Nataliyad
יהה אני לא מאמינה אני מתה מעיפות . רציתי לפרסם לכם את זה יותר מוקדם אבל היה לי יום מטורף מקווה שתהנו ... XOXO

חלום שהוביל למציאות פרק19 .

Nataliyad 28/05/2015 837 צפיות 2 תגובות
יהה אני לא מאמינה אני מתה מעיפות . רציתי לפרסם לכם את זה יותר מוקדם אבל היה לי יום מטורף מקווה שתהנו ... XOXO

"לכמה זמן?" שאלתי את יישי , גוש עמד לי בגרון , הייתי ממש מתוסכלת ועצובה, ידעתי שזה מה שיהיה .
" אני מצטער.." הוא אמר בשקט והרכין אתה ראש הסתיר את הפנים שלו ממני .
" לכמה זמן ?" חזרתי על עצמי.
הוא הרים את הראש מבטו היה מתוסכל ועצוב כמו שלי, " אני לא יודע " הוא אמר לבסוף , דמעה קטנה נחתה על הלחי שלו , הוא בוכה , פעם ראשונה שאני רואה אתי ישי בוכה , זה תמיד הוא החזק הוא זה שלא בוכה ,התקרבתי אליו מהר ומחיתי עם ידי את הדמעה שנשרה .
" אל תבכה … אני לא יכולה לראות אותך בוכה " אמרתי ועליתי על קצות אצבעותיי וחיבקתי אותי מהצבר ויישי חיבק אותי מהמותניים.
" אני חושבת שצריך ללכת לבית ספר כבר", אמרתי אחרי כמה דקות.
" יישי התנתק ממני פתאום ואחז בכתפי " אולי נבלה את היום רק אני ואת לבד נלך לאיזה מקום ונבלה בייחד." הוא הציע , נדלק לו אור בעיניים , רציתי ללכת איתו , רציתי להיות איתו כול היום , עד שנצטרך להיפרד.
" לא , אי אפשר " אמרתי לבסוף, " אני לא יכולה להפסיד לימודים," אמרתי מייד כשראיתי איך הוא מתאכזב .
"בוקר טוב" אמא אמרה חייכנית כמו תמיד ," מה קרה ?" היא שאלה כשראתה אותנו עצובים , הסברתי לה שיישי חוזר לניו- יורק בגלל שאחותו עשתה תאונת דרכים .
" אויי" היא אמרה בעצב ,היא גם התחברה אליו מאוד, " ואתה תחזור ?" היא שאלה אותו .
" בסופו של דבר, כן , אבל אני לא יודע מתי "הוא אמר .
" אני יודעת " היא קראה בשמחה," תלכו היום רק שניכם תבלו כול היום עד שיישי יצטרך לעזוב.".
"זה מה שאני הצעתי לה" יישי אמר משועשע מההתלהבות של אמא .
אמא הסתכלה עלי כאילו אני איזה סתומה ." תגידי את רצינית איתי עכשיו ?" היא התפרצה .
אני מציעה לך ללכת ליום שלם רק את ויישי לים לסרט, לקניות לא יודעת לאן העיקר ללכת בייחד, יודעת מה אני מוכנה לתת לך כסף אפילו " . היא אמרה מהר, " מה יש לי בת מקולקלת , אני הייתי מבריזה בלי שההורים שלי היו יודעים והיא לא מוכנה ללכת …" היא אמרה לעצמה .
היא הצליחה להצחיק אפילו אותי .
" יישי קח אותה להנו לכם היום תלכו לאן שאתם רוצים , רק תלכו כבר." היא אמרה .
יישי התקדם אליה נתן לה נשיקה על הלחי תפס לי את היד וגרר אותי אחוצה .
" תהנו "אמא קרא מהפתח .
יישי פתח לי את הדלת של הרכב וסגר אחרי , הוא התישב לידי והתחיל בנסיעה.
" לאן הולכים ? " שאלתי .
"הפתעה ", הוא אמר בחיוך מסתורי .
הנחתי את ראשי על משענת והסתכלתי על הדרך.

"אריאל" שמעתי אתיישי מעיר אותי,פתחתי את העיניים ונתקלתי בפרצוף של יישי , " אימלה " אמרתי בבהלה .
יישי צחק קצת, ונתן לי נשיקה בשפתיים , גם אם כעסתי עליו שהבהיל אותי , עכשיו אני לא יכולה לכעוס, אין אי אפשר לכעוס על הבנאדם הזה ." איפה אנחנו ?" שאלתי .
הוא התרחק קצת " בחניון !מה את לא רואה ? " שאל בתדהמה מדומה .
עכשיו אני יכולה לראות משהוא חוץ מהפרצוף שלך " עקצתי .
" מצחיקה " הוא אמר ועזר לי לצאת מהרכב, הסתכלתי סביב, הוא לקח אותי שקניון ," באיזה עיר אנחנו ?" שאלתי .
" אנחנו בטבריה " ,הוא אמר והוביל אותי לכניסה לקניון , " ומה אנחנו עושים בקניון ?" שאלתי אותו.
" קונים לך בגד ים ומסתובבים קצת .הוא קבע ומשך אותי לחנות עם מלא ביגדי ים .
הראתי לו בגד יש של שני חלקים ,הוא שלל אותו מייד ונתן לי בגד ים שלם יפה .
" לא אוהב שאנשים נועצים מבט במשהו ששיך לי " אמר לי באוזן .
מדדתי את הבגד ים ויישי אישר לי אותו . שילמנו ויצאנו לחנות הבאה , ככה כמה דקות , לא יודעת בדיוק קצת קשה לעקוב אחרי הזמן כשנמצאים בקניון .
אחרי שיישי משך אותי לכול חנות בגדים לנשים וקנה לי משם משהוא , משכתי אותו לחנות של גברים , נתתי לו כמה חולצות למדוד, את כולם אהבתי אבל אחת מהם משכה לי את העיין יותר , זאת הייתה חולצה בז' יפה ומכנס בצבע חקי ( חום בהיר בהיר סוג של בז..) , בהיתי בו .
" אני לא צריך לקראה מחשבות כדי לדעת מה את חושבת עכשיו " יישי אמר , ויש לציין שחשבתי מחשבות .." כן .. מה אני חושבת ?" שאלתי בשיא האדישות שיכולתי לגייס.
" את חושבת שאני מהמם , סקסי בטרוף , שאני כמעת אלוהיי.." הוא התחיל .
" וחיי בסרט .." המשכתי אותו.
\" כן יש מצב " הוא אמר מחייך .
" טוב לוקחים את זה , קבעתי , שלמנו בקופה וחזרנו לרכב , " ומפה לאן?" שאלתי .
" מפה הולכים להשתמש בבגד ים החדש שלנו"הוא אמר ויצא מהקניון .
בדרך הוא עצר במאפייה הביא לנו משהוא לאכול .
נכנסנו לחוף יחסית מסודר היה בו שירותים ומקלחת מסודרים , נכנסתי לשירותים ללבוש את הבגד ים ,יישי חיכה לי בחוץ , לבשתי את הבגד ים ומעליו מכנס קצר.
יצאתי החוצה ויישי לא הפסיק לנעוץ מבטים .
"אני לא צריכה לקראה לך את המחשבות כדי לדעת מה עובר לך בראש." חיקיתי אותו ,
" אהה באמת ?! מה אני חושב " הוא החזיר לי באותו מתבעה והוביל אותי לים .
" אתה חושב שאני יפה חכמה , חטובה , סקסית בטרוף…" הוא הניף אותי על הכתף שלו ואמר, " ולצערי אני צריך להסכים איתך על כול זה " הוא אמר בנימה משועשעת מפליק לי על הטוסיק.
" רגע.. לא נתת לי לסיים , ואני נמוכה מאוד אבל אתה מתגבר על זה.." הוספתי.
הוא עצר מיד , תפסתי בחולצה שלו כדי לייצב את עצמי , " נכון את נמוכה .. ונמוכה זה יפה וזה הכי חמוד. אל תזלזלי בגוף שלך רק בגלל שאת לא נראית כמו כול הבובות האיילה על המגזינים ." הוא אמר ולא נשמע בקולו אף נימה משועשעת .
" בסדר אני לא אזלזל בעצמי " אמרתי כמו ילדה טובה .
הוא הוריד אותי לשנייה מביט לי בעיניים חודר לי עמוק עמוק בעיניים ומוריד את החולצה חושף את גופו הסקסי , " טוב עכשיו אני לא יכולה להכחיש , אתה סקסי בטרוף " אמרתי בקול , מה שלא רציתי שייקרה .
חיוך נמרח לו על הפרצוף ,הוא הניף אותי בשנית על הכתף שלו , רץ למים וזרק אותי כשהיינו עמוק מספיק.
שקעתי במים , ועליתי מהר , יישי היה עם הגב אלי אז שחיתי אליו לאט , לא עושה גלים והטבעתי אותו , ויישי שלא היה מוכן לזה מעד על אבן ונפל לתוך המים , חיכיתי כמה שניות כדי שהוא יעלה , אבל הוא לא עלה , הרגשתי משהו ליד הרגל שלי התחלתי להיבהל עד שהונפתי באוויר ונחבטי במים שוב.
עליתי מהר למעלה גומעת את האוויר לראותי , יישי צחק עלי , השפרצתי עליו כדי להשתיק אותו, ואחרי כמה דקות נוספות של השפרצות , נכנעתי .
" די..די ..אני נכנעת ,אין לי כוח יותר " אמרתי והרמתי את הידיים , על הפנים של יישי נסוך חיוך ניצחון , הוא התקרב אלי , " לא כול כך מהר, אמרתי בשקט "ואיך שהוא הגיע אילי תפסתי לו הראש והטבעתי אותו , הוא עלה מהר משתעל קצת מים שנכנסו לו לפה , לא יכולתי להפסיק לצחוק, הוא היה קצת כועס אבל זרם איתי בסוף וצחק גם .
התקרבתי אליו וחיבקתי אותו , " מה יש לך?" יישי שאל .
" סתם.." עניתי בתמימות , נזכרתי שהוא עוזב היום ורציתי בקרבתו .
" פינוקי שלי " הוא אמר מחבק אותי חזק יותר .
הרוחות התחילו ונהייה קריר , השיניים שלי התחילו לנקוש.
" רוצה שנצא?" הוא שאל כששמע את השיניים שלי הנהנתי בראשי .
הוא התקדם למים הרדודים אני עדיין עליו , הוא עזב אותי כדי שאני ארד .
כרכתי את רגלי סביבו , עוד לא רציתי להתנתק ממנו , הוא בין את הרמז החזיק אותי חזק יותר והניח אותי על השולחן שהיה כרוב לדברים שלנו , הוא התיישב לידי סמתי עליו את הראש, ששנינו מביטים בכנרת , ונרדמתי .
"אריאל ,.. הכול כבר מוכן , צריך ללכת כבר." יישי העיר אותי , פתחתי את העיניים והתרוממתי , גבי כאב מרוב השנה על האבן הלא נוחה . הלכתי חצי ישנה לאוטו.
יישי התניע אתה אוטו , והתחיל בנסיעה .
הייתה שתיקה נעימה , אבל יישי הפר אותה , " את תבואי איתי לשדה התעופה? הוא שאל חושש שאני לא ארצה .
" בטח שכן !" כבעתי מהר." תבטיח לי דבר אחד". בקשתי .
" כול דבר " הוא אמר משלב את האצבעות שלנו.
" אל תשכח אותי שם .." אמרתי חסרת ביטחון .
" אף פעם , " הוא אמר " ותבטיחי לי דבר אחד .." הוא בקש.
" הכול " השבתי .
" תשמרי על עצמך כשאני לא פה .." התחנן .
"אל תדאג יש לי את מתן , ואת נוי .. אני אסתדר," אמרתי עם מחנק בגרון .
"אני מצטער שאני צריך לעשות את זה .."הוא הצטער שוב.
" זה בסדר אני מבינה" . אמרתי ודמעות התחילו לנזול אחת אחרי השנייה .
"אני רוצה שתדעי .. אני אוהב אותך , ועם כול הבחורות שהייתי אייתם את היחידה שאני אומר לה את זה ,ובאמת מתכוון לזה ! , אני צריכה שתאמיני לי … אני אוהב אותך !" הוא שכנע אותי ונשק ליד שלי ,הוא השאיר אותה אצלו שמורה .
" אני מאמינה לך .. ומאחלת לך דרך צלחה , ומבקשת שתחזור אלי מהר ," התחלתי להגיד , אבל בסוף המשפט נשברתי והתחלתי לבכות , מה אני אעשה בלעדיו עכשיו , אני אני אסתדר ,כשהוא הלך לבית כנסת כמה מטרים ממני כבר הרגשתי איך החיסרון שלו משפיע עלי, מה אני אעשה כשהוא ילך , ויהיה בנינו מרחק של הרבה יותר מכמה מטרים .
" אני סומך עליך , את תסתדרי.." הוא אמר כאילו קורה את מחשבותיי .


תגובות (2)

תמשיכי!!!!

28/05/2015 06:31

תמשיייכייייי בדחוווףףףףףףףףףףףףףף

28/05/2015 12:47
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך