פרק 25 :-)

חיים של נערה מתבגרת פרק 25

30/05/2013 1212 צפיות 2 תגובות
פרק 25 :-)

״מה?!״ הוא מלמל.
״טוב בוא נלך לחדר שלי.. שלא נעיר את לירון..״ לחשתי.
הוא קם מהמיטה והלכנו לחדר שלי.הוא היה בתחתוני בוקסר כאלה מוזרים.. וואוו איזה גוף מושלם יש לו..מה זה הקוביות האלה?? לא.. אסור לי לחשוב על זה .. הוא החבר הכי טוב של לירון.
ניכנסנו לחדר.התיישבנו על המיטה שלי ושתקנו.
״נו..״ הוא העיץ בי..
״מה?״ לרגע לא הבנתי מה הוא רוצה..
״איך את יודעת?״ הוא העיץ בי..
״אה..כן..״ מילמלתי.
״טוב זה לא כזה ביג דיל.. כשירדתי לשתות קולה אז שמעתי אותך ואת לירון מדברים והוא אמר שנידלקת עליי או משהו כזה..״ דיברתי מהר.
״אתת האמת..גם אני שמעתי אותך עם החברות שלך..״ הוא גיחח.
״אז..אני חיתך..אה?״ הוא קרץ לי וצחק.
הוא התקרב אליי.ראיתי שהוא מנסה לנשק אותי ולא נתתי לו.
״חשבתי שגם את בקטע..״ הוא מלמל
״תקשיב אתה מדהים והכל…״ מילמלתי
״אבל..״ הוא קטע אותי.
״אבל…אני עוד רוצה לעקל את כל הקטע עם אסף.. הוא האהבה הראשונה שלי וגם ככה היו לי המון בלאגנים בזמן האחרון ואני צריכה קצת זמן לעצמי..״ הייתה שתיקה.
״אני מצטערת..״ אמרתי ונשקתי לו על הלחי.
״וכן..אתה חתיך הורס.. ״ לחשתי וצחקתי ״אני בטוחה שחצי מהשכבה שלך ואפילו קטנות יותר רוצות אותך.. ואת התמצא את זאת שאתה תאהב ביום מן הימים..״
״אבל אני רוצה אותך..״ הוא קטע אותי.
״תן לי לסיים..״ מלמלתי ״יכול להיות שזאת תהיה אני ויכול להיות שלא אבל כרגע אני צריכה זמן לעצמי.לבד..״ חיבקתי אותו והא הלך.
**יום ראשון בשעה 4 הגעתי עם שיר לחזרה.
״שאלום לכולם״ אמרתי וחיבקתי את כולם. גם את עמית. ״אני חושבת שאנחנו צריכות לדבר״ היא לחשה לי ולקחה אותי לצד.
״תקשיבי אני ואסף חזרנו.לא רציתי שתשמעי את זה ממישהו אחר אבל הוא בא אליי יום שישי אחרי הזברה ואמר לי שניפרדתם ושאת לא מתאימה לא והוא מצטער ורוצה שנחזור.ולקחתי את זה . לא בקטע של להחזיר לך אבל זה גם מה שאת עשית לי…״ היא דיברה מהר.
״זה בסדר..אין לך מהה להצטער.אני ואסף כניראה באמת לא מתאימים.ואני צריכה להיות לבד..״ ניסיתי לא להתחרפן מעצבים.
״תהני עם החבר החדש שלך..״ היא קרצה לי.
״מה??״ לא הבנתי מה היא רוצה
היא הצביע לכניסה וראיתי את לירון ודניאל בכניסה.


תגובות (2)

תמשיכייייייי

30/05/2013 11:07

אווופפפ ימרתקת אחת ממשיכייייייי

30/05/2013 11:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך