חיים פעם אחת= פרק 47

טולי 24/04/2014 1743 צפיות 8 תגובות

נקודת מבט של ניקי:
עברו להם כמעט שבועיים.. לא קרה כל כך הרבה. אבא מתנהג מוזר יותר מהרגיל.
דור ותהל ביחד, אני ואביאל ביחד ועומר מחזר אחריי ירדן.
היא מתה להסכים לו אבל היא פוחדת להיות עוד אחת בשבילו.
עוד יומיים היום הולדת שלי ושל דור אז היום אני והבנות הולכות לקניות :)
נכנסתי למקלחת ואחרי חצי שעה יצאתי.
לבשתי חולצה שחורה נופלת עם ריצר\\\'ץ וגינס ארוך צמוד עם קרעים נעלי בובה שחורות ויצאתי לסלון.
תהל נוי לין ירדן ולינוי חיכו לי בסלוןץ ליאור מתביישת לדבר איתי אחרי מה שהאח הדפוק שלה עשה (דניאל) ורז מדבר איתי פעם ב.. אבל לא כל כך מפריע לי.
יצאתי עם הבנות החוצה וחיפשתי לעצמי שמלה למחר בערב ליומולדת שליי !!!
עברנו חצי מהקניון וכלום. אין. נאדה!!!
אז נכנסו לחנות תפירה של דודה של ירדן שמעתי שהיא מדהימה!!
\\\"דודה!!\\\" ירדן צעקה כשנכנסנו לחנות תפירה.
\\\"אני כאן ירדני בואי מאמי\\\" דודה שלה אמרה. נכנסה לחדר החתפירה. היו מלא בדים על הכיסאות שולחן ארוך ועליו מכונת תפירה, מעל השולחן תלוי על הקיר היו קופסאות עם נצנציםף פייטים בכל הצבעים, טושים מיוחדים, עפרונות ומחברת קטנה אני מניחה ששם היא כותבת את המידות והפירוט של הלקוחות שלה. התיישבנו על הספה ממול השולחן וחיכינו שדודה של ירדן תגיע ירדן הלכה להביא איתה את השתייה.
\\\"שלום חמודות שמי נעמי איך אוכל לעזור לכן?\\\" דודה של ירדן.. סליחה נעמי אמרה והתיישבה מולינו.
\\\"קוראים לי ניקי ואלה נוי תהל לין ולינוי. רציתי לשאול אותך אם את יכולה להכין לי שמלה עד מחר בערב?\\\" שאלתי בנימוס.
\\\"יש לי הרבה עבודה אבל מכיוון שאתן חברות של ירדן אני אכין לכן זה יהיה מוכן עד מחר בצהריים.. איך תרצו את השמלות?\\\" היא ענתה על תשובתי.
\\\"אני רוצה שמלה לבנה שבנויה משני חלקים שהעליון יהיה פייטים לבנים ומהפופיק ומטה עד לברך היא תהיה חלקה.\\\" אמרתי.
\\\"לבן. טהור. יהיה לך מתאים בול\\\" נעמי אמרה.
\\\"ואתן?\\\" המשיכה את דברייה.
\\\"אני רוצה שמלה ורודה חלקה שבגב פתוח טיפה.\\\" תהל אמרה וחייכה לנעמי.
\\\"דודה אני רוצה שמלה סגולה ארוכה עם קשירה מאחורה\\\" ירדן אמרה.
\\\"אני ולינוי רוצות פחות או יותר אותו הדבר שמלה קצרה שיש עליה נצנצים אני רוצה בכחול ולינוי רוצה באדום.\\\" לין אמרה.
\\\"ואני אחרונה רוצה שמלה בצבע מוקה עד הברך עם פפיון מקדימה.\\\" נוי אמרה.
נעמי חייכה כתבה הכל והחלה לקחת מאיתנו מידות.
\\\"אוקיי כתבתי את הכל לקחתי מידות מחר בשעה ארבע זה יהיה מוכן\\\" נעמי אמרה וחייכה.
הודנו לה על הכל. ויצאנו החוצה.
\\\"ואוו השעה 14 כבר\\\" תהל אמרה בהלם.
\\\"נו ברור י\\\'חולה חרשנו על כל הקניון. ולא רק זה גם היינו במשחקיה כמו ילדות מפגרות.\\\" לין אמרה וצחקה.
התיישבנו לאכול באחת המסעדות אחרי שהזמנו אוכל הוצאתי את האייפון מהתיק כדי לבדוק מה המצב איתו.
\\\"יש לי 20 הודעות מאביאל\\\" אמרתי בהלם.
\\\"את מדברת יש לי 30 שיחות מתורן.. מה קרה מלחמה?\\\" נוי אמרה וחייגה לתורן.
\\\"היי תורן\\\" נוי אמרה וחייכה.
\\\"כן אני עדיין בקניון\\\"
\\\"כן אני זוכרת שאתה לוקח אותי מחר למסיבה\\\"
\\\"טוב בייוש\\\" נוי אמרה וחייכה כמו סתומה לאייפון.
\\\"מה קורה בינך לבין תורן?\\\" לין שאלה ונוי הסמיקה בטירוף.
\\\"אני חושבת שהתאהבתי\\\" נוי אמרה ושמה ידיים על הפנים.
\\\"מגיע לך להתאהב ולהיות מאושרת.. ותורן ממש מתוק ורואים שהוא אוהב אותך\\\" אמרתי.
\\\"אבל תיזהרי היא סטוציונר\\\" לינוי אמרה והחיוך שהיה לנוי על הפנים נמחק.
\\\"כן אני יודעת\\\" נוי מילמלה וקמה מהשולחן ונכנסה לשירותים.
\\\"נוי חכי\\\" תהל אמרה והלכה לדבר איתה.
אחרי 5 דקות נוי ותהל התחבקו וחזרו לשולחן.

נקודת מבט תהל:
לינוי הורידה לנוי את כל הביטחון בנוגע לתורן אז הלכתי לדבר איתה.
\\\"את הילדה הכי יפה בגן יש לך עיינים הכי יפות בגן..\\\" התחלתי לשיר לנוי באמצע השירותים ושמעתי אוה צוחקת, כבר עשה לי טוב שההרגשה שלה השתפרה.
\\\"הוא על בטוח התאהב בך את נסיכה חמודה מצחיקה וראית בכלל איך הוא הסתכל עליך?!\\\" אמרתי. נוי יצאה מהשירותים נתתי לה חיבוק וחזרנו לשולחן לאכול.
אחרי חצי שעה הם הגיעו גם.. אני לא מאמינה!


תגובות (8)

אההההה זה מושלםםםם תורןןןן התאהב בנוי כמו שרציתייייי.
מושלם אהובתי תמשיכיי בדחופים.
ותקראי את שלי המשכתי אותו

25/04/2014 00:25

תמשיכי

25/04/2014 07:39

מושלמתת שליי תמשיכיי את הסיפור המושלם שלך עכשיו,לאב יו3>

25/04/2014 10:11

מושלם!♥
תמשיכייייייייייייי

25/04/2014 11:07

חיים שלי זה מושלםםם תמשיכי מהררררררררר

25/04/2014 11:39

אויי נווו תמשיייכייי בדחיפווות ומהררר

25/04/2014 18:49

טולייי אהובתיי איפה נעלמתת חיכיתי כל השבת לפרק ממך

26/04/2014 21:28

אמאלה זה כזה מושלם ואני מאוהבת בתהל היא כזאת מושלמת חח ובניקי בכלל
אני קוראת חדשה וחצי קראתי תספור שלא היה לי משתמש ואז לא מצאתי ועכשיוו חזרתי להתמכרות אז תמשיייכיי זה מושלם

26/04/2014 21:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך