טולי
פרק כפוולל

חיים פעם אחת- פרק 43 + 44

טולי 22/04/2014 2244 צפיות 10 תגובות
פרק כפוולל

נקודת מבט של ניקי:
קמתי בשעה 6 בבוקר. וואלה מלא זמן שלא קמתי בשעה הזאת.. מוזר זה.. אבל פ'סדר יש לי היום פגישה עם מישהי שנקראת לה שיגרה אז לא נבריז לה על היום הראשון נכון?!
נכנסתי למקלחת ואחרי חצי שעה יצאתי, מרחתי על גופי קרם גוף של וניל אספתי את שיערי לקוקו גבוה,לבשתי חולצה לבנה (בכל זאת היום הראשון ללימודים) וגינס קצר עם קרעים שמתי מעט מייקאפ, סומק, אודם ורוד, רימל ואיילינר שחור דק נעלי אולסטאר ויצאתי החוצה לסלון.
תהל נוי ולין היו מוכנות כבר כמוני. בחולצות שונות החלטנו להתלבש דומה..
הבנים עדיין ישנו חוץ מאלירן שזה שעת ההשקמה הרגילה שלו בכל יום.
אלירן היה לבוש בגינס שחור חולצה לבנה של בצפר עם גקט שחור חלק.. הוא נראה גקט רגיל אבל בגקט יש לו אקדח רגיל ועוד אקדח קטן בצד החולצה ליתר ביטחון.
"בוקר טוב" אמרתי מלאת אנרגיות.
לקראת השעה 7 ציפי העירה את הבנים.. ולא משנה מתי הם יקומו הם לא זוכרים איפה הראש שלהם.. אבל תשאלו אותם איפה האייפון הם יגידו לכם בדיוק, את המקום, באיזה צורה והכל אבל תשאלו אותם איפה הספרים… וואלה הם לא יודעים מזה.. אתם בטוחים שיש להם דבר כזה?! או התשובה ההגיונית שלהם.. היתי צריך להביא.. למה אף אחד לא אמר לי?!
לאאא כי לבצפר לא צריך להביא ספרים! נראה לי אמא שלי שיחדה את המנהלת כדי שנתנאל ודור יעלו כיתה.. בכל זאת איך הם הצליחו לשרוד עד כיתה י'א ובקושי עד 10 הם יודעים לספור?!!
אחרי שעה של ריבים הם היו מוכנים.. את התיקים שלהם אני תהל נוי ולין סידרנו אחרת הם גם לא היו מביאים תיק לבצפר.. כן מצבם גרוע.. ושלי עוד יותר כי אני מדברת לעצמי..
"יאללה זזנו?" אלירן שאל בגיחוך.
"אחי השיער לא מסתדר לי איך אני יצא מהבית?" דור שאל..
"אתה כוסית אח שלו אבל יאללה" אלירן אמר מנסה לזרז אותו.
"דור מאמי בכל מצב אני רוצה אותך" נתנאל אמר בקול נשי.
"רגע למה אתה צריך להיות חתיך ישלך חברה חמוד שלי" תהל אמרה לדור.
"אמ.. אני… לא.. בשביל המנהלת… שלא.. לא.. תשנא אותי" דור התחיל לגמגם עד שמצא תירוץ.
"דור עוף החוצה" תהל אמרה.
"אבל השיער" דור אמר נאנח ויצא החוצה בפרצוף עצוב.
"ילד דפוק אני לא מבינה איך אתם אחים" תהל אמרה.
"אבל אמרתי לך הוא מאומץ" אמרתי לתהל וצחקנו..
הגענו לבצפר בשמונה וחצי.. אפילו להפסקה לא הגענו בגלל השיער של דור!!
"איזה כיתה אתן?" אביאל שאל לא כל כך ידעתי אז הסתכלתי על אלירן כי יש לו את התשובות להכל, אבא עדכן אותו כבר.
"ניקי תהל נוי ולין אותה כיתה אבא שלכם סידר את זה שהן נהיה יחד ואתם תהיו יחד" אלירן ענה לכולנו על השאלה.
"אז אתה בא איתנו?" שאלתי ואלירן הנהן.
"טוב אז אנחנו י'1 ואתם י'א 5" תהל אמרה וצחקה.
"מה מצחיק?" נתנאל שאל
"גם פה אתם בכיתה של המופרעים" אמרתי וצחקתי איתה.
"אוייש שקט" נתנאל אמר.
נפרדתי מאביאל והלכתי עם הבנות ואלירן לכיתה.
"סליחה על ההפרעה" נוי אמרה כשהיא נכנסה.. מנומסת על הפעם הראשונה..
"אתם הילדים החדשים?" המורה שאלה.
"כן גברתי" אמרתי רק שלא תתלהב זה לא קורה הרבה.
"אני עומרית המחכנת שלכן שבו בבקשה בכיסאות הפנויים.. תלמידים אלה הילדים החדשים" עומרית אמרה נופפתי לשלום.. הרגשתי כמו מלכה באמא שלי כולם הסתכלו עלינו.. הבנים בחנו את הגוף שלנו והבנות הסתכלו עלינו כאילו עוד שניה הן הורגות אותנו.. אבל רק ילדה אחת תפסה לי את העין היא הסתכלה עליי שונה, מוזר.

-פרק 44-

נקודת מבט ניקי:
התיישבתי ליד אותו ילדה שולחן אחרי ישב אלירן כדי לשמור עלי, תהל נוי ולין ישבו בצדדי.
"הייוש" כתבתי על פתק ונתתי לילדה. היא חייכה אלי טיפה.
"היי"
"איך קוראים לך?"
"לינוי כהן.. לך?"
"ניקול אמסלם. תקראי לי ניקי"
"סבבה ניקי :)"

*לינוי כהן- בת 16 וקצת..
יש לי שיער חום שטני, עיינים ירוקות עם גוון טיפה כחול, אני ממוצעת לא גבוה לא נמוכה, לא שמנה ולא רזה אני מלאה במקומות הנכונים. יש לי אליקס וטראגוס.
אני שקטה, אני לא מתחברת לכל אחד, אני תמיד יהיה שם כשצריך עזרה, אני חברה אמיתית, אני חכמה אני מוציאה ציונים גבוהים.. כדי לא לאכזב את אמא שלי. היא כל מה שיש לי.
אבא שלי? ברוך אמסלם.. היה לו משהו עם אמא שלי אבל אז הוא גילה שיש לו בת מאישתו והוא עזב השאיר את אמא שלי בהריון לבד.. כשאני נולדתי ראיתי אותו כמה פעמים בודדות ואז זהו נעלם.. אז כן אני אחותם למחצה של ניקי ודור.. אף אחד לא יודע את זה אבל עכשיו היא בכיתה שלי! איך אני יכולה להתמודד עם זה?

נקודת מבט נוי:
נכנסנו לכיתה ממתי מבושה התיישבתי ליד ילדה שנראת לי חמודה היא אמרה שקוראים לה ירדן, היא מרוקאית כמוני.. כפרעלייה!! חח התחברנו מהר למרות שהיא ביישנית מסכנה חפרתי לה!!!

*ירדן שטרית- בת 17 ויומיים!!
יש לי עיינים ירוקות, שיער חום עד אמצע הגב. אני גבוה ורזה אבל אני לא נראת אנורקסית.
אני ילדה ביישנית בהתחלה אבל עקשנית בלי סוף!! אני לא מקובלת מאווד אבל יש לי חברים אני יודעת שהם אמיתיים.
אהבה? כן יש לי אני מאוהבת בבן בשם עומר מכיתות יא.. אבל הוא לא ממש שם עליי.
הכרתי את נוי ותהל הן ממש חמודות.. היה לי קשה בהתחלה להתחבר אליהן התביישתי אבל נוי והחפירות שלה חח גם פיל היה משתגע!!

נקודת מבט אביאל:
יום ראשון בבצפר לא נכנס נעשה מצווה ונכנס לכיתה? בטח שכן!!
נכנסנו לכיתה. למחנך שלנו קוראים ערן וואלה הוא לא בן אדם זה הר! ענקק! וגדול!
התיישבתי בכיתה ליד עומר.. אח בנשמה הילד הזה!!
מה לא עשינו לערן בשיעור? שרנו, תופפנו על השולחן, שיחקנו תופסת, עשינו קרב מטוסים… שלום כיתה א'!!!

*עומר בן חמו- בן 17 וחצי.
יש לי עיינים חומות שיער שחור. אני גבוה ורזה..
אהבה? כדורגל החיים שלי. אני מת על האדרנלין שזורם לי בדם, אנדרנלין טהור.
אני מקובל.. אני מוקף חברים תמיד!
מסיבות? לא מתחילות לפניי שאני מגיע!
אני מתעצבן מהר ונרגע לאט, אני אומר את האמת בפנים גם עם היא כואבת.
אהבה אהבה? יענו בחורה? אז כן יש לי ירדן שטרית נסיכה שלי!!!!
הבעיה? עם אני יהיה איתה ירכלו עלייה, וגם אנחנו לא אותו מעמד חברתי, אז זה יפגע בשנינו, אבל אני משגיח עליה מרחוק.
חבר הכי טוב? וואלה לא היה לי עד היום… אבל הילדים החדשים נראים לי סבבה..
אביאל? כמו אח זה.. וואלה נראה לי מצאתי לי חבר אמיתי.. עזבו חבר מצאתי אח!!

נקודת מבט נתנאל:
שיעמםםם לייי אצל ערן, ואביאל והחבר החדש שלו חירפנו אותי אז הלכתי למחששה לעשן.. וואלה כלום לא חדש.. זונות, זונות ומסוממים.
בנות מתקרבות אליי ואני מזיז! יש לי חברה!!
"אהלןן חברים" צעקתי כשנכנסתי. מקום חדש לא נדפוק הופעה?! בטח שכן!!
"אז אתה חדש פה? להכיר לך את המקום?" איזה אחת באה התיישבה עליי.. אם לא לין בכיף אבל אני עם לין אני אוהב אותה וטוב לי.
"אני אכיר לבד עופי" אמרתי באדישות והקמתי אותה ממני.
"אז אתה הראשון שאמר לה לא" איזה אחד ישב לידי..
"כבוד הוא לי" אמרתי והוצאתי סיגריה.
"תורן" הוא אמר הסתכלתי עליו לא מבין
"תורן בן אבו" אמר.. מה הוא רוצה ממני את כיתה א' בקושי עברתי בהצלחה אז הוא משחק איתי ברמזים?!
"השם שלי עילג" הוא אמר.
"אהה אז תגיד קוראים לי תורן בן אבו" אמרתי בחיוך של 'אני חכם'
"מה השם של העילג בישראל?" תורן שאל.
"נתנאל סויסה האגדה" אמרתי.. כבוד להיות אני!!! הושטתי את היד.. בכל זאת לא מכיר
"תורן בן אבו האחד והיחיד" הוא אמר ולחץ את ידי.

*תורן בן אבו- בן 17 וחצי.
מארינס אני גבוה ושחום יש לי ירוקות כהות, שרירי… קיצר חתיך כמוני לא רואים כל יום..
ישלי קעקוע בחזה בצורת כוכב, עגיל באוזן ובגבה, חולה על בגדים! אין מישהו שמתלבש יותר יפה ממני! פיי אני נשמע כוסית..
אהבה? אין לי בנתיים.. מחכה לאחת שלי!
אני רומנטיקן, נודר הילדה שתהיה איתי תהיה מלכה!! אבל בנתיים אני רווק אז כשהאחת תגיע נדבר.. עד אז אני ערס אבל יש לי כבוד לבנות.. שמכבדות את עצמן. אבל עם אין לך כבוד אז דברי איתי.
אני עצבני מטבעי, אבל כשמדברים על אמא שלי וואי לכם על החיים.. בוא נגיד עדיף לכם שהשב"כ ימצא אתכם לפני!!! אמא שלי המלכה שלי חולה בסרטן!! אז אני מפרנס בנוסף לבצפר. כי החלום והבקשה שלה שאני ילמד ויצא ממני משהו אז נעשה את מה שהיא רוצה.. עד חצי המלכות בשבילה.
אני כובש בנות!!
חבר טוב? נראה לי נתנאל למרות שהוא מוגבל אש!!!

נקודת מבט ניקי:
אחריי שעתיים של חפירה.. הגיעה הצלצול המושיע!! הלכנו לקפיטריה עם ירדן ולינוי הבנות שהכרנו וישבנו עם הבנים.. הם הכירו חברים חדשים אחד עומר ואחד תורן.
אני היחידה ששמה לב שקורה בין ירדן לעומר משהו?!?!
"ירדנוש בואי שניה לצד" אמרתי לירדן והלכנו לצד.
"מה קרה?" היא שאלה מסכנה מה היא חשבה שאני אעשה לה.. וועליה הבנים הלחיצו אותה עם כל הדיבורים על המשפחה שלי.
"תנשמייי חיים שלי.. תגידי את ועומר מה קורה שם?" שאלתי
"מה כלום.." היא אמרה והסמיקה
"שמת הרבה סומק פתאוםם" אמרתי וצחקתי
"אני סוג של.. את יודעת.. נוו" היא חיפשה את המילה המתאימה..
"אוהבת אותו?" שאלתי
"כן" היא אמרה מבושה.
"מי אוהבת את מי?" אביאל שאל כשעומר עומד לידו וירדן.. עגבנייה כלום לידה!!


תגובות (10)

דבר ראשון מושלם.
דבר שני אני מאוהבת בךך.
דבר שלישי בהצלחה מחר במבחןן אהובתי.
שמעי שאני מאוהבת בכתיבה שלך!
שמחתי שהוספת את הדמות שלי לסיפור, תיארת אותו בדיוק כמו שרציתי.
ואומייגאדדד פרק כפוללל נשבעתת עשית לי את סוף השבוע חחחחחח

22/04/2014 23:59

    חייםשליי תודה <3
    מאוווהבת בךך ובכתיבה שלך :*
    ואני ממש שמחה שאהבת את איך שכתבתי את הדמות שלך. עליה חשבתי הכי הרבה איך לכתוב אותה.
    ודבר אחרון..
    אני אוהבת אותך <3

    23/04/2014 00:02

איייייי לובבבבבב דיסססססס סטוריייייי ואורי ווארי ווארי מאץ׳ אי איז פארפאקט

23/04/2014 00:22

    חחח ואני אוהבת אותך :*

    23/04/2014 11:43

מושלםם תמשיכיי3>

23/04/2014 10:05

וואי, אהבתי את הקטעים האלה עם הילדים החדשים!
וגם שירדן נהייתה עגבניה,הרגת אותי!!!☺☺☺
מושלםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייייי

23/04/2014 13:52

    אה! שכחתי לומר לך…
    תקשיבי,אני קמה באמצע הלילה ופתאום אני קולטת שאני עוד חושבת על הסיפור שלך!!!
    אני כזה:' ואו,אני חושבת על זה מתוך שינה?!'☺☺☺
    ובהצלחה במבחן!♥♥♥

    23/04/2014 13:57

זה פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכי מהר!!!!

23/04/2014 13:55

חחחחחחחח תודה <3
חחח ואני ממש שמחה שאת חולמת על החלום שלי :)
(זה לא נשמע טוב אבל לא נורא)

23/04/2014 14:34

    לא ממש חלמתי אבל לא משנה…

    23/04/2014 15:07
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך