חיים פעם אחת- פרק 45

טולי 23/04/2014 1931 צפיות 8 תגובות

נקודת מבט ניקי:
\"מי אוהבת את מי?\" אביאל שאל ועומר עמד לידו. מסכנה ידרן עגבנייה כלום לידה!!!
\"אני אותך דביל.. מזה מי?!\" אמרתי כאילו זה ברור מאליו שדיברנו עלי ועליו.
\"אה.. חיים שלי ברור שאני אוהב אותך הכי בעולם\" אביאל אמר ונישק אותי נשיקה קטנה.
\"אז מה עומר.. יש לך מישהי?\" אביאל שאל.. באותו שנייה הייתי מוכנה להרוג אותו.. כאילו אביאל רואה כששני אנשים מחבבים אחד ת\'שנייה אז איך הוא שואל את זה?! ועוד ליד ירדן?!
\"כן.. אתה יודע הרבה חח\" הוא אמר בלחץ.. כאילו הוא בחקירה אצל השב\"כ ועוד שנייה הוא עומד למות.
\"פעם ידעתי היום יש לי אחת בלב\" אביאל אמר.. הוא יותר מידי קיטשי.
\"מה אתה צריך אביאל?\" שאלתי והוא הסתכל עליי המום.
\"אני? ממך? חס וחלילה יפה שלי למה?\" הוא אמר והפך להיות אדום.. וואלה יש יותר אדומים מירדן.
\"אביאל.. דבר\" אמרתי. אין לי כוח אליו הוא חושב שאני לא מכירה אותו.. חצי שנה אנחנו ביחד עזבו עם זוג או לא אבל אני מכירה אותו, חיה איתו!
\"אני.. אנחנו.. חכי.. הם..\" אביאל התחיל לדבר אבל הסתבכו לו המילים..
\"אתה רוצה לצאת לבד עם הבנים למועדון?\" שאלתי.
\"כן אהבה שלי. מבטיח אין לך מה לדאוג\" הוא אמר במהירות..
אמרתי שאני מכירה אותו טוב או שכן?!
\"אוקי.. תצא\" אמרתי. אני סומכת עליו. אם אני לא אסמוך עליו לא יהיה אמון ובלי אמון אי אפשר לקיים מערכת יחסים אז אני סומכת עליו..
\"באמת? לא כועסת? לא היסטרית? כלום?\" הוא שאל כאילו זה מוזר לו חח אח שלי יהיה צמוד אליו אז אין לי מה לדאוג.
\"לא… אתם תבלו לכם ואנחנו נעשה מסיבת פיגמות ונכיר אחת את השנייה\" אמרתי.
\"מסיבת פיגמות? אנחנו כיתה י\'\" ירדן אמרה..
\"לא ראית את המסיבות שלנו אז שקט\" השתקתי את ירדן והיא הרימה את ידייה כחפה מפשע.
\"מה תפסתם לכם פינה להתבודד.. שיעמם לנו\" תהל אמרה והתיישבה לידי.
\"וואי בא לי ים\" לין אמרה.
\"טוב שבא לך יש לך בריכה בבית ובבריכה לא מסתכלים עלייך\" נתנאל אמר .
\"משעמם לי\" אמרתי ושמתי ראש על ירדן ששיחקה לי בשיער.
\"יש פעילות של זגורי ליד בית ספר. בואו הולכים\" אלירן אמר ונעמד.
\"אבל רק 10 וגם יש אבטחה לבצפר\" לין אמרה
\"אמרתי בואו הולכים!\" אלירן אמר בקול נוקשה.
\"אין מצב שאת הולכת לבד. אני בא איתכם כדי לשמור עליה\" תורן אמר ואחז בידה של נוי.
\"לשמור עליה…\" אביאל אמר וצחק
\"ידפוק אחותך\" דור אמר.
\"וואלה רגע אני שומר על נוי אתה לא חייב לבוא. היא איתי\" אביאל אמר.
\"ואם גם ניקי וגם נוי יהיה בסכנה מה תעשה?\" תורן אמר כדי להכשיל את אביאל.
\"אני אשמור על שתיהן וגם מאור כאן אני לא דואג.\"
\"אני בא\" תורן אמר והתקרב לאביאל.. כל דבר הם פותרים במכות?!?!!
\"אווקיי תורן אתה יכול לבוא.. ירדן לינוי תבואו אליי ב8 יאללה עפנו ביי יפות שלי\" אמרתי נתתי להן נשיקה והלכתי עם כולם. מנסה להרחיק את אביאל מתורן.

נקודת מבט לינוי:
היא לא כזאת גרועה. אני גם לא יכולה להאשים אותה היא לא ידעה עליי, אף אחד לא ידע עליי. רק ברוך והשומר השמן שלו גורילה או משהו כזה.
אני עומר וירדן נשארנו אבל זה שקוף שהם מחבבים אחד ת\'שניה אז לא נעזור לחברה?
\"טוב אני הולכת לקנות אוכל דברי איתי\" אמרתי לירדן והלכתי.. אלוהים יודע לאן עכשיו..

נקודת מבט ירדן:
ממש חברות יש לי!! עזבו אותי עם עומר לבד… מצד אחד אהבתי את זה אבל מצד שני התביישתי נורא.
\"אז יש לך חבר?\" עומר שאל אחרי 5 דקות של שקט.
\"אמ.. לא.. לך?\" שאלתי.
\"חבר חח לא אני לא בקטע של בנים\" הוא אמר וצחק
\"חח כאילו יש לך..\" התחלתי לומר
\"חברה? לא אין לי.. אני דלוק על מישהי אבל את יודעת יש לי שם של סטוציונר אני לא יכול להרוס את השם\" הוא אמר. צבט לי בלב שהוא אוהב מישהי.. ואני בטוחה שזאת לא אני.. הוא בחיים לא ישים עליי נכון? נכון..
\"את חמודה.. את יודעת\" הוא אמר מעיר אותי ממחשבותיי.
\"חמודה אומרים לכלבה\" אמרתי וחייכתי את החיוך הכי יפה שלי.
\"את נסיכה ויש לך חיוך כובש\" עומר אמר וחייך.
\"גם לך יש חיוך כובש מאוד\" אמרתי וחייכתי בביישנות.. אף פעם לא דיברנו הרבה ועוד לבד.. תמידיו סביבנו עוד ילדים בגלל עומר אבל עכשיו כלום שקט.
\"אז מה אמרת המספר שלך?\" הוא שאל
\"לא אמרתי\"
\"אז אפשר?\"
\"תתאמץ.. אם אתה כל כך רוצה אותו תתאמץ כדי לקבל\" אמרתי והלכתי לכיתה עם צלצול הפעמון של בצפר.

נקודת מבט עומר:
אני מת עליה! אני נשבע לכם!!
בערב אני הולך לאביאל והיא תהיה שם אז… יהיה נדיר!!


תגובות (8)

תמשיכיי

23/04/2014 14:24

אהובתיי זה מושלם כרגיל תמשיכיי לאב יו3>

23/04/2014 14:34

חיים שלי תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

23/04/2014 14:44

אני דורשת המשך

23/04/2014 15:08

מושלם!!!!!
תמשיכיייייייייייייייי
דחוף!

23/04/2014 15:11

מושלם

23/04/2014 16:01

עאעאע איזה נסיך עומררר.
תמשיכי בדחיפות

23/04/2014 16:52

תממשייכיי

23/04/2014 21:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך