מנומס." היא אמרה בחיוך ציני
"אויש שתקי" אמרתי ונשכבתי לידה במיטה.
"כן זה בסדר.." היא אמרה.
"חח אני יודע" אמרתי
"לין אני שמח שאת פה" המשכתי.


תגובות (8)

נושה זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייי וחג שני שמח גם לך!

21/04/2014 17:13

    נוושיי שלי חג שמח <3

    21/04/2014 18:56

מושלםםםםםםםםםםםם המשךךלללללך

21/04/2014 17:44

אבל רגע לא הבנתי משהואחד למה אביאל היה עם שיר ועוד שכב איתה?

21/04/2014 17:45

    הם לא היו יחד שיר שיקרה כדי שאביאל וניקי יפרדו..
    כי היא מאוהבת באביאל.

    21/04/2014 18:54

פרק אחד היפיםם נשבעת לך!!
נתנאל אהובי!!!

21/04/2014 18:34

מושלםם כרגיל תמשיכיי

21/04/2014 18:59

תמשיכיייייייייייי

21/04/2014 19:10
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך