סוואגית סלינטור
נטשנו קצת לא נורא

'חשבתי שהיה חיבור שמשמיים זה סגור אם את שלי אז איך את מוותרת' פרק 2

נטשנו קצת לא נורא

״נו קומי כבר יפדלאה !״ שמעתי את קולה של לינוי. הרמתי את ראשי באיטיות מהשולחן מסדרת את השיער שלי.
״מה ?״ מלמלתי חלשות.
״עוד מעט המורה למדעים באה״ היא מלמלה מביטה בי כברור מאליו.
״שיהיה לה בכיף ״ מלמלתי בחיוך קטנטן וצחקוק.
״אז איך לירן ?״ שאלה ״חזר ?״
״כן. איך התגעגעתי אליו !״ מלמלתי, נזכרת בכל הפעמים שבכיתי לו בפלאפון, שאני מתגעגעת אליו.
״נו ראית ? לא קרא לו כלום בלי עין הרע.״ היא אמרה נותנת לי מכה כתף, החזרתי לה וכבר התחיל הסדר של זה. היא נותנת לי מכה בכתף ואני לה. חזרנו על זה כמה פעמים.
״אחמ״ שמעתי קול. ״כן לא נפריע לאסולין ואוחיון״ הפסקנו את המריבה לשנייה, וראינו את המורה למדעים.
"היי המורה מה קורה כפרה?" שאלתי את המורה "גברת אסולין אני מצפה לקצת כבוד את ואחיון למנהל ועכשיו!" אמר ברצינות "טוב נשמה אם זה מה שעושה לך טוב בואי לינוי, המורה ביקש משהו באמת" אמרתי לה קמה ושמעתי גיחוכים.
לינוי קמה ויצאנו מהכיתה, יצאנו לחצר וראיתי את לינוי מתקדמת לכוון המזכירות "לאן את הולכת?" שאלתי אותה "למנהל" אמרה. הסתכלנו אחת על השנייה והתפוצצנו מצחוק "נראלך?! רציתי לראות איך תגיבי" אמרה שאנחנו נרגעות מהצחוק. "טוב יאללה בואי למחששה אוראל ואיתי בטח שמה" אמרתי לה "ישלי רעיון" אמרה מסתכלת עליי שאנחנו מתקדמות לכוון המחששה. "מה?" שאלתי "זרמי איתי" אמרה לי בחיוך תחמן והמשכנו ללכת.
"חייםשלייייי" צעקה כשהגענו והלכה ל..דניאל?
סטופ
דניאל אבוטובול בן 18 שיער חום רגיל מארניס גבוהה שרירי שחור עיניים ירוקות דבש יפות כאלה. אוהב כדורגל זה האוויר שלו לנשימה הולך להתגייס לנחל. ידיד טוב של שי ולינוי.
נקודת מבט לינוי
"חייםשליייייי" צעקתי כשהגענו והלכתי לדניאל וחיבקתי אותו "תזרום" לחשתי לו. "יפהשליייי מה קורה אהבת חיי?" אמר\שאל מחבק אותי בחזרה "בסדר, שנייה ישלי הודעה" אמרתי והלכתי לצד ושלחתי לשי הודעה. 'חייםשלי זרמי אם מה שאני עושה ולכי ליואב ותלחשי לו שיזרום אם מה שאת עושה' שלחתי לה ותוך שנייה היא ענתה 'סבבה' הלכתי לשם ושמעתי את שי. "אהובייי" צעקה והלכה ליואב מנשקת אותו בלחי מתיישבת אליו ומחבק אותו. ראיתי אותו מהנהן ומחבק אותה בחזרה.
"וואו וואו ואווווו מה פה קורה פה?" שאל איתי "אני מכירה אותך?" שאלתי אותו בציניות "בואי בואי לפה" אמר לי פותח את ידיו לחיבוק ואני רצה עליו "סתםםםם יא לא זורם" אמרתי לו "אני אוהב אותך" אמר "גם אני אוהבת אותך" עניתי לו אין אני פשוט מ א ו ה ב ת.


תגובות (1)

תמשיכי את הסיפור שהתחלת אתמול !!!

24/07/2014 16:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך