Nataliyad
כותבת אהבא אני יודעת שאת מאושרת , ואני מאושרת בייחד איתך , חולה עליך כול כך , וב"ה בכול פעם שאני אוכל לפרסם עוד פרק, אני אפרסם במיוחד בשבילך .. שבוע טוב ממי שלי . xoxo.

חלום שהוביל למציאות פרק 41

Nataliyad 05/07/2015 984 צפיות 10 תגובות
כותבת אהבא אני יודעת שאת מאושרת , ואני מאושרת בייחד איתך , חולה עליך כול כך , וב"ה בכול פעם שאני אוכל לפרסם עוד פרק, אני אפרסם במיוחד בשבילך .. שבוע טוב ממי שלי . xoxo.

טוב לדאבוני הרב הקפיצו אותי לעבודה כי לא היה להם מי שיהיה במזכירות , ודבר טוב אחד יצא מזה שהקפיצו אותי , וזה זה !.

התעוררתי מוקדם מהרגיל , דבר שהיה ממש מוזר.
התיישבתי במיטה לא יודעת מה לעשות , עוד היה חשוך בחוץ ולי היה שעמם , לא רציתי להעיר את יישי הוא ישן כול כך עמוק, אז קמתי הלכתי למקלחת , מילתי לי אמבטיה הוספתי בועות ובינתיים צחצחתי שיניים ושתפתי פנים.
פשתתי מעלי את הבגדים ונכנסתי לתוך האמבטיה . התבאסתי שאין לי שירים זה היה יכול להיות ממש כיף אבל לא נוראה .
הנחתי את ראשי על קצה האמבטיה ועצמתי עיניים , הבועות כיסו את כול גופי , נתתי לעצמי להירגע לנשום עמוק ממש כמו תרפיה, נתתי לעצמי לגלוש עם המחשבה , ומצאתי את עצמי בסוף חושבת על הילד שיהיה לי , איזה צבע עיניים יהיה לו איזה צבע שיער , אם יהיה לו גומה או לא.
הדלת נפתחה בתנופה יישי נכנס בסערה , "אריאל ?!" נבלתי ראשי ניטר לאוויר וידי שאטו לכסת את עצמי כמה שאפשר, " יישי " התעצבנתי עליו , " הבהלתה אותי " .
" טוב מה את רוצה אני נבהלתי בעצמי לא הבנתי איפה את .." הוא הגן על עצמו אבל לא הצליח להסתיר את הפרצוף המשעשע שלו .
" אתה רוצה אולי להסתובב?" רמזתי לו , " לא .." הוא התגרה , הסתכלתי עליו במבט שהיה מבריח את עומר , אבל הוא לא זז,
" זה לא שלא ראיתי אותך כבר ערומה " הוא הזכיר לי , כשנאנסתי הכריחו אותי להסתכל , אז תכנית הוא צודק, החלטתי להיות נועזת , הורדתי את הידיים לצדדים והסתכלתי עליו האישונים שלו התרחבו, " צודק " אמרתי ונשענתי על הקצה של האמבט משועשעת מההשפעה שלי עליו, " ואם כבר אתה פה .." מלמלתי בלחש כדי שהוא יתקרב , זה עבד, הושטתי את ידי ותפסתי את החולצה שלו משכתי אותו אלי ודחפתי אותו לתוך האמבטיה " תכנס" המשכתי , הוא נפל פנימה , מזל שהאמבטיה הזאת גדולה אחרת הוא היה נופל עלי , ישבתי בקצה צוחקת עליו , הוא ניגב את המים והבועות מהפנים שלו והסתכל עלי המום .
" את משוגעת , לפחות היית יכולה להזהיר אותי הייתי מוריד בגדים " הוא אמר משועשע .
" ומה תהיה ההפתעה בזה ?" שאלתי , מסתכלת לו בעיניים , המשכנו ככה עוד כמה דקות , מסתכלים אחד לשני בעיניים ושותקים , עד שנמאס לו והוא משך אותי אליו נשענתי על חזה שלו , החולצה הרטובה שלו נדבקה לו לגוף , והציקה לי , " תוריד את החולצה " פקדתי עליו והתיישבתי עם הגב אליו .
" כן המפקדת " הוא אמר וזרק את החולצה על הרצפה .
חייכתי לעצמי ונהניתי מהמגע שלו לעוד כמה דקות , אהבתי אותו יותר על זה שהוא לא ניסה למשש אותי , הוא רק עטף אותי בין זרועותיו ונשק ללחי שלי מידי פעם .
" אני אוהבת אותך " אמרתי משעינה את עצמי עליו יותר , " גם אני אותך מאמי שלי " הוא אמר ונשק לראשי , " אבל אני חושב שאנחנו ממש נאחר אם נשאר ככה , ואל ביני אותי לא נכון , אני רוצה להישאר ככה כל היום ".צחקתי " טוב אז קום ותלך למקלחת אחרת אני מסיימת פה לבד להתקלח , אני צריכה מלא מקום כמו שאתה רואה ." אמרתי והעפתי אותו מהאמבטיה, הוא יצא הוריד את המכנס שהיה עליו ונשאר רק עם בוקסר.
" אל תעשה עלי פוזות ולך מפה " אמרתי לו לא מצליחה להפסיק להסתכל על הגוף המהמם שלו , נראה לי שההורמונים שלי משתוללים יותר מידי עכשיו.

אחרי שסימנו להתארגן נסענו לבית ספר מהר איחרנו רק בכמה דקות , ונכנסנו בייחד עם המורה .
התיישבתי ליש נוי שבאורח פלא לא הייתה עם מתן , " מה הסיפור ?" לחשתי לה , " למה את לא עם מתן ?" , היא נשמה עמוק ונאנחה ."היה לנו ריבון קטן מלא בגאווה , והתערבנו מי ישבר ראשון אם לא נהייה ביחד" היא אמרה ממשיכה להיאנח.
" מה ? זה ההתערבות הכי מטומטמת שישי " אמרתי מתאמצת שלא לפרוץ בצחוק בקול רם מידי .היא עשתה לי ברצוף מזלזל ושינתה נושא.
"ומה איתך ? למה את נראית כול כך זוהרת ?" שאלה בגבה מורמת .
" מה זה לא ברור , אני בהריון " התחכמתי .
" מצחיקה , עכשיו באמת , למה ?" היא התעקשה , היא לא מוותרת , אף פעם , היא תמיד חייבת לדעת מתי ומה ..
" אני אגיד לך אבל לא עכשיו , ובטח שלא פה !" אמרתי וניסיתי להתרכז במה שהמורה אמרה ולצערי הרב הדבר היחיד ששמעתי ממה שהיא אמרה היה שיש מבחן מחרתיים .
כול הכיתה התעצבנו ומחו על זה שיש מבחן בהתראה כול כך קצרה , אז המורה הסכימה להוריד חצי מהחומר ויהיה עוד מבחן על החצי השני בעוד שבועיים .

בסוף השיעור כולם נהרו החוצה מהכיתה ואני ונוי נשארנו , יישי מתן ועומר בטח יצאו לעשן.
" נו שפכי !" נוי נגשה ישר לעניין .
" אז ככה , אתמול יישי הכין לי סופלה אחרי שחזרנו מהבדיקה , בסוף מסתבר שהכול היה בסדר וסתם נלחצתי" הרגעתי אותה כי כבר ידעתי למה היא חותרת עם הבעת הפנים הנזכרת הזאת שיש לה בכול פעם שהיא נזכרת במשהו .
" ואחרי שאכלנו והיה גשם זלעפות , יש לציין , נכנסנו למיטה בייחד כמו תמיד.."
אז החלטת לוותר על השמירת נגיעה " היא קטע אותי עם גבה מושלמת שמתרוממת למעלה .
" אני חושבת שאלוקים החליט בשבילי " אמרתי בסרקסטיות ," וזה לא משנה " אמרתי נלהבת מידי לספר לה מה היה , " בקיצור אני ויישי נרדמנו אבל התעוררתי מהר ולא הצלחתי לחזור לישון אז מילתי לי אמבט ונשארתי שם למלא זמן , בנתיים יישי התעורר ולא מצא אותי וכמו תמיד הוא לא דופק לפני שהוא נכנס למקלחת , והוא התפרץ פנימה " היא הסתכלה עלי במבט שובב והמום , " ומפה לשם יצא שהוא נפל למקלחת , והוריד חולצה והתחבקנו , אבל לא יותר מזה ." אמרתי , הפה שלה היה פתוח והעיניים פתוחות לרווחה , " שובבה שלי " היא צווחה מאושר .
" ששש , תהי בשקט .." הזהרתי אותה שתשתוק אבל בפנים הייתי מאושרת והיא ידעה את זה .
במשך כול היום החיוך לא ירד מהפנים של שנינו , מתן ועומר הסתכלו עלינו כאילו נפלנו מהירח , ויישי , יישי רק ממבט אחד שלי הבין שספרתי לה .


תגובות (10)

חחחח את כבר קוראת אותי כמו ספר אה?
חחח אני יותר ממאושרת(ואני אפילו לא קראתי עדיין את הפרק…)
אז הלכתי לקרוא את הפרק!!!!!

05/07/2015 19:49

מאמי שלי. תקראי לאט ותשירי אלי אלי שלא יגמר לעולם ..חולה עליך :* :* :*

05/07/2015 19:58

    חחחחחחח באמת רציתי שלא יגמר חחחחח

    05/07/2015 20:08

מטלי מה עכשיו אני אצטרך שוב להסביר לך עד כמה את רושמת יפה!?
טוב נו אני אתחיל …
הפרק היה מהממממממממממממממממממממממממממממממם!!!!!!!!!
חחחחח ישי התחמן!!! איזה חמוווווווודים הם!!!!
כמו תמיד הכתיבה שלך מהממת!!!!!
אני מתה עלייך!!!!!!

05/07/2015 20:07

    אז מה חחח התחלת לרשום בעבודה?(אם כן מצידי תהיה שם כמה שבאלך רק תעלי יותר פרקים!!!!)

    05/07/2015 20:08

    נטלי*

    09/07/2015 15:59

נא שמעתי להגיד לך
אין לי אינטרנט בבית לכן אני לא יודעת מתי אני יעלה פרק מקווה שבקרוב מהטלפון (התחלתי כבר לכתוב אותו)

05/07/2015 20:17

יאללללללללללה תמשישיייייי כבר!!!!!!!!!

09/07/2015 15:59

    ממשיכה ממשיכה … שנייה …

    09/07/2015 22:14
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך