Empire
מצטערת שאני לא כותבת, תגובות? ותודיעו לי אם אתם רוצים שאני אתחיל לכתוב סיפורי אהבה בדויים..

חתכים -פרק 22-

Empire 02/08/2014 714 צפיות תגובה אחת
מצטערת שאני לא כותבת, תגובות? ותודיעו לי אם אתם רוצים שאני אתחיל לכתוב סיפורי אהבה בדויים..

וואו לא כתבתי כבר מלא זמן.. שיואו, איך להתחיל?
טוב אז בזמן האחרון לא כתבתי כי קודם כל התחלתי לעבוד, אז כשאני כבר חוזרת הביתה אני תשושה, אין לי כוח לנתח דברים ולכתוב, אני פשוט נרגעת עד שמגיע הזמן לישון..
חוץ מזה, נדמה לי שאנשים לא מתים על מה שאני כותבת כי אני לא ממציאה דברים, אני פשוט כותבת מה שהולך באותו רגע אז אנשים לא ממש קוראים את הסיפור שלי..
בכל מקרה, מה קרה מאז הפעם האחרונה שכתבתי? נראה לי שהמוןןןןןן
בואו נתחיל עם איתן. בום, קלאפ, לא אכפת לי.
שילך לעזאזל הוא איכזב אותי שוב והפעם אני לא מתכוונת לסלוח או לשלוח לו הודעה מחורבנת שתחזיר אותנו בגלגל שוב ואני שוב אתאכזב, לא הפעם.
מה כבר אמרתי? שאני לא יכולה לסמוך עליו כי הוא איכזב אותי בפעם הראשונה? ומאז כאילו לא אכפת לו יותר והוא לא מתכוון לשלוח הודעה או בכלל לענות.
פשוט מחקתי אותו מאנשי הקשר, אין לי כוונה ליצור איתו קשר יותר.
אדם.. טוב אנחנו ביחסים של כלום.. לא מתקדמים לא הולכים אחורה לא ממש מדברים ולא כזה אכפת לי יותר.. החלטתי שאם מישהו ירצה אותי הוא יראה את זה אני לא צריכה לרדוף אחריו בנוגע לכלום אם בא לו שידבר איתי אם לא.. היי הוא זה שמפסיד.
הכרתי עוד ירושלמי, דניאל, הוא עולה לי״ב (כן אני יודעת שהוא גדול מדי) ואנחנו כל כך דומים באישיות שזה נורא. ובניגוד לאדם, דניאל מגלה רגשות. חח הוא מקסים ברצינות, הוא כבר אמר לי שהוא אוהב אותי אבל כשהכרנו הוא היה ב״קטע״ עם איזו מישהי, והם סוג של ביחד.. הוא אומר שעשיתי לו בלאגן בחיים ושהוא מעדיף להיות איתי, אבל הוא רק התחיל איתה את הקשר. שיואו הירושלמים האלה מסבכים לי את החיים.
בקשר לאבא שלי, ברוך ה׳ הוא בריא לגמרי, אין כל זכר לסרטן בבדיקות שלו;)
אהמ, התחלתי לעבוד עם אבא שלי, גם 3 האחים שלי עובדים איתי והבאתי 2 חברות. הבן של הבוס כל כך מושלם במראה. באישיות הוא צ׳חצ׳ח כזה, אבל לא כל כך אכפת לי. אחת מהחברות שעובדות איתי, ליאן, פשוט התאהבה בילד והיא אפילו לא מכירה אותו. זה הגיע לרמה כל כך פתטית שבכל פעם שהיא רואה שהוא בא לעבוד היא שמה בושם, ופעם אחת הוא ראה אותה והסתכל עליה בצורה מוזרה חחחחחח^_^ מזל שאין לי אינסטגרם אחרת היא הייתה מכריחה אותי לעשות לו לייקים.
בכל מקרה, בעבודה הזו אני מרוויחה יחסית הרבה, ובכסף שארוויח אני אעשה ב״ה החלקה יפנית ואת השאר אחסוך לרישיון שלי, לעוד שנה><
לגבי החתכים, לא היו לי מחשבות כאלה בזמן האחרון, בלי עין הרע אני מרגישה מותשת אבל מאושרת ואני לא צריכה שום בן כדי להגדיר את עצמי[:
בכל מקרה, ממילא אתם לא קוראים את זה אני די כותבת לאוויר,
אבל לילה טוב (?)


תגובות (1)

היי שלא תעזי להפסיק החיים שלך מעניינים מאוד ואני אוהבת את זה שאת כותבת על החיים שלך וככה צריך להיות איתן באמת שילך לעזעזאל ואדם אם הוא רוצה הוא יגיד והירושלמי החדש ב"ה שהיה לך בהצלחה איתו אם תהיו ביחד!
תמשיכייייייייייייייייי

02/08/2014 10:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך