Nataliyad
ב'ה יהיה פרק נוסף היום בערב בגל שזה פרק קצר.

חלום שהוביל למציאות . פרק 16 .

Nataliyad 25/05/2015 941 צפיות תגובה אחת
ב'ה יהיה פרק נוסף היום בערב בגל שזה פרק קצר.

"יפה שלי " יישי ליטף את הלחי שלי והעביר לי זרמים בכול מקום שנגע בו." אני אוהב אותך " הוא אמר ונתן לי נשיקה נעימה ורכה בפה ,עמדנו במטבח בדיוק סיימנו לשטוף את הכלים , שנינו מנגבים את הידיים במגבת אחת , ידעתי שהוא רוצה שאני אגיד משהוא, אבל היה לי ממש נחמד למתוח אותו , הוא התבונן בי במבט שואל וסקרן ,חייכתי חיוך מתגרה ושילבתי את ידי מאחורי גבי .
" את נהנית להציק לי נכון?!" הוא קבע .
" הבנת נכון" אמרתי מתגרה , הוא שלח את ידיו אל מאחורי גבי תפס את ידי והצמיד אותי אליו , החיוך שהיה לי על הפנים רק נמרח יותר . " את לא רוצה להגיב על מה שאמרתי?" הוא שאל לאט.
" מה אמרתה?" שאלתי בתמימות .
" אני מבין את רוצה לשמוע את זה עוד פעם" .הוא אמר .
" עלייתה עלי ," המשכתי להתגרות בו .
"אני….אוהב…אותך ! " הוא אמר מדגיש כול הברה ומצמיד אותי אליו יותר עד שהמרחק בנינו הסתכם בסנטימטרים ספורים .
"ו.." המשכתי , " מה אתה אוהב בי ?".
"לא יפה להתגרות , הוא אמר בחיוך ," שאני לא אשתפן בסוף " המשיך , עודדתי אותו להמשיך עם המבט שלי , הוא נשם עמוק וניכנע, חייכתי למראה פרצופו המובס .
" אני אוהב…" הוא אמר זז מצד לצד ומוזז אותי איתו , " אני אוהב איך שאת מתעצבנת עלי", הוא אמר ונתן לי נשיקה בין הגבות ," איך שהסימנים מופיעים ממש פה בין הגבות , זה ממש חמוד …אני אוהב איך שאת מתגרה בי , ולא מוותרת לי כשאני עושה משהוא שאת לא אוהבת ," הוא אמר.
" והכי חשוב" הוא הפסיק באמצע ,ויצר מתח , "שאת עומדת על העקרונות שלך ולא מוותרת ".הוא סיים בחיוך .
נהניתי לשמוע את זה, זה היה נעים, הרגע היה מושלם , הוא מחבק אותי , הייתי חיית להגיד לו משהוא גם , הייתי חייבת לפרוק משהוא , חיבקתי אותו ושמתי את הראש על החזה שלו עוצמת עיניים , הוא הנח את סנטרו על הראש שלי ומידי פעם נושק לי.
" אני גם אוהבת אותך " אמרתי לחזה שלו , לא הייתי יכולה להביט בו ולהגיד לו את זה ,הייתי חסרת ביטחון , הוא היה כל כך בטוח בעצמו רציתי את זה גם , רציתי להגיד לו שאני אוהבת אותו ולהביט לו בעיניים , " אני אוהבת שאתה כול כך דואג ומבין אותו " אמרתי חיכיתי לתגובה שלו , רציתי שיבין אותי שיבין שאני אוהבת אותו מאוד אבל לא יכולה להגיד לו את זה בפרצוף , הוא לא אמר כלום ,אחרי כמה שניות הוא השתנק והשתעל , הרגשתי ביד שלי משהוא חם ורטוב , כול החולצה שלו התמלאה בזה , אחיזתו התרופפה והוא התחיל לפול , הרמתי את מבטי אליו הבעת פניו הייתה המומה הצבע אזל מהפרצוף שלו , נלחצתי לא הבנתי מה קרה, לפני שנייה הוא היה בסדר, , " יישי " קראתי אליו , הוא נשען עלי ניסיתי להחזיק אותו כה שהוא לא ייפול על הרצפה חזק מידי ," יישי" קראתי אליו שוב קולי רעד מפחד , הוא הסתכל עלי…לא הוא הסתכל מאחורי, הסתכלתי אחורה וראיתי אותו , הוא עם החיוך הנוראי הזה .
" הבנתי שאם אני רוצה להגיע אליך אני חייב לנטרל אותו !, " הוא אמר החיוך השנוא עלי, זה שרודף אותי בחלומות כול פעם הופיע על פרצופו , הוא תפס את ידי " היום אני הולך ליהנות ," הוא קבע .
התקרבתי יותר ליישי מנסה להגן עליו , שלא יעשה לו יותר ממה שהוא כבר עשה .יישי תפס את ידי ניסה לשמור אותי קרוב אליו , השתחררתי מאחיזתו של החוטף הלכתי אל מאחורי יישי והחזקתי אותו בין ידי , הוא התחיל לפרכס, החוטף הסתכל עלינו עם חיוך מחריד כאילו אנחנו איזה הצגה מצחיקה ומותחת , חיבקתי את יישי קרוב אלי ראשו נח על כתפי ידי מגואלות מהדם שלו , כול כך הרבה דם נזל על הרצפה , ישבנו שנינו בשלולית גדולה מלאה בדם , יישי מפרכס לי בידיים מנסה להגיד לי משהוא דמעות זלגו לו על הפנים , או שאולי זה היה הדמעות שלי שנפלו עליו ," אל תלך .." התחננתי " אל תעזוב אותי , אני צריכה אותך " בכיתי לו , הפה שלו התמלא בדם , " אני… " הוא התחיל למלמל "…מצטער.. שלא.. יכולתי… להגן עליך !" הוא החזיק לי את היד חזק לא רוצה להרפות , ממני , מהחיים .
החוטף תפס אותי מהזרוע החזקתי את יישי חזק אבל הוא הוא חזק ממני ומיישי הוא גרר אותי , היד שלי ושי יישי התנתקה , נגררתי אל הדלת , מתבוננת שיישי מפרכס על הרצפה מת לבד , מת בגללי , רק בגללי דקרו אותו בגב , רק בגלל שהוא הגן עלי , רק בגלל שהוא הכיר אותי .
הוא החזיק אותי חזק , תופס לי בשני הכתפיים דואג שאני לא אזוז .

" אריאל ..אריאל" שמעתי קריאה במעומעם , " אריאל קומי" .
התעוררתי בבת אחת מתרוממת מהספה רועדת , יישי יושב על הברכיים מולי חי ושלם מיששתי אותו, " אתה בסדר" אמרתי ודמעות של הקלה פרצו את הסכר, הוא חיבק אותי חזק עותף אותי בידיו החסונות , "הכול בסדר עכשיו , זה רק היה חלום רע". הוא ניסה להרגיע אותי , לא הפסקתי לרעוד לו בין הידיים " את נרדמת על הספה וחלמת חלום רע ." הוא הסביר לי .
" הוא לא היה רע, הוא היה נורא " התייפחתי . " בהתחלה זה היה כול כך מושלם ואז הוא דקר אותך ולקח אותי , אתה מתת בגללי ." מלמלתי ניסיתי להסביר לו כמה נורה החלום הזה היה ואני לא חושבת שהצלחתי אפילו להסביר לעצמי עד כמה נוראה הוא היה וכמה הוא נרגיש אמתי .
" עכשיו הוא נגמר ואת איתי , ואני בסדר גמור לא כרה לי כלום !" הוא ליטף לא את הראש מנסה להרגיע אותי .
הייתי מתוסכלת , אני כול הזמן בוכה , אני ממש פגיע ,ובטח אני כבר נמאסת על יישי …
" דיי תפסיקי לרעוד , בואי נשב בשולחן , תאכלי משהו ותירגעי" הוא הציע הנהנתי והתקדמתי לשבת על השולחן , ניגבתי את הדמעות , ניסיתי להיות חזקה בשביל יישי .
לא הפסקתי לרעוד , הייתה לי תחושה מעצבנת שכול רגע יקרה משהוא, קפצתי מכול רעש ומכול נגיע שנגעו בי בתעות .
לא הייתי מסוגלת לפנות את השולחן כול דבר שהחזקתי רעד בייחד עם הידיים שלי וכמעט נפל , למטבח בכלל לא העזתי להיכנס התמונה של יישי שרוע על הרצפה במטבח עוד הייתה מאוד חרותה לי במוח .

אחרי הכול ישבנו כולנו בספה עם תה ועוגה שאבא הכין כמעט נרדמתי על הספה שוב אז אמא אמרה לי ללכת לישון , יישי הלך איתי לחדר ועזר לי לשכב במיטה , " את נראה חולה " הוא אמר מודאג .
הוא נשק למצח שלי והתרומם מהר ," את ממש חמה" הוא אמר מודאג .
התכרבלתי במיטה עייפה ומותשת מהכול ," אני יהיה בסדר אחרי שינה טובה " אמרתי ועצמתי עיניים עדיין רועדת .
הוא התיישב על הצד של המיטה , הוא הי נראה עייף , לא ידעתי מה לעשות , להגיד לו לשכב איתי או להשאיר אותו ככה .
הוא הסתכל עלי בעיניים היפות שלו , "את רוצה להסביר לי מה באמת קרה בחלום ?" הוא שאל מודאג.
לקחתי נשימה עמוקה , הייתי חייבת לספר לו , " אתה מתת בחלום שלי " .
"זהו ?" הוא שאל מופתע , "חשבתי שקרה משהוא הרבה יותר נורא! " הוא אמר נרגע .
" זהו?! " שאלתי מופתעת " אתה אומר שזה שמתת בחלום שלי זה זהו ? אתה יודע איך נבהלתי , זה הרגיש כול כך אמתי ממש כאילו אני מאבדת אותך באמת ." אמרתי קצת כועסת עליו " למה מה כבר יכול להיות יותר נוראה מזה ?! שאלתי.
"אם הוא היה נוגע בך זה היה יותר נורא " הוא אמר בשקט .
חשבתי קצת ובסוף אמרתי , " לא אכפת לי מה הוא יעשה לי , מצדי שיאנוס אותי כמה שהוא רוצה , רק שלא יעשה לך משהוא ," התוודיתי בפנים מושפלות , " על זה אני אוכל להתגבר , אם אני אאבד אותך אני לא יוכל להתגבר על זה , אתה לא מבין כמה חשוב אתה בשבילי אני מכירה אותך שבוע , ואתה יותר חשוב לי ממה שנוי ועומר ומתן חשובים לי , ואני מכירה אותם כול החיים בערך , אתה נכנסת לי ללב ותפסת שם חלק גדול מאוד, ממש התנחלת לי בלב, זה ישמע לך קצת קלישאה אבל לפני שהכרתי אותך היה לי חור בלב הרגשתי שמשהו לא בסדר שם , ומאז שהכרתי אותך , כאילו החור התמלא , ואני מרגישה שזה כול כך נכון וכול כך אמיתי " הרגשתי שאני חייבת להסביר לו את זה , לפחות לנסות , הוא חייב להבין מה הוא בשבילי.


תגובות (1)

עשית לי התכף לב חשבתי שהוא באמת מת…
תמשיכי! את חייבת כי לא העלת פרק כבר 3 ימים!!!

25/05/2015 19:26
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך